Merhaba ben Defne Koza 16 yaşındayım. Siyah terkedilmiş eski bir binanın çatı katında yaşıyorum kimsesiz karanlığı seven bir insanım. Annem dogumda ölmüş babam annem ölünce beni ve dedemi terkedip gitmiş beni dedem büyüttü yani 10 yaşıma kadar 6 yıldır tek yaşıyorum ve geçimi ise dedemin bana bıraktığı mirastan karşılıyorum. Dedem varlıklı biriydi. Ama dedem ölünce kendimi iyice çatı katına hapsettim. Ev 3 katlı ama aşşağıdaki katlar siyah korkunç katlar terkedilmiş üstleri beyaz tozlu eşyalarla dolu. İşte benim hayatım.
Odama geçtim ve ormana bakan yatağımda hayatımı sorguluyordumki aşşağıdaki katlar dan gelen sesle yerimden sıçradım. Birkaç gündür böyle sesler geliyo, günler geçtikçe sesler artıyor ve yakınlaşıyor.
(3 gün sonra)
Odamda minik sallanan sandalyede kitap okurken tam arkamdan bir ses geldi o an kalbim durucakmış gibi hissettim gözlerimi kapattım ve ayaga kalktım yavaş yavaş arkamı döndüm gördüğüm manzara beni şokla beraber hayran bırakmıştı o kar gibi beyaz bir kediydi demekki günlerdir beni korkutan ses bu kediden geliyordu. Hem rahatlamıştım hemde mutlu olmuştum. Artık o benim kedim olcak. İsmi ise kar. Kar benim karanlıktan biraz olsun kurtarmıştı sanki, beni hayata döndürmüştü.
Aslında benim aşşagı katlara inmeme sebebim sesler degil yani sadece sesler değil aşşağıdaki o siyah duvarları görmek içimi acıtıyor sanki karanlık kanın vücuda yayıldığı gibi yayılmıştı ama karanlık sadece çatı katına ulaşamamıştı. Ben zaten ihtiyacım dışında dışarı çıkmam sadece kitap okurum ama artık o geldi kar beni kurtarmaya geldi.
...
Merhaba ilk bölümde böyle olsun istedim umarım begenirsiniz iyi okumalar
Diger bölümler gecikmeden gelcek. Sizce defne nin hayatına başka kim gircek
Ben Zeynep iyi okumalar:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Binadaki Gizemli Işık
Mystery / ThrillerDefne kimsesiz 16 yaşında zavallı bir kız ama hayatına giren 3 kişi bakalım onu karanlıktan alıp aydınlığa götürebileceklermi