Rozdział VII.

651 30 10
                                    

Dziś czuję się wyspana jak nigdy dotąd, wstałam z łóżka i poczułam zapach pysznej kawy. Poszłam więc do kuchni i zobaczyłam Alana jak przygotowuję posiłek.

- Dzień dobry, jak się spało?

- Dobrze, a Tobie?

- Też w miarę ok, możesz już usiąść bo zaraz podaje jedzenie.

Usiadłam tak jak kazał, potem podał posiłek i zaczęliśmy jeść w ciszy. Po zjedzeniu Alan wziął talerze i dał do zmywarki.

- Musisz już iść prawda?

- Owszem, nie martw się. Będę się z Tobą kontaktować na przerwach.

- Okej, a o której wrócisz?

- Późno, około osiemnastej.

- Och, no dobrze.

- Do zobaczenia, jakby coś się działo to dzwoń.

No i wyszedł, nie zdążyłam nawet mu odpowiedzieć. Co ja mam robić sama w domu tyle godzin? Chyba napiszę do Phila, jestem ciekawa jak zareaguje.

Ailey
Cześć Phil, masz chwilkę?

Phil jest teraz online

Phil
Dla pięknej damy zawsze mam czas :).

Nie powiem, zarumieniłam się na te słowa, uwielbiałam jak ktoś mnie komplementował.

Ailey
Haha, mówisz to każdym dziewczynom?

Phil
Tylko tym ładnym :).

Ailey
Chcesz się ze mną dziś spotkać?

Phil
Jesteś w Duskwood?

Ailey
Tak, dlatego pytam.

Phil
No pewnie! Jeszcze pytasz? Lata czekałem na te spotkanie.

Ailey
Lata? Przecież nie tak dawno mnie poznałeś.

Phil
Cóż, to o której mam być przygotowany?

Ailey
Hm, jeszcze dam Ci znać. Muszę się jeszcze ogarnąć bo wyglądam jak upiór.

Phil
Haha, dobrze. Będę czekał, to do zobaczenia piekna :).

Phil jest teraz offline

On jest takii słodki, i uroczy. Przerwałam swoje myśli i zaczęłam się ogarniać, ubrałam dziś jakąś białą elegancką sukienkę która podkreślała moje kształty. Pomalowałam lekko usta, oraz rzęsy i wreszcie skończyłam. Ubrałam jeszcze jedynie mój srebrny naszyjnik, oraz białą bransoletkę. Spięłam jeszcze włosy w koka i gotowe. Napisałam do Phila że, będę zaraz wychodzić, nie spodziewałam się że, w tym momencie napisze do mnie Jake.

Jake
Ailey, jesteś tu..?

Ailey
Tak, jestem.

Jake
A masz czas?

Ailey
Nie, właśnie zaraz wychodzię.

Jake
Gdzie idziesz?

Ailey
A co Cię to nagle obchodzi?

I'm sorry it's my fault - Duskwood Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz