6.Bölüm : Berkan'ın ağzından

19 5 0
                                    

      Krizlerimi zor kontrol ettim. Nil'e spor salonunda zarar vermekten çok korktum. Onu kendimden uzaklaştırmak istemiyorum ama krizlerimin önüne geçemiyorum. Bide yetmezmiş gibi sevdiğimi söyliycem gün başkası ile birlikte olduğunu gördüm.

    Akşama doğru eve döndüğümde tüm aile salonda ve gözleri de sanırım sargıda olmasına rağmen kanayan elimdeydi. Bunu gören ablam hemen yanıma koştu.

   " Noldu eline Berkan? Neden kendine bunu yapıyorsun? Gel hadi şu eline yeni bir sargı bezi saralım tatlım."

  " Berkan ilaçlarını kullanmalısın. Son zamanlar çok aksattın ve ciddi sorunlara yol açabilir çevrene zarar verebilirsin. " dedi annem.

  Bir süre onlara baktıktan sonra elimi tutan ablamdan elimi kurtararak odama çıktım. Annemin dediği beni iyice sinirlendirdi. Ben etrafıma zarar veriyosam Nil'e de zarar verirdim. Hem ben onu neden düşünüyorum ki onun sevgilisi var kendine gelmen lazım oğlum.

   Bir süre odamda dolaştıktan sonra kapı sesiyle durdum ve odanın kapısını açtım. Ablam elinde yardım çantası ile odaya ben davet etmeden dan diye girdi.

  " Napiyosun çıksana dışarı rahatsız etme beni uyumak istiyorum Abla."

  " Kusura bakmayın Beyfendicim. Eline bakmam gerekicek ve babam seni alt katta bekliyor eline baktıktan sonra yanına çağırdı aşırı sinirliye benziyo bence bekletmesek iyi olur."

  " Aşağı falan indiğim yok benim elime de bakmana gerek yok sadece uyumak istiyorum."

  " Berkan sana ne oluyor ne bu haller bişey varsa anlat çözelim."

   Cidden bana noldu böyle? Sevgilisi olan kıza mı aşık oldum ?

Bunlar aklıma gelince odanın kapısını kapatıp arkasına oturdum. Dizlerimi kendime çekip göz yaşlarımı serbest bıraktım. Gün boyu tuttuğum yaşlar şimdi sabırsızca yüzünden süzülmeye başlamıştı. Ablam bir süre sessiz kaldıktan sonra bana doğru yaklaşmaya başlamıştı. Beni sakinleştirmek istercesine kollarımı ovalarken birden onu kendimden ittirip banyoya girdim. Banyo o an bana çok dar geldi herşey üstüme geldi . Sanırım kriz artırmaya başladı. Kendimi tutamayıp tüm banyo rafların yerle bir ettim. Kapı sesini bile o an sinirle duymadım. Galiba tüm ev halkı kapının önünde benim çıkmam için çabalıyodu.

" Berkan kapıyı aç yoksa gidip o kızı yurttan atarım."

Ne???

Bu ses babamdandı.

                                              ♣️

   Banyodan çıkalı 1 saat olmuştu. Babamın çalışma odasında baş başaydık. Aslında bu odaya öldürseler gelmezdim ama konu Nil olduğunu fark ettiğimde beynimden vurulmuşa döndüm. Benim yüzümden Nil yurttan atılmamalıydı.Uzun sessizliği babam bozmuştu.

  " Kızlar yurduna girmek de ne Berkan? Ne işin vardı? Bak seni ilk ve son kez uyarıyorum. O kızdan uzak durucaksın. Sinir hastalığı var ve birbirinize zarar vermekten başka bişey yapmazsınız."

Belki beraber iyileşirdik ama artık imkansız...

   " Şimdiden krizlerin başladı o kız yüzünden."

" Benim krizlerim o kız yüzünden değil benim kendime sinirimden. Benim hayatımdan sanane baba."

  " Ben senin babanım ve senin için iyi olanı söylüyorum sana."

  " Kızı yurttan atmakla tehtit ederek mi yapıyorsun bana iyiliği."

  " Berkan..."

  " Bana iyilik yapmak istiyorsan beni onunla tehtit etme eğer edersen beni daha çok krize sokarsın."

AvelâHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin