Saurinus chytil Johnnyho a vzlétl s ním až do Vesmíru.
Overlord letěl okamžitě za ním.
Johnny zadržoval dech.
„Teď se rozhodni, společně je zabijeme anebo umřeš,“ řekl Saurinus.
Overlord ho strčil a Johnny padal na Zemi.
Tom ho zahlédl.
„Támhle je!“ zakřičel a hned běželi ho chytnou.
Johnny spadl na Toma, Johnny byl tedy v pořádku.Overlord bojoval se Saurinusem ve Vesmíru.
Najednou Overlord spadl takovou rychlostí, že vytvořil kráter uprostřed silnice.
Overlord byl v bezvědomí.
Saurinus tak přistál před kráter a všichni tři se na něj dívali.
„Budeme bojovat,“ řekl Tom a všichni na něj zírali.
Vytáhl kapesní nůž.
Saurinus se zasmál a okamžitě Tom odhodil asi dvacet metrů dál.Jack utekl za Tomem a Johnny tam byl sám.
Saurinus se pomalu přibližoval a okamžitě ho přemístil k sobě.
„Řekni zbohem,“ řekl šeptem a Saurinusova ruka se objevila přímo v něm.
Johnny už jen stál a nehýbal se.
„To je zábava,“ podotkl a Tom s Jackem se na něj dívali a zakřičeli: „Neeeee!“Overlord se probral a uviděl to a byl natolik rozzuřený, že Saurinus nečekal tenhle útok a dostával rány jak jen mohl.
Overlord ho hodil do Vesmíru a hned ho poslal k Zemi.
Saurinus už byl natolik slabý, že Overlord ho poslal do nějakého náhodného baráku, naštěstí byl prázdný.
Saurinus pokulhával.
„Copak to nechápeš? Já jsem neporazitelný,“ řekl Overlordovi a Overlord mu usekl ruku.
Saurinus zakřičel bolestí.
„Všichni jste prohráli,“ řekl poslední slova Saurinus a Overlord ho poslal na cestu do časoprostoru, který Saurinus nedokáže ovládat.Johnny ležel na zemi s dírou v těle.
Tom a Jack běžel za ním a začali brečet.
Tom mu dal ruku za hlavu.
„Neodcházej, bez tebe si nedokážu představit žít, neodcházej, prosím.“
Jack tam pouze klečel na nohou a pouze brečel.Overlord se díval na ně a poprvé za celý život nebyl tak smutný.
Overlordovi spadl meč na zem a nevěděl co říct.
Overlordovi začali hořet oči.
Overlord šel za nimi a byl hned za Tomem.
„Jsi silný Tome, opravdu si silný. Ale já jsem neutekl, protože jsem nevěděl co dělat,“ řekl Johnny.
Overlordovi spadla slza na kus brnění.
„Nejsem silný, bez tebe nejsem,“ řekl Tom a Johnny už jen ležel a nedýchal.
„Ne!“ zakřičel Tom.Všichni byli kolem Johnnyho a brečeli. Jediný Overlord se snažil svoje city skrýt.
O pár hodin později
Tom s Jackem a se svým otcem šli k babičce.
Babička je viděla a okamžitě ze sklepa připravila dvě pušky.
„Co to děláš mami?“ řekla překvapeně.
Babička ukázala na okno a Jenny se tam podívala a hned dostala strach z Overlorda.Jenny běžela do pokoje, jestli tam není Johnny a nebyl tam a hned v tu chvíli jí spadlo srdce.
Když se otevírají dveře, tak Overlord šel první a Jenny tam byla s nabitou puškou a řekla mu: „Okamžitě se vrať odkud si přišel, ty jedno monstrum!“
Overlord zvedl obě ruce a řekl: „Jsem nevinný.“
Tom a Jack vešli do baráku.
„Okamžitě od něj odejděte,“ řekla matka a Tom s Jackem neodešli.
„Kde je Johnny?“ zeptala se.Overlordovi spadla slza a Jenny řekla: „Co se stalo?“
Tom a Jack vrtěli hlavou se slzami.
Puška spadla a Jenny se sedla.
Overlord položil svojí ruku na její rameno a řekl: „To bude dobrý, to monstrum co ho zabilo. Tak je pryč?“
Jenny objala svého exmanžela a ostatní obejmuli je.O pár měsíců později
Overlord čekal před domem s Gregorem a oni dva si nějak rozuměli.
Všichni byli v černém oblečení.
Jenny vyšla v černém s dětmi a za nimi babička.Všichni jeli na hřbitov.
Jack byl opřený o Toma a měli slzy v očích.
Až dojeli, tak vystoupili.Venku stálo mnoho lidí v černém oblečení. Farář začal mluvit: „Odešel nám mladý člověk, byl to obyčejný chlapec, který chtěl ochránit své přátele před nezastavitelným vlakem. Prosím můžete říct nějakou větu, můžete přistoupit.“
Nikdo nešel až na Toma, ten šel za farářem a farář tedy odešel.
„Johnny byl můj bratr, měl jsem ho rád i když mě někdy štval, ale to bratři si dělají. Bez něj se můj život, život mé rodiny úplně změní. Nevím jak bych měl pokračovat,“ Tom přestal mluvit a odešel k rodině.Hromada lidí začala pokládat před rakev květiny.
Po pohřbu se všichni rozešli a černou audinu vidíme odjíždět.
Epilog
Saurinus putoval časoprostorem a skončil někde v temnotě.
„Kde to jsem?“ ptal se sebe, „Mám to a už vím kam jít!“
Saurinus viděl obraz chlapce, který má na sobě náhrdelník, jenže to není náhrdelník. Je to provázek a na něm talisman. Saurinus se zasmál.
ČTEŠ
Legenda
AdventureKdyž matka svých synů tají pravdu a když se pravda výjeví na povrch ven, tak začne boj o holé přežití. Hodiny neustále tikají a pravda se přibližuje blíž a blíž.