2004

162 14 0
                                    

2004, Haziran.

Lalisa, Jungkook'a "bazı şeyleri" söylediğinde ikiside yeni üniversite sınavından çıkmıştı. Gerçi Jungkook'un çoktan ne yapacağı belliydi. Basketbol. Hayatının tutkusu. Uzun zamandır sevdiği takımın alt yapısında oynuyordu. Mezun olduktam sonra da asil takıma geçmek için bazı testler yapılmıştı ve Jungkook asil takıma geçenlerden biriydi. Sporda takıma yeni giren bir "acemi" için para kazanmanın zorluğunu, hakettiği para için senelerin geçmesini, adının bilinmesi gerektiğini biliyordu. Zaten Lalisa'nın bahsettiği bazı şeylerden bu yüzden korkuyordu.

Lalisa'nın korkusu da paha biçilemezdi. İçindeki bu şeyden korkmuyordu. Neden korkucaktı ki? Minik bir şeydi o. Kimseye zararı yoktu. Yani Lalisa öyle düşünüyordu. Çünkü ona vereceği zarardan daha haberi yoktu. Ki bu haberde zaten kısa süre sonra geldi. Babasına hamile olduğunu söylediğinde evde kıyamet koptu. Annesinin vefatından sonra sinir hastası olan babası, bunu duyduğunda aklını yitirdi. Gözü öyle dönmüştü ki Lalisa'ya attığı tokat dudağını patlatmıştı. Evden aldığı eşyalarla annesinin yıllar önce ona aldığı eve gitmek için kapıdan çıkarken
"Seni reddediyorum!" diye bağıran babasını duydu. Bu babasının sesini son duyuşuydu.

Jungkook'ta bu haberi annesine verdiğinde benzer tepkiler almıştı. "Kızcağazın hayatını mahvetmeden kurtulun ondan!" Annesinin bu sözü çok içine işlemişti. Çok ağırdı. Ne yaparsa yapsın, ne söylerse söylesin bu sözün altından kalkamazdı. Günler günleri takip ederken Jungkook annesinin bu fikrini Lalisa'ya söylemeye karar vermişti. Ta ki evine gidip Lalisa kollarına yığılıncaya kadar...

Gittikleri hastanede bu "şeyin" tek değil çift olduğunu öğrendiklerinde ikisininde gözleri doldu. Jungkook, sedyede yatan sevgilisinin elini tutarken duymayı hiç beklemediği o sesi duydu. Kalp atışlarını... Bu sese karşı ikisininde gözyaşları düşerken birbirlerinden habersiz kendilerine söz verdiler.

"Sonucu her ne olursa olsun bu atan minik kalpler için sonsuza dek savaşacağım."

lita

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lita.

Mon, 25 July


Geçtiğimiz yıllarda Güney Kore'de yayınlanan 18 Again dizisinden esinlenerek yazacağım bu kurgudan umarım keyif alırsınız.

Sizinle görüşmeyeli uzun zaman oldu. Nasılsınız, iyi misiniz? Umarım iyisinizdir. Ben bu kurgu için çok heyecanlıyımmmmm
Desteğinizi esirgemeyin lütfeeennn. Liskook'la kalın.🌙

18 Again - LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin