Hyunjin
"Felix yok!"Changbin
"NE"Taemin
"Belki de markete falan gitmiştir"Hyunjin
"Ben aramaya çıkıyorum. Onu bir kere daha kaybetmeye dayanamam hemde daha yeni kavuşmuşken"Hyunjin hiçkimseyi dinlemeden direkt kapıdan çıktı. Daha yeni kavuştuğu sevgilisini tekrardan kaybetmek istemiyordu. Haliyle fazlasıyla korkmuştu. Minho ve Jisung da Hyunjin'in arkasından çıkıp evin yakınlarını aramaya başladılar.
*****
Chenle ve Felix büyük bir kapıdan içeriye gidince Felix olduğu mekanı incelemeye başladı. Beomgyu'nun yerine benzesede birkaç değişiklik bulunuyordu. Burası orası ile aynı değildi. Aydınlatmalar diğer yere göre daha fazlaydı mesela. Koridorları da daha fazlaydı burada yaşayan biri kesinlikle kaybolabilirdi.Yürümeye devam ederken Chenle'nin duraksayıp bir odaya girmesiyle Felix de içeriye adımladı. Bütün mekan siyah eşyalar ile kaplı olsada bu oda onlara zıt olarak tamamen kırmızıyla kaplıydı. Peki bu odanın farkı neydi?
Chenle
"Biraz daha incelemeye devam edersen burayı gerçekten sevdiğini düşüneceğim"Felix
"Hah... sevmek mi? Bana arkadaşımı vermeni bekliyorum"Chenle
"Onu sana vermek gibi bir niyetim yok ama gösterebilirim"Felix
"Onu senin elinden alacağım sonrada seni paramparça edeceğim"Chenle
"O pek mümkün gibi görünmüyor"Felix
"Bana seni kurtarmam için yalvarırken de hala böyle düşünebilecek misin acaba"Chenle
"Çok fazla hayal kuruyorsun"
"Ayrıca Jeongin bir alfa o bile kendini kurtaramıyorken sen hiçbir şey yapamazsın"Felix
"Yaralı ve acı çekiyor gücü tükeniyor"Chenle
"Sağlam olsa bile benimle boy ölçüşemez"Felix
"Fazla muhabbete gerek yok beni onun yanına götür"Chenle hafifçe gülüp odadan çıktı. Felix de onu takip ediyordu. Karmaşık koridorlardan geçip bodrum kata indiler. En sondaki oda Jeongin'in kaldığı zindandı. Biraz daha yürüyünce Chenle odanın kapısını açtı ve içeride yaklaşık 10 tane hücre vardı. En sağdaki hücrenin kapısını açıp Jeongin'in gün yüzüne çıkmasını sağladı Chenle. Felix Jeongin'in yaralı bedenini görünce Chenle'yi öldürmek istedi fakat bunun için daha erkendi.
Jeongin
"Felix senin burada ne işin var"Felix
"Seni kurtarmaya geldim"Chenle
"Ah Felix. Gerçekten çok komiksin"Felix
"Bana bir daha komik dersen yüzünün derisini soyduktan sonra köpeklere atmam kendim yerim"Jeongin
"Düşüncesi bile iğrenç"Felix
"İyi misin Jeongin"Jeongin
"Yaralarım çok sızlasada idare etmeye çalışıyorum"Felix
"Chenle bu elimi görüyor musun"Felix Chenle'nin dikkatini sağ elinde toplayarak sol eliyle sadece Jeongin'in anlayabileceği işaretler veriyordu. Çocukluk arkadaşı oldukları için birbirlerine bu taktiği öğretmiş çoğu zaman bu dili kullanıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
who is my delta
Werewolfhyunjin: -Kurdunun benim için kıvrandığını anlamadığımı mı sanıyorsun -texting- #1-kurtadam (22.03.2022) #5-seungin (22.03.2022) #2-minsung (01.04.2022) #6-hyunlix (18.04.2022)