kto to ałtoreczka?

28 6 4
                                    

temat ałtoreczkonizmu jest bardzo skomplikowany, lecz to jest to co musisz wiedzieć:

Ałtoreczka jest to najczęściej czternastoletnia dziewczyna, która dorwała się do rakpada. Celem ałtoreczek jest szerzenie jakże pospolitego rakowiska pod postacią książek wattpadowych. Ałtoreczki posługują się niezrozumiałą mową, coś jak hybryda języka polskiego i błędów ortograficznych. Ałtoreczki piszą niemalże zawsze cringowe romansidła o klasycznej szarej myszcze i bedboju, choć czasami (lecz bardzo rzadko) decydują się na bedgrill i pantofel. Dwójeczka jest ideadlna pod każdym względem, nie ma wad albo zalet, a akcje w ksionszce (chorej wyobraźni ałtoreczki) są bardzo nierealne i sztuczne.

Przez opka z złą ortografią i fabułą, nad martwym lub żywym kontem ałtoreczki zbierają się sępy. Padlinożercy dzielą się na kilka grup: hejterzy, trolle, korektorzy i analizatorzy. Hejterzy żerują na kontach ałtoreczek i krytykują jej jakże idealne dzieUo lecz nikt nie może obrazić ałtoreczki więc w komentarzach lub na priv zdarzają się bitwy pod Grunwaldem. Trolle natomiast z moich obserwacji przyglądają się zaciętym walkom między hejterami a ałtoreczką i jej kółeczkiem adoracji*. Niektóre trolle mają w sobie tyle odwagi, że czasem wyśmiewają ałtoreczki.

Przechodząc do ksionszek ałtoreczek. Kśunrzka nie ma fabuły. Najczęściej są to posklejane elementy wyobraźni naszej ałtorki. Nasi głównie bohaterowie to Mary i Gary. Marysia to najczęściej dziewczyna której nic w życiu się nie układa. Wszystkie złe scenariusze spadają na nią. Pies jej zdechł, chłopak ją rzucił, rodzice biorą rozwód, ojciec ma raka itd. Zawsze dostaje same pały z matmy bo chodzi sobie na zakupy z "pszyjaciułkami". Szkolna szara myszka, wszyscy jej najczęściej nienawidzą. Gary natomiast to najwyższy i najpopularniejszy chłopak w szkole, zna wszystkie języki świata i nigdy nie dostał złej oceny a najniższa jaką dostał to 6. Ma on dwa metry wysokości, choć młodsze ałtoreczki czasem dają mu też 3 metry. On i Marysia przez nieciekawe przygody zakochują się w sobie. Resztę szkieletu ksionszki tworzą najczęściej postacie epizodyczne jak listonosz, rodzice Marysi, babka od Matmy. Jednak ałtorki do ksionszki często wprowadzają postacie które nie są epizodyczne. Najczęściej jest to przyjaciółka Mary, z którą ta po szkole chodzi na zakupy. Chodzą na imprezy, olewają naukę, ale przyjaciółka Mary nigdy nie obrywa tylko wszystko spada na Marysie. Natomiast Gary dostaje przyjaciela. I przyjaciółka i przyjaciel najczęściej namawiają gównianych bohaterów do zwiąku. Czasem jednak Mary dostaje klasycznego przyjaciela geja, a Gary królową szkoły i osiedla i w ogóle świata. Pojawia się w ksionszce też często kujon na którym najczęściej ałtoreczka chce wyładować emocje. Więcej postaci istnieć nie może, gdyż to w ksionszce wprowadziło by nowe wątki albo o zgrozo nowe shipy. A jedyny paring jaki ma istnieć to Gary × Mary.

Ałtoreczki są też w naturze chamskimi stworzeniami. Czasem zachowują się jak diabełki, chcąc spowodować raka innej osoby przez czytanie dzieUa. Ałtorki wkradają się na konta wattpadowiczów, dając reklamę. Najczęściej jej treść brzmi : "Hej lubię twój pomysł na książkę, (nazwa książki normalnego wattpadowicza). TYMCZASEM OBCZAJ MOJE NOWE DZIEŁO POD TYTUŁEM SZARA MYSZUNIA I JEJ BYK!!!!!!!!!!!!!!!!" ałtorki w tego typu reklamach posługują się poprawną polszczyzną.

* kółeczko adoracji to przyjaciółki ałtoreczki z internetu bądź realu, aka jej prywatna armia do wojen z hejterami.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 04, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Jak zostać ałtoreczką?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz