פרק 6

286 16 4
                                    

פרק 6
Call me daddy

נ.מ כללית
"באיזה עולם אתה חושב שאתה נמצא שאתה מתפרץ לי לחדר ככה? אתה יודע מה אני עושה למי שלא עושה מה שאני רוצה!" ג׳אנגקוק צרח והסתובב. לפתע הוא ראה את טאהיונג עם פיג׳מה וראש מושפל.
"מילא פתחת את הדלת בלי לתקתק, אבל עכשיו הרכנת את ראשך! באיזה פאקינג קטע אתה חושב שאתה עושה את זה אחרי שאמרתי לך לא להרכין את הראש!" ג׳נגקוק אמר בקול קצת יותר קטן.
"אני נורא מצטער באמת טעיתי הוד מלכותך, זאת באמת הייתה פעם אחרונה".
ג׳אנגקוק התקדם לעבר טאה בצעדים קטנים, טרק את דלת החדר ונעל אותה בעוד שטאהיונג רעד. הוא התקרב לאוזנו ולחש: "על טעויות משלמים, ואתה יודע איך תשלם את זה עכשיו?"
טאהיונג רעד, "דרך המוות?" הוא לחש ובלע רוק בפחד.
"לא" ג׳אנגקוק אמר וזרק את טאהיונג על מיטתו הגדולה.
הוא טיפס מעליו וניסה לנשק אותו אך טאהיונג התנגד וניסה לברוח מהמיטה.

נ.מ ג'אנגקוק
הייתח כל כך עצבני שתפסתי את טאה והתחלתי להביא לו מכות חזקות בישבן. "תגיד לי, אתה לא מתבייש?! אתה שייך לי מה שאומר שמותר לי לעשות בך מה שאני רוצה ואם תעז שוב פעם לנסות לברוח אני באמת יהרוג אותך" צרחתי.
טאהיונג לא הפסיק לבכות ולייבב.
אייש שששש. תיהיה בשקט עכשיו כבר לילה".
"כל הכבוד גוד בוי" אמרתי לטאה והתחלתי לנשק אותו בראש ואז עברתי לנשק אותו על צאוורו תוך כדי ששאלתי אותו שאלות.
"למי אתה שייך?"
"לך" טאה ענה עם קול בוכה.
"מי הבוס שלך?"
"אתה הוד מלכותך".
"ואני יכול לעשות מה שבאלי איתך?'
"כן הוד מלכותך".
"שאלה אחרונה, אתה תנסה לברוח לי עכשיו?"
"ממש לא הוד מלכותך".
"יופי, גוד בוי. עכשיו תתהפך על הבטן" אמרתי ומייד טאה מיד עשה זאת.
הורדתי את חולצתי והשכבתי את טאה על גבו.
"טאה, אני לא אשכב איתך היום. הספיקו לי הנשיקות ממך אבל מה שכן היום אתה ישן איתי".
"א-אבל, הוד מלכותך אסור לי יש חוק כזה".
"לעזאזל עם החוקים" צעקתי והיכתי עם ידי בשולחן כל כך חזק שהוויסקי נשפך מתוך הכוס.
אני היורש לעצר ואפ אני או שאתה יכול לישון פה אז אתה יכול! מובן?" אמרתי עם קול קצת יותר עדין והשכבתי אותו לישון במיטתי הרכה.
הוא כל כך סקסי שהוא ישן חשבתי לעצמי בראש וואו כנראה שאני מאוהב אני צריך להקפיד עליו יותר.
הלכתי למרפסת בחדרי מביט על הנוף היפה של סיאול יחד עם סיגר גדול בידי והוויסקי שנשאר בכוס ששפכתי ממנה קצת.
לאחר כמה דקות הייתי עייף והלכתי לישון. זה היה חד משמעית הלילה הכי טוב שהיה לי בחיים.
הוא הינ כל כך חמים ונעים. העדפתי לישון לידו מאשר להיות עם כל הזונות האלה שחושבות שמספיק סקס אחד איתן ואני מאוהב בהן.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

מה קורה?????
כמו תמיד אנחנו ממש נשמח לתגובות והצבעות!
היה פרק די קצר אב ל פרק הבא יהיה הרבה יותר ארוך!
יש לנו כבר 41 פרקים כתובים אבל צריך לעשות להם תיקונים וקצת לשכתב אותם לפני שנעלה אותם ואנחנו מאוד עמוסות אבל ננסה להעלות כמה שיותר פרקים!
אזזזזזז מה יקרה בפרק הבא??
האם יקרה משהו בין קוקי וטאה???🤔
ומתי כבר נפגוש את שאר הדמויות שלנו????🤔
מי יודע מה יקרה😁🤫🤭
ביטיאס פוראבר 💜

call me daddy-teakook (Hebrew)Where stories live. Discover now