Dziś był ciężki dzień w pracy, dobrze że już jest koniec i mogę wrócić do domu. Aktualnie jest 22:00 więc naprawdę jest już późno, wsiadałam właśnie do samochodu gdy dostałam jakiegoś sms-a. Kto może pisać o tak późnej godzinie?
Thomas
Halo, jest tu ktoś?Dziwne, nie pamiętam żadnego Thomasa, trudno, odpiszę mu później. Wsiadłam do samochodu, zapięłam pasy i ruszyłam w drogę. Na szczęście mam blisko do domu, jakieś pół godziny jazdy.
Wróciłam właśnie do domu, zamknęłam drzwi na klucz i poszłam do łazienki się ogarnąć. Znów dostałam tego dziwnego sms-a od nieznajomego, czego on chce?
Thomas
Widzę że, odczytałeś. Możesz odpisać? To naprawdę ważne.Co za koleś, nie ważne. Odłożyłam komórkę i zajęłam się sobą, może to pewnie jakiś głupi żart ze strony dzieciaków. Też tak robiłam gdy byłam młodsza, teraz uważam że, to było naprawdę dziecinne.
Nie spodziewałam się że, będę się kąpać aż, godzinę. Dobrze że, dziś piątek i jutro mam wolne. Znów bym się nie wyspała, postanowiłam jeszcze zrobić sobie jakąś kolację. Tym czasem zastanawiałam się czy odpisywać w ogóle temu typowi, chyba czas najwyższy. Może wtedy da mi święty spokój.
Nieznajomy
Kim jesteś?Thomas
Nie ważne jak to ujmę, to zabrzmi jak szaleństwo.Nieznajomy
Zaczynasz mnie wkurzać koleś, przejdź do sedna.Thomas
Poczekaj chwilę, dodam tylko kilka osób.Hę? O co mu chodzi, zaczyna mnie irytować.
Thomas
No więc.Cleo
Cześć.Jessy
Hejka.Nieznajomy
Kim wy jesteście?Dan
Nie wierzę, naprawdę to robisz?Thomas
Dan, zamknij się proszę.Lily
Kim jesteś? Co zrobiłeś mojej siostrze Ty...Nieznajomy
Słucham?! O co Ci chodzi? To wy mnie tu dodaliście.Cleo
Lily...Thomas
Potrzebujemy Twojej pomocy.Teraz byłam naprawdę zaskoczona, potrzebują mojej pomocy?
Nieznajomy
Że, co proszę? Jeżeli to głupi żart to sobie darujcie.Thomas
To nie jest żart, zaginęła moja dziewczyna trzy dni temu.Nieznajomy
No i co ja mam z tym wszystkim wspólnego?Thomas
Tego nie wiem.Nieznajomy
No właśnie, to dajcie mi spokój. Muszę już iść.Thomas
Poczekaj proszę!Chciałam już odłożyć komórkę, ale oczywiście dostałam kolejnego sms-a. Czy ten dzień nie może się normalnie skończyć?
Nieznajomy
Czego?Cleo
Kojarzysz może Hannah Donfort (Wysłał/eś plik)Przyjrzałam się dokładnie temu zdjęciu, to była ta kobieta, niestety jej nie rozpoznałam.
Nieznajomy
Przykro mi, nie znam tej dziewczyny.Dan
Wiedziałem że, to gówno da!
CZYTASZ
I'm sorry it's my fault - Duskwood
FanfictionMiasto Duskwood, nikt nie spodziewał się że, w tym mieście coś może się stać. Lecz niestety to się stało, zaginęła jakaś kobieta, dokładnie trzy dni temu. Pewna dziewczyna wiedzie spokojne życie, ma pracę oraz swój dom którego tak bardzo pragnęła. N...