Saurinus

12 1 0
                                    

Tom vyskočil radostí.
„Takže Jacku, nejdřív se ho zeptáme na minulost a potom postupně budeme přistupovat k budoucnu," povídal Tom.

Jack byl neústupný a přikývl. Johnny se na ně podíval a řekl: „Vy jste kokoti."

Další den, když měli jít do školy, tak šli místo toho na Marc Evenue.
Než tam vešli, tak tam byl plakát s napisem nevstupovat, tady řádí démon.
Tom se zasmál a oba vešli dovnitř.

Dům byl nějak čistý, žádné rozbité nádobí, prostě nic.
Oba šli tedy na půdu a dveře tam nebyli. Oba se začali bát a tak vešli s opatrností na půdu.
Hodiny začali hlasitě tikat.
„Nemáte být ve škole!" rozčilený hlas vyšel z hodin.
Tom řekl: „Ano, ale potřebujeme znát pravdu, chceme se tě na něco zeptat, víc nic?"

Hlasitý bouchnutí hodin, právě zaznělo a ručička byla na dvanácté.
„Už to začíná," řekl Overlord z hodin.
Tom podotkl: „Klidně vylez, ale chci aby si nám řekl, to co chceme vědět."
Jack vykřikl: „Co byla tvá minulost?"

Overlord začal promlouvat: „Když jsem byl malý, tak jsem byl unesen démonem, nevím co to bylo, ale vím že to nebyl přítel. Po roce jsem si zvykl na nový domov a tím i nový osud. Pořád jsem se musel učit bojovat s mečem, nebo zabíjet a tak dále. Ten démon se jmenoval Darkness, démon posedlý temnotou a já musel plnit jeho úkoly. Když mi bylo asi tak jako vám, tak jsem zjistil pravdu. Můj otec, matka a bratr byli zabiti. Tak jsem se vydal na svoji cestu, prozkoumal jsem různé galaxie, musím přiznat že vesmír není tak prázdný, jak si vaše matka myslela, celé ty léta zkoumání různých planet byla hloupost. Až na to že když mi bylo 300 let, tak jsem našel tuhle planetu, viděl jsem to tu a také portál. Portál přímo na tomhle místě a nevím jak ho najít."

Tom ho zarazil a zeptal se: „Dobře. Jaké knížky si pak četl?"

Overlord začal vyprávět dál: „Četl jsem různé knihy, většinou jsem je hledal v časoprostoru a tak jsem měl knížky, které byli napsaný v budoucnu.
Ale hlavně jsem se začetl do knížky s názvem Timothy Sorensen.
To jméno mi připadalo povědomé a také jsem zjistil, že na téhle planetě jsem už někdy byl, ale vůbec jsem nevěděl že jsem na Zemi.
Válčil jsem s ním. Udělal jsem strašlivé chyby. Celé Dánské království jsem vyvraždil do posledního vojáka a tu knížku zkopíroval a uchoval tam."

Jack se zeptal: „Takže existují dvě stejné knížky?"

„Ano," odpověděl Overlord, „Pravděpodobně je jedna knížka v knihovně a druhá je v Dánsku.
Ale to není podstatné, podstatné je, že vás chci zachránit."

Tom se zeptal: „Před kým?"
Jack přistoupil blíž.
"Před Saurinusem," odpověděl Overlord a hodiny se změnili na Overlorda v čisté síle a všichni se objevili na neznámém místě.
„Chci vám ukázat minulost a to jinou minulost, velkou válku," řekl Overlord a všichni tři šli po mostě.
Pod mostem byla rozžhavená láva.
Oba se drželi Overlorda. Za mostem se nacházeli dveře a Overlord mávnutí ruky je otevřel.
„Dneska uvidíte, kdo je Saurinus," podotkl Overlord.
Začali vcházet do nějakého chrámu.
Chrám byl zničen a jediný co bylo zachovalý, byl zlatý kříž na kulaté střeše, jako by to byl kostel.

Overlord ukázal na další dveře a řekl: „Tyto dveře dokáže otevřít jenom Saurinus, ale ty dveře jsou již vyrvané."
Overlord tedy otevřel ty dveře, které hned spadnuly a za ním Tom a Jack.
„Měli jsme vzít Johnnyho," podotkl Jack.
Overlord ukázal na může, který tam stál a divál se na hodiny.
Temný muž, zahalen do temnoty a jenom mluvil: „Musím to najít, musím to najít," stále opakoval dál.

Tom se pokřiveně podíval na Overlorda.
„O něm mi říkal Henry," řekl otci, „Prej mu nařídil, že mě má zabít."

Overlord přikývl a ukázal další vzpomínku.

Vzpomínka tentokrát, byla strašidelná, byla všude těla mrtvých elfů a lidí.
„Saurinus hledá nějaké objekty pro Darknesse a Saurinus nemá v povaze odpouštět.
Zabíjí jen proto, aby našel to co hledá. Před několika tisíci lety, mi otec tuhle válku vyprávěl. Saurinus zaútočil na Zemi a elfové šli za ním.
Válku vyhrál Saurinus, ale nic nenašel.

Celá vzpomínka se mění zpět na dům a Overlord na hodiny, které už netikali a řekli poslední větu: „Teď mě nechte osamotě.“

Jack a Tom šli domů a za tu dobu, co tam byli, tak celá škola skončila.
Takže se vrátili domů a máma se hned zeptala: „Kde jste byli? Učitelka mi volala, že nejste ve škole."

Tom a Jack odpověděli: „Byli jsme za otcem, řeknem ti to pak," odešli do pokoje a Jenny si řekl: „To je celý?"

V NEDALEKÉ PLANETĚ VE ZNIČENÉM CHRÁMU

Byli tady. Vím to a cítil jsem je. Mohu vás dostat z toho vězení," mluvil ke vzácné kouli, kde byl viděn nějaký temný můž s červenými oči a hlava vypadala jako kostra.
„Mám málo času, takže si pospěš," řekl muž a zmizela z koule.

Saurinus si řekl: „Ano Lorde Darknessi."

Legenda Kde žijí příběhy. Začni objevovat