Medyada Mephisto var.Şarkıyı dövüş sahnelerinde açabilirsiniz :D . Keyifli okumalar.
Çift el ele tutuşmuş , hiçbir şeyi umursamayarak ara sokakta yürüyordu. Bu kadar dikkatsiz olmasalardı kapşonlu bir adamın onları takip ettiğini ve sokakta yalnız olduklarını farkederlerdi. Kız kıkırdarken kapşonlu herif cebinden bıçağını çıkardı , ve kıza sokuldu. Erkek daha ne oldğunu farkedemeden bıçak kızın gırtlağını deşti , kızın boynundan gelen iğrenç hırıltılarla beraber hepsinin üstü kan olmuştu. Kapşonlu adam kıza doğru eğildi ve fısıldadı ' Go to sleep' (Yazar notu : Aslında buraya go tu baksır yazcaktım da yemedi böyle ciddi bi yazıya . Bu cümlenin kime ithaf olduğunu söylemiycem. O kendini biliyo. Dağıtçam o arka dörtlüyü . Neyse Asd:a:SDa:SD ) . Erkeğin gözleri dehşetle açıldı , arkasını döndü ve kaçmaya başladı . Kapşonlu kahkaha attı , kurbanların kaçmasına bayılıyordu. Erkek hızla koşarken ara sokaklarda izini kaybettirmeye çalıştı , fakat farketmediği bir şey vardı . Kapşonlu çatılardan koşarak üstüne atladı , kedi gibi sessizdi . Üstüne atladığında erkek yuvarlandı ve tekrar ayağa kalkmaya çalıştı . Kapşonlu tekrardan üstüne atladığında gözleri öfkeyle parladı , yumruğunu sıkıp suratına doğru savurdu . Eli yüzüne çarptığında kapşonlu geriye doğru uçtu . Çocuk kararını vermişti . Savaşmadan ölmeyecekti. Kapşonlu bıçağını çekti , gerildi ve çocuğun üstüne doğru sıçradı. Çocuk ileri koştu , kapşonlu ile aralarındaki mesafe azalmaya devam ediyordu. Çocuğun gözleri bir şahininki gibi küçüldü , kapşonlunun yaptığı her hareketi dikkatlice izliyordu. Kapşonlu bıçağını geriye çekti , saplamaya hazırdı. Çocuk hızlandı , kapşonlunun tam önünde eğilip dizlerinin üstünde kaymaya başladı. Kapşonlunun gözleri şaşkınlıkla açıldı , kendini düzeltip arkasını dönmeye çalıştı , kapşonlu kendini toparlayamadan çocuk arkasından yapıştı , kolunu çevirdi ve avcunun içiyle omzuna doğru vurdu. Kapşonlunun omzundan çıkan iç gıcıklayıcı ses iyiye işaretti , omzundaki bağlar kopmuştu. Çocuk arkasını dönerken bir şey boynuna yapıştı. Bu kapşonluydu ! Kolunun acısına aldırmadan bıçağını çıkardı ve çocuğun boynuna dayadı . 'Sence bu acıtabilir mi ? ' diye fısıldadı. Çocuk ölmüştü . Hiç şansı yoktu. O sırada gözünün göremediği bir yerden ıslık sesi geldi. Süzülen bir kuş olduğunu düşündü , bu kadar hızlı başka ne olabilirdi ki ? Çocuğun gözünün önünde bir şimşek çaktı , çeliğin çarpışma sesi çok yakından geliyordu. Gözlerini araladı , Önünde yarım maskeli , uzun boylu yapılı bir çocuk kapşonlu ile savaşıyordu. Maskeli öne doğru bir hamle yaptı , dizini kaldırdı ve kapşonlunun suratına vurdu. Kapşonlu geriye savrulurken maskesi açıldı. Çocuk yüzü anında tanıdı , Bembeyaz ten kocaman bir gülüş, ardına kadar açık gözler ve kömür karası saçlar , bu Jeff The Killer ' dı . Ama nasıl olabilirdi ki ? Onun sadece bir efsane olduğunu sanıyordu. Maskeli geriye çekildi ve bıçağını yerine soktu. Yağmur hafifçe yağıyor , sokağın ortasındaki bu büyüleyici dövüşü kutsuyordu .' JTK !' maskelinin gür sesi sokağı doldurdu. 'Savaştan bu yana akıllandığını sanıyordum . Seni parçalara ayırmadan kaybol .' Jeffin ciddi yüzüne çarpık bir gülümseme yerleşti . ' Mephisto , eski dostum...' sesi ürpertici ve bir o kadarda rahattı. ' Slender bunu duyduğuna sevinmeyecek. Avıma karışmaman gerektiğini biliyordun. Öcümü alacağım. ' dedi ve karanlıkta kayboldu. Mephisto arkasını döndü , sigarasını yaktı ve yürümeye başladı. Çocuk sokağın ortasında öylece duruyordu. Mephisto durdu ve , ' Yaşamak istiyorsan beni takip et . ' dedi. Mephisto önde yürürken çocuk takip ediyordu . Mephisto döndü ve çocuğa doğru ' İntikam almak ister misin ? ' diye fısıldadı.
Umarım beğenmişsinizdir , bu türde ilk deneyimim. Vote'lar önemli değil . Lütfen yorum atıp fikir belirtin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepyler de korkar.
ParanormalCreepy'lerin en aktif olduğu dönemde insanlar katledilmektedir , yakınları ve arkadaşları da bu öldürme tufanına kurban giden liseli birtakım genç Creepy'lerden intikam almak ve öldürmelerini engellemek için Liliths Son's tarikatını kurarlar ve ken...