Misiune dificila

391 24 9
                                    

*

          Se arata pe cer, mai degraba ca un organism viu si obosit, urca alene pe intinsul alburiu si senin, oferind o culoare galbui - portocalie intinsului cer, printre cele palide si sterse. Parea furios, mai mult rosu, aidoma unei mingi de bowling ce se indrepta cu rapiditate de tinta-i ochita. S-a prezentat brusc, fara pic de intarziere, fix in acel loc in care mereu poposea, anuntand zorii zilei. Cu razele lui naucitoare si fierbinti, a strapuns perdelele din satin bej, cazand pe o portiune opaca. Incepea sa se simta ceva cald si placut, pana cand fierbea. Nu era tocmai un soare cu dinti, intr-adevar se gasea a fi cea mai sufocanta zi din acea vara, luna, an.

Un fluierat usor i-a parasit buzele prezentei masculine, al carui corp poposea in asternuturile albe din matase. Mici lacrimi frustrante i-au incoltit in jurul ochilor, fiind usor eliminate pe pometi, drept lacrimi fierbinti si neasteptate. Si-a trecut palmele peste obraji si a cascat vlaguit, luand usor perna in brate.

O adiere usoara de vant si-a facut loc intr-o maniera morbida printre spatiul geamului rabatat, izbindu-se de pielea calaie a barbatului. A schitat un zambet si si-a inchis din nou pleoapele in speranta de a adormi la loc, insa a fost trezit intr-un mod agasant de soneria ceasului sau. Murmurand cateva cuvinte neintelese nici macar de el, isi sterse alene saliva ce i se prelingea de-a lungul barbiei, sovaind nemultumit. S-a ridicat derutat si obosit din pat, fiind nevoit sa paraseasca lenjeria calda.

Isi privea descumpanit expresia faciala in oglinda de mai bine de cateva minute, albul ochilor sai prinzand o oarecare tenta rosiatica, la fel si buzele lui insangerande si avariate, asemeni si parul ciufulit si nepieptanat. Cum putea sa arate asa de rau?

A zambit, ridicand nonsalat din umeri, luandu-si galant periuta din pahar. A inceput sa isi frece dintii, incercand sa isi stapaneasca sentimentele avide in legatura cu misterioasa prezenta feminina ce ii imbatase simturile. Se opri pret de cateva clipe, holbandu-se la buza sa inferiora pe care si-o musca de zori, inabusindu-si fiecare dorinta in parte. Isi arunca brusc un pumn de apa pe chipu-i ostenit, inchizand pleoapele pentru cateva momente de liniste. A tusit sugestiv si si-a arcuit o spranceana in mod intrebator si ironic, parasind baia razand de propriile-i ganduri. Dar s-a resemnat destul de repede, avand in vedere planul pe care il socotea in minte. Avea idei puse cap la cap, timp de gandire in care le-a nascocit, o rabdare dificila, iar desigur, acel ranjet neutru lipit de buze. Joonmyun, era mai mult ca sigur, nu un barbat foarte cunoscut si cu o stare materiala foarte desavarsita, dar isi cunostea foarte bine potentialul. Acel potential cu care reusea sa se afiseze in fata oricarui, expunandu-si un aspect impunator si dur, sever si nemilos, sarmant si stingher. Mai degraba, un solitar fugar si libertin.

Si-a dres vocea in treacat si a revenit la rutina lui zilnica si anume, cea mai grea dintre toate pe care trebuia sa le faca cand se trezea : alegerea costumului. Se uita chiors la camasile apretate si frumos asezate in dulap, apoi la sacourile agatate de umerase, marime dupa marime, intr-o ordine perfecta. Isi freca usor nervos barbia, trecandu-si buricele degetelor peste inceputul compromitator de barba. Era aspra si deasa, micuta si aranjata. Ii evidentia astfel, un aspect ceva mai neingrijit si aparte. S-a hotarat in cele din urma sa aleaga o camasa alba si un sacou in carouri bej cu mici dungi rosii si desigur, cu petice din piele la nivelul coatelor. A imbracat grabit pantalonii de stofa si si-a verificat ceasul de la mana, nu inainte de a-si descheia doi nasturi de la camasa.

Si-a trecut mainile prin par, pieptandu-l si dandu-l pe spate, band repede doua guri fierbinti de cafea. Lichidul a alunecat asemeni unuia vascos pe gat, oparindu-l la limba. Clar nu trebuia sa se mai culce asa de tarziu.

"Poate daca nu ai fi fost atat de complicata si incapatanata, am fi facut alt pas acum. Probabil ti-as fi auzit bataile accelerate ale inimii in timp ce imi tineam capul lipit de pieptul tau micut. "

Misiune dificilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum