Olayın Yönü Değişiyor

11 6 1
                                    

Sonraki günler sıradanlığını koruyordu ,haberlerde büyük bir tusunami dalgasının şehrimizi 5_6 gün içinde vurması bekleniyordu,taşınacak başka bir şehir aramaya başladım. Kıyı kesimlerinde yayaşan insanlar panik halindeydi,bense bir şok etkisi içerisinde sürükleniyor gerçekleri bulmak için çabalıyordum.

Ama hangi gerçekler?
ne olduğunu bilmediğim bir bilginin arayışına girmiş üstelik yeni sorunlarla baş etmeye kalkmıştım ancak bana ne olduğu hakkında hala bilgi sahibi değildim.Ama öğrenmek için elimden ne gerekirse yapacaktım ve bunun için ilk olarak olayın olduğu yere Amerika'ya taşınacaktım.

Son zamanlarda yaşadığım tuhaf olayları düşündükçe delirdiğimi düşünüyordum geçen hafta bir deli doktorundan randevu bile almıştım ama bana sadece Bipolar olabileceğimi söyleyip evime yollamıştı,kafam çok karışıktı günlerdir uyumuyor yemiyor sadece kedimle ilgileniyor haberleri seyrediyordum ,işi gücü bırakmış dedemden kalan parayla geçiniyordum tabi bir dedem olduğunu bile geçen yıla kadar bilmiyordum polisler gelip bana miras kalan serveti hakkında bilgi verince haberim oldu.

Amerika da eski yaşadığım evime dönecektim,belki geçmişim hakkında etraftakerden bilgi toplayabilirdim.
Akşam saatlerinde bir araba çağırdım esyalarımı yükleyip Amerika'ya doğru yola çıktık.
................14 saat sonra..............
evime yerleşmiş kendime bir yemek hazırlamıştım,masayı hazırlarken kapı çaldı.

Gelen kişi bayan Natalie'ydi eski bir komşum'muş ayrıca eski çalıştığım okulda müdür yardımcısıymış,geçmişim hakkında daha çok şey öğrenmenin mutluluğunu yaşıyordum fakat ben daha önemli biri olduğumu düşünmüştüm,oysaki sadece kendi halinde yaşayan bir kızmoydakMadem kendi halinde yaşayan bir kızım o halde neden polis hakkımda sadece adımı ve yaşadığım yeri biliyor?

Bayan natalie konuşmaya başladı.
+O zamanlar çok güzel bir yaşantın vardı çok sadeydi ama mutluydun.Her sabah günaydın demeden işe başlamaz öğrencilerinle hep çok ilgilenirdin tabi aniden işi bıraktın 3 hafta sonra tamamen kayboldun.Senden hiç haber alamadık aramalarımıza'da cevap vermedin.1 Sene sonra senden ilk defa haber aldık, Derek seni bulmuş fakat uyandığında hiçbirşey hatırlamadığını öğrenmiş.

Sonradan bizle biraz konuşup Almanya'ya taşınmak istedin ailzaymır'ın olduğu için bu anıyı günlüğüne yazmamışsın galiba bu yüzden bizi hatırlamıyorsun.

-Neden işi bıraktığım hakkında size birşeyler söylemişmiydim?
+Yapamadığını söylemiştin.
(ilginçti bayan Natalie öğrencilerimle çok ilgili olduğumu söylemişti.İşime madem bu kadar ilgiliydim neden bırakmıştım?Derek kimdi? Neden ortadan kaybolmuştum? cevap arayım derken cevaplar aramaya başlamıştım resmen,ama bu işi çözecektim.)
(Bayan Natalie'yi inceledim otuzlu yaşlarının başında genç güler yüzlü bir kadındı hiç yalan söyleyecek bir yüzü yoktu.Sanırım ondanda birşeyler saklamıştım. Uzun bir sessizlikten sonra sofrayı yerleştirmeme yardım eden bayan Natalie konuştu)
+Neden buraya geldin peki?
-Geçmişimi öğrenmek için.
+Bu konu hakkında Derek sana yardım edebilir. Dilersen yarın gidip konuşuruz.
-Yardım ettiğiniz için teşekkürler,ne kadar teşekkür etsem azdır.
+Asıl ben özür dilemek iisterr çok az yardımım dokundu ,ama Derek daha çok bilgi verebilir ne de olsa hasta olduğundan beri onun tedavisiyle ilgilenmiştiniz annesi teşekkür etmemi istemişti oğlunun iyileşmesi için yardım etmiştiniz.Yarın onuda ziyaret ederiz.
-İyi bir fikir.Bayan Natalie kaybolduğum gün hakkında biraz daha ayrıntı verebilirmisiniz?
+tabiki...O gün okula doğru giderken Dereki gördüm yaralanmıştı benden yardım istedi bende yardım ettim çalıştığınız hastahanede yangın çıktığını seni kaybettiğini söyledi ,hastanedekilerin çoğu yangında ölmüş ilk başta cesedini bulamadılar diye ölü sandık ama 1 sene sonra şehrin çıkışında bir hastahanede şans eseri Derek seni bulmuş.Fakat sen ismini bile hatırlamıyormuşsun,doktorların dediğine göre sana bir ilaç yapılmış bu ilaç hafıza geriliğine yol açmış ayrıca yüklü miktarda beyin hasarı almışsın.Sen toparlandıktan sonra evine götürdük birşeyler aradın eski bir defter bulup yanına aldın sonrada Amerika'yı terk edeceğini söyleyip gittin .Şasırdığım nokta giderken hastaydın ama unutmuyordun şimdi herşeyi unutuyorsun.
-Hastalığım ilerlemiş galiba o yüzden,eski bir defterden bahsetmiştin nasıl bir şeydi?
+Günlük gibiydi eski püskü üzerinde işlemeler olan.
-Eminmisiniz benim hiç öyle bir defterim yok.
+Eminim
-peki, iyi akşamlar geldiğiniz için tesekkür ederim bayan Natalie Çok saolun çok yardımcı oldunuz.
+Ben teşekkür ederim ne demek ,o defteri de bir ara aramalısın
-Tamam
(unutmamak için bu günüde not aldım, yarın olacakları heyecanla bekliyordum.)

Bitti nasıldı bölüm?

Heyecanlı yerlere giriş yapmaktayız umarım kitabım baymıyor ve sürekli içine çekip okumanızı sağlıyordur.

Kitapta olmasını iştediğiniz özellikler varsa lütfen belirtmekten çekinmeyin.

oy ve yorum yaparsanız sevinirim okuduğunuz için teşekkürler.

Kara İhanet KahiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin