Reggel a madarak csicsergésére keltem,nem,dehogyis arra,hanem arra,hogy egy madár neki csapódik az ablakomnak,jól indul a nap mit ne mondjak,Szeptember 1. van,anyám szokásához híven nincs most se itthon,elvileg dolgozik de azért vehetett holnap ki egy szabad napot,nem halunk éhen,de már megszoktam szóval mindegy,ja igen 17 éves lány vagyok,158 cm igen tudom alacsony de nem tehetek a termetemről,van egy legjobb barátnőm,Ava. És haverjaim akikkel szoktunk bandázni,Mia,Cloe,Emma,Anna. Nagyon jó barátnők,szerencsém van,hogy ők igazi barátok ebben a világban. Apámról ann
yi,hogy Németországban van a másik családjával,velem sohasem törődött,de nem is kellet,jól meg vagyok apa nélkül is de azért hiányzott egy apa-lánya kapcsolat,amikor ki mentem az utcára és láttam,hogy a kislány és az apukája együtt kergetőznek,fociznak,homokoznak de nekem ez járt ennyi elég ebből szerintem.
Szerelemmel kapcsolatosan mindig össze törtek eddig 2 barátom volt abból az egyik Toxicus,az elején nagyon aranyos volt,de egyszer csak megvadult,nem engedet fiúk közelébe,még a fiú unokatesóm közelébe se,féltem,párszor meg is vert,nem mertem senkinek se szólni de egyszer csak észre vette Ava a lila foltokat rajtam ezután egyből rendőrségre ment,és így tudtam ki lépni a kapcsolatból. Egyke vagyok de jobb így nekem. Nem vagyok visszahúzódó néha nagyszájú de kedves vagyok aki úgy bánik velem. Ja és Jennifer Cameron vagyok de csak Jenni. Szerintem eleget meséltem.7:10 van és Ava 7:40re jön a házunk elé szóval bele kell huznom,ki keltem a biztonság nyújtó ágyamból és megcéloztam a ruhás szekrényem és ki vettem egy fekete szaggatott farmer nadrágot és egy sárkányos haspolot,sokan azt mondjak,hogy bal szerencsét hoz de én nem hiszek benne,majdnem minden 2. ruhám sárkányos.
Ezután célba is vettem a fürdőszobát,letettem a ruháimat a mosógépet és kifésültem a majdnem fekete hajamat,majd fogamat is mostam,fel vettem a ruháimat és egy Nike zoknit,ki léptem a fürdőből és a szobámba mentem a sminkes asztalához,a kékes-zöld szememhez húztam egy tust és szempillaspirált is fel kentem,száj fényt ,és a szemöldökömet is ki kentem,fel raktam a lakatos nyakláncom és a gyűrűimet majd be parfümöztem magam. Kiléptem a szobából és fel húztam a Nike force 1 cipőmet majd a vállamra dobtam a szintén Nike táskákat. Az óra 7:37et mutatott így a bejárati ajtón ki léptem és be is zártam majd a kulcsot a zsebembe csúsztattam. 2 perc múlva már a barátnőm árnyékát véltem felfedezni-sziaa Jenni-köszönt a barátnőm nagy mosollyal.
-Sziokaa Ava-öleltem meg a lányt.
-fel készültél erre az évre?-indultunk el az iskola felé.
-hát nem,mondjuk soha de az a lényeg,hogy ti ott lesztek velem-mondtam.
-reméljük most nem alszol el az első órában-nevetett.
-nem vicces az előtt nap jöttem haza dubaiból-nevettem én is.
-majdnem bele fulladtál a vízbe azzal a nagy úszógumival is-nevetett tovább,
-haha-forgattam a szemem.Majd szép lassan az iskola épületéhez értünk és a barátainkat kerestük a rohangáló és tömörülő diákok között és meg pillantottuk őket,éppen a suli falához voltak dölve mi meg gyors léptekkel oda is mentünk
-sziasztook-köszöntem majd sorra mindenki.
-amúgy jön valami új fiú az osztályba-számolt be Mia.
-ja igen,javitoból jön-szállt be Emma is.
-elég bajos gyerek elvileg-szólalt meg Cole.
-azt mondják kurva helyes-mondta Anna.
-ki tudja miért volt javítóba-szólaltam meg én is.
-csak nem ölt embereket-nevetett Emma.
-jó de mégis én tartom magamat a burkomba-tettem hozzá.
-mindenki fáradjon a saját tantermébe-szólaltak meg a hangosbemondóba.
-hát akkor induljunk-szólalt meg Ava.Meg indultunk az osztályba már mindenki bent volt,mi Avaval a leghátsó padot céloztuk meg ami közepén volt. Mia-Emma elénk ült,Anna-Cloe pedig Ava melletti padban és mellettem maradt egy üres pad.Ahogy le ültünk be is csengettek és az ofő egy fiúval az oldalán be is jött, a fiú kb lehetett 185-190 cm ha nem több,fekete haj,zöld szem,tetoválások.kidolgozott test még a fekete poloján is átlátszott,az is észre veszi aki nem akarja. És most esett le,hogy ő az akiről a lányok beszéltek.
-szép jó reggelt gyerekek,ebben a tanévben bővült az osztály,Joshal.Josh mutatkozz be az osztálynak-kérelte az osztályfőnök
De az helyett,hogy bemutatkozott volna el indult egyenesen a mellettem levő párhoz és le ült,burokban kell maradnom. Ebben a pillanatban csengettek ki, 45 percig a hegyibeszédett hallgattuk.
-gyerekek ez geci helyes-fordult felénk Mia.
-ahh büntetni kellene annyira helyes-olvadoztak.
-csendesebben itt ül mellettem fél méterrel,és büntették is de nem azért mert helyes-sutogtam oda.Fél kettőkor már mehetünk haza és már 13:15 van
-lányok majd 16:00kor át jöttök ? Anyám úgysincs otthon-kérdeztem tőlük.
-nekem oksi-szólalt meg Emma.
-benne vagyok én is-mondta Cloe,
-tudod,hogy tőlem meg se kell kérdezni mert mindig nálatok csövelek-mosolygott Ava.
-mi is benne vagyunk -folytatta a két lány.
-rendben én előbb le tiplizek majd hivlak titeket puszii-köszöntem el.Ahogy ki léptem az iskola kapuján meg pillantottam Josht , éppen a motornak volt dölve és szívta a cigiét,tényleg keülnöm kell.
Jelntettem ki magamnak majd haza indultam. Már majdnem a házunknál voltam amikor egy motor hang üti meg a fülem ami mögülem jön,hátra néztem és nagy gyorsasággal jön Josh a motorral és a mellettünk levő háznál parkolt le és ment be a lakásba,na neee csak ezt ne,ő a kibasszott szomszédomHalikaa meghoztam az első részt.
Eddig még nem volt alkalmam hasonló "könyvet" írni de most neki kezdtem.
Másodjára írtam újra mert már egyszer ki lépett,szóval remélem tetszik,mindent megpróbáltam hogy így sikeredjen🫶🏻❤️🔥