💗

881 31 9
                                    

"Thoma, bir yerden tanıdık bu isim. Ayaka tanıyor musun  Thoma'yı?"

Thoma's pov :: Inazuma City'de güneşli bir gündü. Her zaman ki işlerimi yapıyordum. Ayaka sık sık burayı ziyaret ediyordu, açıkcası hep abisinden bahsetiyor nasıl biri olduğunu tam bilmesemde gerçekten onu iyi biri olarak biliyorum.

— Ayaka bugün biraz heyecanlıydı. Onu pek dinleyemedim ama hareketlerinden heyecanlı olduğu açıktı. Ayaka bir an durduk yere Abisini buraya getireceğini söyledi. Gerildim şaşkındın onu tanımıyordum ama genede bu beni iyice streslendirdi. "Hemen mi" diye atladım. pek doğru bir açıklama değildi ama ne yapayım! Ayaka gülümsedi "Hayır! Yarım saate gelicektir endişelenme iyi birisi." Böyle demesi beni neşelendirdi gülümseyerek derin bir nefes aldım ve Ayaka'yla birlikte beklemeye başladım. Yarım saat sonra Ayato geldi ve Ayaka sayesinde tanıştık o günden sonra Ayato ile iyice yakın olduk ve Ayato burayı sık sık ziyaret etmeye başladı.

Yashiro Commission'daydım Saat fazla geçti Ayaka uyumuştu birazdan ben de uyuyacaktım
Giderken Ayato bir an önüme çıktı şaşırarak "A-ayato! Saat çok geç uyudun zannetmiştim." Dedim Ayato gülümsedi
"Gel benim odama geçelim dedi" şaşkınlıkla geçtim Ayato elimden tuttu ve yatağa oturduk. Derin bir nefes aldı. "Thoma, tanışalı birkaç ay oldu. Her ne kadar birbirimizi çok tanımasak da senden bayadır hoşlanıyorum" Bunu söyleyince çok içerisindeydim ellerim titriyordu. Ayato'nun elini tuttum ve onu öpmeye başladım. Ne yaptığımı tam bilmesemde hoşuma gidiyordu. Ayato belimden tuttu tıpkı bana sarılıyor gibiydi, ardından kıyafetimi yavaşça çıkarmaya başladı. Bana karşı gülümsüyordu; Ne diyeceğimi bilemedim ve kıyafetimi çıkarmasında yardım ettim. Çıkardıktan sonra Ayato beni tutarak kucağına oturttu ardından yavaşça pantolonumu indirmeye başladı hem şaşkındım ama hem de mutluydum. Ayato yavaşça bana sokmaya başladı Ayaka'nın uyanmaması için direniyordum ama inlemeden duramıyordum. Ayato yavaşça hızlanmaya başladı o hızlandıkça ben daha çok inlemeye başladım. Çoktan boşalmıştım, Ayato beni kaldırdı beni yatağa itti ardında bacaklarımı kaldırdı sokmaya başladı yavaşça bana baktı ve güldü "Şimdiden boşaldın mı?" Utanmıştım fakat Ayato'nun bunu demesiyle Ayato'yu hafifçe ittim ve Ayato'nun yatmasını istedim. Yattıktan sonra Ayato'nun üstüne çıktım, ve hızlıca sevişmeye devam ettik. Yaklaşık bir saat Ayato ile birlikteydim her yer sperm ile doluydu Ayato beni yatağa oturdu ve "Bazı şeyleri unutuyorsun" dedi bunu diyince yere oturdum ve Ayato'nun penisine yaklaştım ve yalamaya başladım. Birkaç dakika yavaşça yaladım ardından Ayato kafamdan tutarak hızlandırdı birkaç dakikanın ardından Ayato ve ben boşaldık ikimizde aşırı yorgunduk ve oda çok kirliydi. Ayato yatağa yattı ve yanına gelmemi istedi yanına gittim ve ışığı kapadı ve ardından "Bu gece için teşekkürler" dedi gülümsedim ve birlikte uyuduk.

— no'te
:: YA ARKADAŞLAR AŞIRI HORNYIM SUAN ADIRI SARICAK BU SERI BENI😺😺 neyse devam ederim sonra hadi ciya

 Brother || Thomato SmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin