Odun Bey - 4

29 1 0
                                    

Bak ya şu karizmasına yandığıma bak dayanmış okul duvarına tahsin be böyle yakışıklı olduğunu sanıyosan valla öylesin şimdi ne diyim yani yalan yok.

Hey hey hey topla kendini tamam çok tatlı ama bu hiç biseyi değiştirmez.

Burcu su bi bakarmısınız dediler ler çünkü hem mert hem tahsin buyrun buradan yak.

Kanka noluyo be canım dedim suya bakarak.
Kanka yapilacak belli sen tahsine bakıcaksın bende Merte dedi

Kanka benim isim olmaz tahsinle falan gitmem dedim
Dik dik bakıyo kanka git işte dedi ciddi ciddi yolluyor beni bide kafa dağıtmaya kaçmıştık.

Ne var dedim sağ tarafa dönerek yanına ilerledim.

Su gelmiyo mu dedi bakarak neydi o suratındaki ifade gülmüyodu ama ciddi de değildi aşık hic değil çözemedim.

Sence dedim ciddiyetle bakma hayır şöyle ufak yavru köpekler gibi bakma tamam sevimlisin ama hayır.

Tamam biz gidiyoruz dedi kolumdan çekerek hopp hopp noluyoruz ya bak bugün ikinci oluyo

Aaa noluyoruz be çek şu elini dedim sinirle bağırak.

Bir işimiz var yürü diyorum dedi bak bak şu egolara havalara bak ama dur senn

Gelmiyorum lan dedim ve o sinirle solumuzda duran mert ve suya doğru yürüdüm belkide yaptığım büyük hataydı.

Daha ben onların yanına varmadan su bana doğru döndü suratı niye asık benim kuzumun.

Burcu hiç bişey sorma yürü dedi sinirle.
Tamam diyebildim sadece.

Eve kadar konuşmadan yürüdük markete girdik ve abur cubur aldı demek ayıp olur öküz gibi torba doldurdu hatta çıkarken herkes bize baktığını hatırlıyorum yanii.

Kanka bu çikolata işini abartmadın mı dedim gülsün diye çabalıyorum ama nafile ne dedi bu çocuk buna ben anlamadım ki.

Eve geldik su dan hala ses seda yok.
Su bak anlatsana merak ediyorum dedim.

Kanka bu beni çağırdı ya sana bisey söyliycem dedi söyle dedim seni seviyorum dedi pat diye ben şok oldum tabi o şokla gittim çocuğa ben seni kardeş gibi görüyorum dayıoğluuu dedim.
Dedi su tüm rezil oluşunu bana anlatarak gülmemeliyim gülmemem gerekiyor tutamıycam derken
Kahkalarla güldüm su dayanamadı tabi oda güldü.

Dayıoğlumm kahve içer misin dememle sırtıma bir vurmuş aboovv eli bi ağırmış.

Derken böyle bol kahkalı geneli benim dalga geçmem ve sudan dayak yememle geçti.
Su gider evi toplamak bana kalır açtım müziği hem topladım hem eşlik ettim şarkı çaldı aklıma bugün kü tahsinin bakışı geldi aklıma ne vardı o bakışta her bakışa anlam verebiliyoken bunun neden bi anlamı yoktu.

Derken kapı çaldı kim ki buuu kimki buu demeye gerek yok ablam işte anahtar kullanmayan bi aileyiz.

Odun BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin