Oni nie su normálny

742 15 0
                                    

Ráno som sa zobudila, a Jurko mi hladkal vlasy.
J: Dobré ránko lásonka.
Ja: Dobré ráno.
J: Mám nápad. Keďže ešte Samo aj Šimon spia, chcle by som ich zobudiť. Ale nie normálne. Oblejeme ich vodou.
Ja: Ánooo! Pome!!
Zobrali sme poháre s vodou, a išli sme. Mali otvorené. Ja som to vyliala na Sama a Juro na Šimona.
Š: Krista! Vám hrabe??!
Samo sa na mňa pozrel zabijackým pohľadom. Ja som hneď začala uťekať. Smozrejme Samo bol rychlejši, takže ma dobehol, zobral na ruky a bežal do izby.
J: Čo ideš s ňou urobiť?
K: Nechaj sa prekvapiť. A neboj nezabijem ti ju.
J: Len aby!
Samo ma položil do vane, a pustil na mňa vodu. Keďže držal tu hlavicu či čo to je, tak som mu ju vythrla z ruky a otočila na neho. Rýchlo vybehol z kúpelňe.
Juraj aj Šimon sa tam začali smiať. Samo sa na nich pozeral nie pekným pohľadom. Ja som sa tiež smiala. Potom som aj ja odišla z kúpeľne.
J: Oni nie sú normálny.
Š: Súhlasím s tebou!!
J: Povie mi niekto s kým to kriste chodím???
Ja som sa urazene pozrela na neho.
Ja: Za toto zaplatíš.
Nejak som ho dostala do kúpeľne, zamkla dvere, on si sadol na vaňu. Ja som ho tak trocha sotila do vane. Lenže bola plná vody ale vodu som vypla. Lenže Samko nám napustil vanu. Preto je plná vody. To je v pohode. Len mňa stiahol zo sebou. Takže sme obaja spadli do vane. Začali sme sa tam rehotať. Zamkla som preto aby neutiekol. Potom sme sa obaja postavili, ja som odomkla a vyšli sme z kúpeľne.
J: My ideme čaute.
Bohužial raňajky sme nestihli. Prišli sme na izbu a ja som sa hneď zvalila na posteľ.
Ja: Muž môjho života, čo ideme robiť??
J: Žena môjho života, mojkať.
Juri si ľahol ku mne.
J: Pôjdeš so mnou večer na zápas??
Ja: Jasné!
Ešte chvíľu sme sa tam rozprávali. Potom......

Tak ďalšia. Teraz budem viac aktívna. Dúfam že sa vám páči❤️. A sorrko za gramatické chyby ak tam sú.

Len ty a ja......{ FF Juraj Slafkovský} ( Dokončené! )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang