Balo Daveti

344 32 11
                                    

Şimdi siz bayram ziyareti falan yapar sıkılırsınız diye bölüm atayım dedim SKSNSKSNDKDBKA.

Uzattığım el tutuldu ve hızla çekildi. Birinin vücuduna yaslandığımı hissettim. Yüzümden akan suları hissediyordum. Bir süre sonra ciğerime oksijen gitmeye başladı.
Voldemort : Diana! Gözünü aç!
Birisi yanağımı tutup yavaşça sarstı. Gözümü biraz olsun açtım. Voldemort...
Voldemort : Oh! Yaşıyorsun! Kıyıya gidiyoruz.
Etrafa baktım. Çevremizde bir ateş çemberi vardı ve yaratıklar bize yaklaşamıyordu. Voldemort beni kendine iyice bastırdı ve yüzmeye başladı. Kıyıya çıkar çıkmaz kendimi yere attım ve yuttuğum suları tükürdüm.
Voldemort : Huh! Ölümden döndün.
Diana : S-s-....
Voldemort : Efendim?
Diana : S-soğu-u-uk...
Voldemort asası ile kendini kuruladı. Ardından beni kuruladı. Ancak hala soğuktu. Olduğum yerde kıvrılıp kaldım. Çok yorgundum. Gözlerimi kapattım. Birinin beni kucağına aldığını hissettim...

Bir süre sonra sıcak bir yerde gözümü açtım. Bir odadaydım. Doğrulup oturdum. Üstüm değişmişti. Kıyafetlerim bir sandalyeye asılmıştı. Pencereden öğlen olduğu belli oluyordu. Ne kadar süredir uyuyordum ve neredeydim? Kapı açıldı. Voldemort elinde bir tepsi ile içeri girdi.
Voldemort : Ah. Uyanmışsın.
Ona baktım.
Diana : Ne oldu? Neredeyim? Kıyafetlerim nasıl değişti?
Voldemort : Bellatrix'ten üstünü değiştirmesi için yardım istedim. Dün mağarada iyi iş çıkardın. Sana acilen yüzme öğretmemiz de gerekli. Daha çok şey var aslında.
Voldemort başıma bir sandalye çekti ve tepsiyi önüme koydu. Patates kızartması, gevrek, süt, reçelli ekmek ve bal.
Voldemort : Kahvaltı. Acıkmışsındır.
Elime çatalı alıp patateslerden birini ağzıma attım. Lezzetliydi aslında. Sessizce önüme bakarak yemeğimi yedim. Bitince geri yattım.
Voldemort : Tam 18.00'de mağaradan çıktık. O saatten beri uyuyorsun. Saat 13.00. 19 saattir uyuyorsun yani.
Diana : Yorgunum. Yatakta kalacağım.
Voldemort : Pekala.
Voldemort tepsiyi alıp çıktı. Bende dinlenmek için hiç bir şeyi düşünmeden gözümü kapatıp durdum.
1 saat kadar sonra sıkıldım ve ayağa kalkıp giyindim. Odadan çıkıp koridora baktım. Upuzun bir koridordu ve yol boyunca odalara sahipti. Koridorda ilerledim ve bir yere geldim. Büyük bir salona. Çok fazla merdiven vardı ve bu merdivenlerin hepsi yukarı gidiyordu. O yerler aynı bu kat gibi 2 tarafa uzun bir koridor şeklinde gidiyordu. Alt kata indim. Büyük bir kapı görüp arasından içeri baktım. İçeride Voldemort vardı. Bir masanın önünde durmuş sağa sola gidiyordu. Masada Diadem, Tüy, Madalyon, Flamel'in Kanı, ejder asiti duruyordu. Kapıyı açıp içeri girerken kapı bir gıcırtı çıkardı. Voldemort öfkeyle arkasını döndü. Beni görünce yumuşadı.
Voldemort : Ayaklandın demek?
Yanına gittim. Masadakilere baktım.
Diana : Bunlar.... Ne için?
Voldemort : Üzgünüm ama biliyorsun...
Diana : Ah doğru.... Beni ilgilendirmiyor....
Voldemort : Evet.
Diana : Peki burası neresi?
Voldemort : Malfoy Malikanesi.
Diana : Ah. Peki Narcissa nerde?
Voldemort : Bellatrix ile beraberdir veya odasında. Ortada çok görünmüyor.
Diana : Peki.
Odadan çıktım ve merdivenlere döndüm. 1.kat daha sıcak olduğu için büyük ihtimalle o kat kullanılıyordu. 1.katın diğer taraftaki koridoruna gittim. Odaların arasını açıp baktım. Çoğu boştu. Yatak odaları. Sonunda içeriden şömine sesi gelen bir tane odaya rastladım. İçeri baktım. Narcissa sallanan bir sandalyeye oturmuş elindeki bir şeyi dikiyordu. Sessizce kapıyı açtım. Bu defa kapı gıcırdamadı. Narcissa'nın yanına gidip kenardaki taburlerden birini çektim. Beni görünce biraz irkildi ama sonra gülümsedi. Gülümsedim. Oturup onu izlemeye başladım. Dikkatle elindekini dikti. Değişik bir şeydi.
Bellatrix : Diana!
Arkama döndüm. Bellatrix kapıdan bakıyordu.
Bellatrix : Sana yeni kıyafetler vermem söylendi. Gel benimle.
Narcissa'ya baktım. Başıyla onayladı. Ayağa kalkıp Bellatrix'in yanına gittim. Beni alıp büyük bir odaya soktu. Burada bir sürü kıyafet vardı.
Bellatrix : Hmmm.. Bakalım. İşte bu!
Siyah uzun bir elbise gösterdi.
Bellatrix : Ya da... Hmmm... Büyücü mü? Savaşçı mı?
Diana : Savaşçı.
Bellatrix : O zaman..... İşte bu! Hadi seni giydirelim.
Bellatrix uzakta duran bir elbiseyi işaret etti :

Kayıp Snape'in Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin