Čas išiel strašne pomali. Ako keby sa planéta točila pomalšie a sekunda bola minúta zatiaľ čo minúta bola hodina.
Celé dni sme sa nudily a vlastne neč nerobili. Občas sme išli von a hrali naháňačky.Celú tú dobu som bola taka smutnejšia ale to som dávala na vinu tomu že mi chýbal Aidan. Áno priznávam dosť som si ho obľúbila.
Boli 3 dni pred koncertom a Stef ma dnes meniny. Ja aj moja mama sme sa teda vybrali k nej domov. Nikto iny tam nemal byt a tak som tam išla v mojom pyžame. Vlastne to boli čierne Kratasi a veľké čierne tričko.
Sadli sme si tam na gauč a prišla na rad časť kedy nám Klára, Stef mama prišla niečo oznámiť
"Keďže ma Stef dnes tie meniny a o tri dni je ten koncert tak som vybavila lístky a navyše aby ten tvoj aidan nemusel zháňať hotel tak bude spať u nás. " práve mi spadla sánka par metrov pod zem.
V tom adrian vošiel dnu. "ahoj ty budeš určite Stef a ty Nat?" povedal a usmial sa. Mala som čo robiť aby som sa ne usmiala.
"omg ja neverím vážne v mojom dome stojí Aidan" skákala Stef a triasla so mnou
" no a ak chcete môžte všeci traja spať u nás pretože ja idem na služobnú cestu" navrhla moja mama
"to by bolo super nie?" opýtala sa Klára
"bolo by to úžasné mohli by sme pozerať filmy" zasmiala sa Stef"čo ty na to Nat?" spýtala sa ma moja mama
"to by bolo super" jemne som sa usmiala
Moja mama sa tiež pousmiala a začala "Dobré zlato je o pár minút budem musieť ísť tak si to užite." povedala a odišlaJa som sa bez slova presunula k nám domo, zatiaľ čo Stef skákala a stále sa rozprávala s Aidanom, ktorý nevyzeral veľmi nadšený z toho čo Stef robí.
Prišli sme k nám domov a všeci sme si sadli na sedačku.
" čo ideme robiť? "spýtala sa Stef keď sa trošku ukludnila" môžme niečo uvariť "navrhol Aidan" jasne ale budeme musieť ísť do obchodu, pretože chladnička je prázdna "povedala som a zavrela ju" mama mi tu nechcela nejaké peniaze takže môžme ísť "usmiala som sa a Aidan sa na mňa pozrel a tiež sa usmial.
" to bude super " zasmiala sa Stef. Všeci sme sa znova obuli a vyšli von. Kráčali sme asi desať minút vedľa seba a došli sme do obchodu. Nebol až tak ďaleko.
" čo vlastne chceme variť? " opýtala sa Stef
"hmm čo tak upiecť nejaký koláč" navrhol Aidan a Stef s nim ako inak súhlasilaA tak sme nakúpili vajca, cukor, nejakú čokoládu a ostatné veci. Ale múku nie. Tu sme mali doma.
Smozrejme by to nebol deň, ak by sa niečo nestalo. Aidan sa od nás odišiel. Išiel hľadať prášok na pečenie. A keďže je Stefanie o rok staršia, tak je aj trochu silnejšia.
Zobrala ma na ruky a drbla ma do vozíka. Keď po tom nebudem mať ani jednu modrinu, začnem si myslieť že mám
superschopnosti.Začala so mnou lietať po celom obchode ako debil. Skoro sme zrazili staršieho pána s palicou v ruke, práve si bral uhorky. Chudák. Stef behala ako pojašena a mne sa pomali začala točiť hlava, kôli tým zákrutam ktoré vyberala tak, že skoro zrazila ľudí a nabrala do regálu.
Obchod bol veľký a ona zastavila až na druhej trápne pri Aidanovy, ktoreho tiež skoro zrazila. "vy čo tu robíte" smial sa Aidan ako aj Stef. Len ja som vyzerala že sa každú chvíľu pozvracam.
Obidvaja sa dosmiali keď prišiel SBS "ako sa o považujete vy deti nevychované tu takto šaškovat" zvrieskol asi 60 ročný chlap
"von a že vás tu už nevidím" osobne nás vyprevadil pred dvere."si v pohode Nat" spýtal sa Aidan keď sa ukludnili. "si úplne bledá" "hej v pohode" povedala som. Neprešlo ani desať sekúnd a obsah môjho žalútka letel do kríkov vedľa nás.
"no to vidím ako v pohode" povedal a chitil mi vlasy"hej ľudia veľmi rada by som pomohla ale práve mi písala mamka že ideme gratulovať babke a tak musím ísť. Ale neboj Aidan tak o hodinku som späť doma" povedala Stef a odišla
"vážne v pohode" spýtal sa keď už Stef odišla "ano už je to lepšie ďakujem" usmiala som sa. Netuším kedy, a ako sme sa dotrepali domov, ale sme tu.
Lahli sme si na gauč a začali pozerat nejaký film
"myslím že to pečenie necháme na neskôr" zasmial sa a dal ruku okolo mojích ramien, čím si ma pritiahol bližšie. Srdce mi bilo ako splašene a usmievala som sa ako debil. Ešte že vonku už bola tma a on to nemohol vidieť.
"asi hej" zasmiala som sa aj ja a oprela sú svoju hlavu o jeho rameno. Predsa len to bolo o čosi príjemnejšie.Po chvíľke aidan položil svoju ruku na tu moju. "máš strašne malú ruku" zasmial sa a ja sním. Nakoniec preplietol naše prsty a zo mňa bola bola doslova paradajka. Táto úžasná chvíľa netrvala dlho pretože niekto zazvonil.
Vzdichla som si a postavila sa. Predsa len sme v mojom dome.
"prepáč nemala som kľúče" povedala vysmiata Stefanie.
"jasne" usmiala som sa a pustila ju dnu. Prišla do obyvačly kde videla vyvaleneho Aidana. Chvíľku na neho pozerala, no potom odvrátila zrak na mna"Nat prečo si taká červená? Dala by si sa porovnať s paradajkou, paprikou alebo dokonca aj s Kvetináčom tvojej mamy"
"no... Ja ehm... Je tu strašne teplo" vykoktala som zo seba a Aidan sa len zasmial. Tušil kôli čomu som taká červená. No Stef na to našťastie skočila
"no to je pravda, mali by sme otvoriť okno" otvorila okno ktoré bolo najbližšie.
"neviem ako vy, ale ja už som celkom unavený" zasmial sa Aidan a vypol telku"ja tiež" povedali sme naraz zo Stef
"mame celokom veľký dom, takže Stef môže byť v jednej hosťovskej a Aidan v druhej." usmiala som sa a obaja prikivli.Každý odišiel do svojej izby, s tým že sme ju Aidanovy museli ukázať. Bola rovno oproti mojej a vedľa Stefinej. Rozlúčili sme sa a išli spať.
Ležala som v posteli už po sprche len vo veľkom tričku a kratasoch keď niekto zaklopal
"dalej"
"no vieš cítil by som sa oveľa lepšie ak by som mohol spať vedľa teba, teda ak by ti to nevadilo samozrejme" zasmial sa
"jasne že nie poď"
"ale budem musieť ráno ísť preč Aby Stef niečo nezistila." hodil sa ku mne do postele. Ja som sa len posunula a prikývla.Zhasla som svetlo a otočila sa nabok. Už som pomali spala keď som ucítila Aidanove ruky okolo môjho pasu. Len som sa usmiala a o chvíľku plávala v ríši snov
Hii
Dnes dlhšia časť pretože teraz nebudú časti lebo idem do tábora a potom asi nebudem mať telefón. Aj v tábore nebudem mat telefón takže smutne. Ale posnažim sa cez tablet alebo notebook
IlyMiška❤️🖤
BINABASA MO ANG
My secret boyfriend (aidan gallagher)
RandomVšetko to začalo mojou najlepšiu kamarátkou. Mala otravného crusha Aidana Gallaghera. Nechápala som čo na ňom videla. Bol rovnaký ako každy herec. Namyslený a neznáša fanúšikov. To som si myslela. Teraz už viem čo na ňom videla. Upozornenie : môže o...