Právě se nacházíme uprostřed Sibiře.
Generál Medvedev svolává sto agentů KGB.
„Máme za úkol jít do států a ukrást tam hodiny," řekl.
Agenti si vzali samopaly a pistole.Tajné letadlo s barvami Spojených států letělo za malou chviličku, samozřejmě letadlo nesmí přistát.
Takže sto padáku bude muset být v letadle.
Agenti tedy šli do letadla a letěli do států.
Když byli nad Coloradem, tak vyskočili z padáky do města.
Všichni šli cestou na Marc Evenue a jedna babička zakřičela: „Zkurvený rusové."Agenti se dostali na Marc Evenue až do baráku, hodiny hned začali bít, než se tam agenti dostali.
Hák už byl u schodů, než na půdě.
Agenti vytáhli samopaly a začali střílet do háku, ale ten byl mrštný a vůbec ho netrefili.
Agenti tak to vzali do svých rukou a svoje svaly použili na hák.Hák byl ale rychlejší a všechny povraždil, než se dostali na půdu.
V budově byla ale jenom padesátka agentů.
Z okna na půdě se rozbilo sklo a bylo tam asi dalších patnáct agentů.
Hák se rychle vrátil a na půdě se začala hýbat podlaha, střecha se začala třást.
Agenti dostali strach.
„Tady žije snad démon," zakřičel agent a v zápětí zemřel.
Hák postupně chladnokrevně zabíjel.Další vlna agentů přišla do domů a další přes okno na půdu.
Zbytek agentů se tedy nacházeli v domě.
Hák nemůže být na dvou místech najednou.
Overlord už byl tak rozzuřený, že polovina půdní podlahy se propadla a agenti s ní.
Hák měl tak všechny v jednom patře.Hák pokračoval k vraždění a jeden agent utekl ven a začal křičet do vysílačky: „Okamžitě vyšlete na ten barák raketu!"
Stíhačka s barvami Spojených států a nápisem KGB přiletěla co nejrychleji a poslala raketu na dům, ale raketa se v zápětí otočila a začala letět přímo do Ruska.
Raketa sejmula Petrohrad a kolem něj byla spoušť a velký kráter.
Agent byl překvapený a začal rychle utíkat a Overlord si ho pozval do iluze.
Agent běžel ale neoddaloval se od baráku.
Před sebou viděl asi deset stejných hodin a utíkal na druhou stranu.
Na druhé straně se objevili další hodiny, běžel doprava, kde se nacházel les.
Les začal oživovat a stromy měli oči a v rukou měli meče.
Na levé straně byl nějaký portál.
Agent běžel dovnitř, ale ten právě mířil přímo do nějaké nekonečné propasti a padal dolů a dolů.
Nakonec spadl do baráku a v baráku nebyli hodiny, ale muž s černým brněním a velkým mečem.Agent skočil z okna ven, ale kolem něj byli hodiny, stromy a skočil na něj Overlord.
Agent spadl a už se bál.
„Prosím," opakoval agent.
Overlord mu položil meč na krk a zeptal se ho: „Pokud ohrozíš, tak celé rusko zničím a dám si ho k obědu i s tvým generálem."
Overlord šlápl na meč a agent byl bezhlavý.Iluze se ztratila a hodiny začali stát na polozničené podlaze.
ČTEŠ
Legenda
AdventureKdyž matka svých synů tají pravdu a když se pravda výjeví na povrch ven, tak začne boj o holé přežití. Hodiny neustále tikají a pravda se přibližuje blíž a blíž.