Medyadakilerin hepsi Luna Dragneel'dir.
Luna Dragneel: Annesi Lucy, babası Natsu'dur. 18 yaşındadır.Çok şirin ve nazik biridir.Ama onu çok sinirlendikten olursa babası gibi delirebilir.Çoğunlukla annesine çekmiştir.Rin Fullbuster'a aşıktır ama onun Duygularını bilmemektedir.Ateş ruhu anahtarları vardır. Annesininkinin aksine onun anahtarları altın değil ateştir.
Nash Dragneel: Luna'nın abisidir.19 yaşındadır. Elsa Fernandes'e aşıktır.O bir gezgindir.Elsa ile birlikte hep değişik yerlere giderler. Kardeşinden pek hoşlanmaz.Yıldız ejderi avcısıdır.
Asuna Fullbuster: Annesi Juvia babası Gray'dir.Doğduğunda ilk gördüğü kişi Sting'in eşi Asuna'yı gördüğü için ismini Asuna koymuşlardır.Çok şirindir. Annesine ve Babasına hiç benzememiştir.Sarışındır.Su şeytan avcısıdır.15 yaşındadır.Rei Fernandes'i sever.
Rin Fullbuster:Asuna'nın abisidir.18 yaşındadır.Babasıyla aynı büyüyü kullanır. Luna'ya aşıktır.
Elsa Fernandes: Erza ve Gerard'ın çocuğudur. Buz Büyüsü ve Ateş Büyüsü kullanır.Nash'a aşıktır. Birlikte gezerler.19 yaşındadır.
Stellina: Sting ve Asuna'nın çocuğudur.15 yaşındadır.GGO' da oynamayı sever. Çoğunlukla oradadır.
Lydia Vastia:Lyon ve Meredy'nin çocuğudur.Beyaz Saçlıdır ve annesinin loncasındadır.
Gale Redfox: Gajeel ve Levy'nin çocuğudur.Kitap Okumayı çok sever. O da bir ejder avcısıdır.Yorum ve oy vermeyi unutmayın!😶😶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yosei No Kodomo-Tachi(Fairy Kids)
RandomFairy Tail'in çok fazla hikayesi var bende onların çocukları olsa Hayatları nasıl olurdu dedim ve bu hikayeyi yazdım.Okursanız sevinirim.