Kapitola 1

34.8K 745 22
                                    

Došla jsem zrovna ze školy domů, dneska jsme psali jednu písemku za druhou takže jsem byla unavená jako nikdy.
Ale naštěstí byl pátek takže mám volno s učením.
Využila jsem toho a rychle jsem se najedla, umyla, vyčistila si zuby, odlíčila jsem se a než jsem se nadála, tak už bylo 8 hodin večer a šla jsem spát.

***

Vzbudila jsem se a zjistila, že je teprve 10 hodin večer.
Věděla jsem že už neusnu a tak jsem se oblékla, udělala si ze svých světle hnědých vlasů, které na slunci vypadali jako blonďaté drdol a šla jsem rovnou po schodech dolů ke dveřím po špičkách aby jsem nevzbudila rodiče.
Když jsem došla ke dveřím, obula jsem si boty a vyšla jsem potichu z domu.
Hned jsem si všimla jak měsíc nádherně svítí takže jsem nepotřebovala ani baterku.
Bylo docela teplo protože je už skoro konec jara a bude začínat léto, ale i tak sem si vzala mikinu.

***

Když jsem se tak procházela kolem naší ulice, tak jsem si řekla že se půjdu projít i po parku.
Sedla jsem si na lavičku a dívala se jak je to tu opuštěné jaké tu bylo ticho, ještě aby ne když je 10 hodin večer.
Když mi začala být už trochu zima, tak jsem vstala a chtěla jít zpátky domů, ale vedle v keři se něco pohnulo.
Rychle jsem se otočila ke zvuku a zjistila jsem že tam nic není, otočila jsem se a chtěla jít domů ale zase něco zašustilo.
Tentokrát jsem sebrala odvahu a šla se podívat co tam je, když jsem byla u keře a pořádně se podívala, tak se na mě dívali upřeně oči, psí oči byl to jenom pes, vlčák.
"sakra.." Oddychla jsem si a pes se na mě jen koukal.
Nejspíš to bude asi toulavý pes, ale když jsem se mu podívala na krk, tak tam měl obojek se známkou.
"odkud si se vzal?" zeptala jsem se ale věděla jsem že mi neodpoví.
Pořád se na mě upřeně díval, chtěla jsem ho zkusit pohladit, ale jemně zavrčel a tak jsem stáhla ruku zpátky.
"Hm.. dala bych ti i nějaké jídlo, ale žádné sebou nemám." Pes zakňučel a dal hlavu trochu na stranu když jsem řekla slovo jídlo.
"Promiň chlapče nebo co si za pohlaví, ale opravdu žádné jídlo s sebou nemám..."
Jenže kde má vůbec pánička?
Podívala jsem se okolo, ale nikdo nikde nebyl, podívala jsem se zpátky na psa.
"Kde je tvůj pániček?"
Jen se na mě koukal jako kdybych řekla něco nevhodného.
Zkusila jsem ještě jednou ho zkusit pohladit ale tentokrát jsem byla jemnější. Dala jsem mu ruku k čumáku, ten ji lehce očichal a zavrtěl ocáskem.
Tím mi asi dal najevo že se mu líbím. Jen jsem se pousmála a pohladila ho.
Po chvilce se na mě jenom podíval, otočil se a utekl mi z dohledu.
Ještě pár sekund jsem stála na tom místě a po chvíli se otočila a šla domů.

***

Doma jsem potichu šla do lednice, tam jsem si vzala jogurt a sedla jsem si ke stolu.
Když jsem jogurt dojedla, tak jsem dala lžičku do myčky a kelímek do koše.
Ve svém pokoji jsem se zase převlékla do noční košile a šla jsem spát, z té dnešní procházky jsem se nějak moc unavila.

***

Snad se bude líbit :) v dalším díle to bude zajímavější
Omlouvám se za chyby.

Living With Bad Guys #(Mafiánův Zajatec)Kde žijí příběhy. Začni objevovat