ott van

458 19 2
                                    








- Ne sírj ! Stiles az élet ilyen nem tehetünk ellene semmit ..- tudom hogy igaza van de képtelen vagyok túllépni rajta .. megszülte a kiscicáit aztán hagyta meghalni őket.. életképesek voltak mert másztak és nyávogtak .
- Annyira fáj .. élhetek volna . - dőltem mellkasának.
- Tud édesem ! Viszont ez volt az ő sorsuk a miénk pedig ez baba . A kislányunk felnevelése és biztonsága a feladatunk . - tudom.. csak fáj hogy ennyire se voltam képes ..
- Lia , vigasztald meg anyát !- simitott lányunk fejére Derek.
- Körbe nézek odakint . Maradj idebent és ne gyere ki !- csókolt hosszan nyakamba .
- Kérlek siess vissza nem akkarok sokáig egyedül lenni ! - ebben az állapotban nem ..
- Pár perc és újra itt leszek !- remélem ..


...









- Minden rendben volt kint?- tettem lassan a kiságyba lányunkat .
- Olyan volt mintha valaki figyelt volna
.. azt hiszem elkezdődött. - zárta be az ajtót idegesen.
- Mit csináljak hogy könnyebb feladatod legyen? - siettem elé gyorsan .
- Maradj nyugaton és ne hősödj ! Scott kora reggel fog jönni hogy figyeljen rád , elfogom kapni azt aki zavarja az életünk. - karolt oldalamba .
- Igen is főnök ! Vigyázz ránk kérlek!- bújtam izmos mellkasába. Annyira jó érzés a teste melege ahogy lassan át ragad rám .
- Na jól van te kis bújós macska irány fürdeni ! Össze dobok addig valami vacsorát .. - jaj nekem legutóbb is majdnem felgyúladt a ház ..
- Nem lesz semmi probléma ..csak menj!- csapott fenekemre, ezt még vissza fogja kapni. Most komolyan valamit már nekem is kellene ellene tennem ..









...









Hm eléggé szépen vissza húzódott a hasam azt hiszem kezdem elfogadni a testemet. Az hogy Lia bennem fejlődött és ennek meg maradt a helye egyszerűen boldoggá tesz .  Le vettem ruháimat majd a szenyesbe tettem. A vizet megnyitottam  tudom hogy Derek nem igazán bírja a fürdést .. de én imádom amikor a testemet ellepi a víz ..
- Szép tested van !- össze rezentem .. körébe néztem senkit nem láttam .. ez a hang.. egyáltalán nem ismerős.
- Na ne legyél szégyenlős .. ne takard el magadat .. - hallucinálok most ?
- Der..- valaki hátulra elkapta torkomat.. hát ezt biztosan nem hallucinálom . Ki a fene van mögöttem és mégis hogyan jutott be , mit akkar tőlem ? ?
- Nyugalom kismacska ! Maradj csendben vagy a kicsi lányod fogja cipelni tetted  súlyát.. - markolt fenekembe.. hánynom kell tőle ..
- Velem jössz most szépen !- próbáltam ellenkezni.. valamit csinált velem képtelen vagyok megmozdulni ..

Ha a határok elmosódnakTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang