Kain nk.
Istuimme koulunkäytävän sohvalla. Jay ja Cole teki läksyjänsä, sillä he olivat unohtaneet tehdä ne eilen illalla. "Meen käymää vessas." Lloyd ilmoitti ja lähti sitten vessoille päin. "Onks Lloyd käyttäytyny teidä mielest oudosti lähi aikoina?" Kysyin. "Eiks se oo aina ollu tollane?" Jay kysyi. "No ei. Jotain on tapahtunu." Cole sanoi. "No nii on, mut mitä." Nya sanoi. "Meidän pitäis yrittää puhua Lloydille." Sanoin. "En usko et se haluu puhua asiasta meille." Zane sanoi. Hymähdimme kaikki.
9min myöhemmin
Odotimme vieläkin Lloydia, sillä hän ei ole vieläkään tullut pois vessasta. "Mikä sil oikee kestää. Meiä tunti alkaa iha koht." Jay sanoi. "En tiiä. Meen tarkistaa et tapahtusko sil jotain." Sanoin nousten samalla ylös sohvalta. Kävelin vessaan ja huomasin kaksi meidän luokkalaista poikaa kiusaamassa Lloydia. "Sä et kuulu tänne! Oot samanlainen ku isäs!" Yksi heistä huusi. Toinen heistä potkaisi Lloydia kylkeen. "Hei mitä helvettiä te teette?!" Kysyin ärtyneenä. Pojat kääntyivät minua päin. Kävelin heidän ja Lloydin väliin. Tönäisin molempia poikia hiukan kauemmas. "Miks sä puolustat tota? Se on friikki." Yksi heistä sanoi.
"Lloyd ei oo friikki!" Huusin. "Ai onks sun mielest normaalii tykätä pojist?" Toinen heistä kysyi. Olin yllättynyt. Lloyd tykkää pojist? Ajattelin. "Toi on myös syyllinen siihe et sen isä yrittää vallatta Ninjago;n." Sama poika sanoi. "Se ei oo mitenkään Lloydin syy. Se ei voi vaikuttaa siihen asiaan." Sanoin. "No ehkä sen ei ois sit pitäny syntyy ni sen isä ei ois tollane." Yksi heistä sanoi, jonka jälkeen he lähtivät. Käännyin Lloydia päin. Olin auttamassa hänet ylös lattialta, mutta hän riuhtaisi itsensä irti otteestani ja nousi ylös lattialta. Katsoin pojan kasvoja tarkemmin ja huomasin että hänen huulestä tuli verta ja hänen poskessa oli pieni haava.
Lloyd oli lähtemässä, mutta otin hänen käsivarresta kiinni. "Toi haava pitäis puhdistaa." Sanoin. Poika tuhahti, riuhtoi itsensä vapaaksi ja pyyhki veren sitten hihaansa. "Lloyd se haava pitää p-." "Kai anna olla jo!" Hän huusi ja lähti sitten vessasta.
__________________________
Sanoja: 314
YOU ARE READING
I didn't choose to be like this || KaixLloyd || TAUOLLA
Fanfiction"Ooks varma et sä oot aina tääl, etkä jätä mua ikinä yksi?" Blondi poika kysyi jotenkin vaimealla äänellä. Katsoin poikaa ihmeissään. Luuliko hän että aion jättää hänet yksin, en todellakaan jättäisi. Rakastan häntä. Ajattelin. "Lloyd, en todellakaa...