မနက္ ၈ နာရီ။
"ဟယ္လို တို႔ေကာင္ေလး ေက်ာင္းသြားၿပီလား..."
မနက္ ၉ နာရီ။
"ဟယ္လို တို႔ေကာင္ေလး စာသင္ခန္းထဲမွာလား..."
မနက္ ၁၀ နာရီ။
"ဟယ္လို တို႔ေကာင္ေလး အတန္းနားေနတာလား..."
.
.
.
.
.
ေန႔လယ္ ၁ နာရီ။"ဟယ္လို တို႔ေကာင္ေလး ေန႔လယ္စာ စားၿပီးၿပီလား...ငါ့ကိုသတိရေနတာလား..."
အစည္းအေဝးအခန္းထဲမွထြက္လာသည့္ ေရွာင္းက်န႔္က ဝမ္ရိေပၚကို ဖုန္းေခၚဆိုၿပီးသည့္အခါ ေန႔လယ္စာစားဖို႔ျပင္၏။ ရမ္က အစားအေသာက္မ်ားျပင္ေပးေနရင္း ေရွာင္းက်န႔္၏ မ်က္ႏွာရိပ္ကိုၾကည့္လိုက္ကာ...
"အစ္ကိုေလး...ကၽြန္ေတာ္တစ္ခုေလာက္ေျပာလို႔ရလားခင္ဗ်..."
"ဘာလဲ..."
ရမ္ အသက္ဝဝရွူလိုက္ၿပီး...
"ရိေပၚကို အခ်ိန္တိုင္းဖုန္းေတြမဆက္ပါနဲ႔လား...တစ္နာရီျခားတစ္ခါဆက္ေနေတာ့ ရိေပၚစိတ္ရွုပ္ေနရင္ဘယ္လိုလုပ္မလဲ..."
"ငါ့ကိုစိတ္ရွုပ္စရာလို႔ေျပာေနတာလား..."
"မဟုတ္ပါဘူး ခင္ဗ်...ရိေပၚက ေက်ာင္းမွာဆိုေတာ့ အစ္ကိုေလးဖုန္းဆက္တဲ့အခ်ိန္ေတြက စာသင္ခ်ိန္ေတြဆိုရင္ အခက္ေတြ႕မွာစိုးလို႔ပါ..."
"ဟုတ္လား...အဲ့တာဆိုငါက ဖုန္းမဆက္ရေတာ့ဘူးလား..."
"အဲ့လိုမဆိုလိုပါဘူး...ဥပမာ မနက္ခင္းေက်ာင္းမသြားခင္တစ္ခါေလာက္ဆက္၊ ေန႔လယ္စာစားခ်ိန္အားေနတဲ့အခါေလးေတြ တစ္ခါေလာက္ဆက္ အဲ့လိုမ်ိဳးေလးေတြဆိုလိုတာပါခင္ဗ်..."
ရမ္၏ အႀကံေပးခ်က္ကို ေရွာင္းက်န႔္ နားလည္သလိုလို၊ နားမလည္သလိုလိုျဖင့္ နားထင္စပ္ေလးကိုလက္ညိဳးနဲ႔ကုတ္လိုက္ၿပီး...
"ဒါနဲ႔ မေန႔က ေျပာထားတဲ့ဟာ စီစဥ္ၿပီးၿပီလား..."
"ဟုတ္ကဲ့ စီစဥ္ၿပီးပါၿပီ ခဏေလးေစာင့္ပါ ကၽြန္ေတာ္သြားယူေပးပါ့မယ္..."
႐ုံးခန္းအျပင္သို႔ထြက္သြားသည့္ ရမ္က ခဏအၾကာမွာျပန္ဝင္လာၿပီး ေရွာင္းက်န႔္၏ လက္ထဲသို႔ဘူးေလးတစ္ခုထည့္ေပးလိုက္၏။ ေရွာင္းက်န႔္က ထိုဘူးေလးကို ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ၿပီး အထဲက အနီေရာင္ခ်ည္ႀကိဳးေလးမ်ားျဖင့္ က်စ္ထားသည့္ လက္ပတ္ေလးႏွစ္ခုကိုၾကည့္ကာျပဳံးလိုက္သည္။
BẠN ĐANG ĐỌC
Healing A Broken Soul
Fanfictionဒီကမ္ဘာပေါ်မှာလေ ဖြစ်တည်မှုတိုင်းကချစ်စရာကောင်းတယ်ဗျ။ Cover Photo Crd: