Nu am mai scris până acum o poveste care chiar vreau să fie bună și care să vă placă.
Sper să vă placă cea ce veți citi. Pwp <3
*limbaj licențios și activități sexuale*(BoyXGirl)
♡Excitant de pervers♡
Mă trezesc ca în fiecare dimineață, mă îmbrac într-o pereche de blugi de culoarea albastru pal și o cămașă neagră. Plec spre microbuz cu gândul că azi va veni noul nostru coleg, știam deja lucruri despre el, eu și prietena mea am săpat adânc ca să aflăm totul despre el, cum îl cheamă, ce înălțime are, cum arată, câți ani are..
Știam absolut tot.
Am urcat în microbuz și am privit spre un copil cu hanorac cenușiu, avea gluga pe cap dar mi-am dat seama că el era copilul cel nou, stătea singur.《Mmm de ce nu stă nimeni cu el..? Mă voi duce imediat la el》
-Uh..Bună. Pot sta lângă tine?
Și-a ridicat privirea din pământ privindu-mă cu ochii lui căprui și plini de căldură. Mă cuprinse un fior doar făcând contact vizual
-Da poți sta.
M-a trecut un fior prin stomac atunci când i-am auzit vocea, era așa de calmă și dulce în același timp și plină de tristețe.
Mă așez lângă el, nu mă pot opri din al analiza din fiecare punct, mă vrăjise cu totul cu privirea lui, vocea și părul brunet care era ascuns sub gluga de la hanorac.
Am ajuns la școală, intru în clasă stând în spatele băiatului care tocmai sosise la școală, în timp ce urcam scările spre clasă analizam faptul că era foarte înalt, aproximativ cred că are înălțimea de 1,92 eu find doar o pticanie de 1,80.
Am ajuns la capătul scărilor după care am ajuns la clasa în care trebuia să intrăm dar el o luase drept în față, nu cred că știe care e clasa noastră.-Heii! stai unde mergi?? Băiatul nou stai! Clasă noastră e aici!
Sa întors și mă privea țintit. Am încremenit când am văzut că venea spre mine, eu eram la 4 pași de ușa clasei noastre, deja respir greoi, sa apropriat de mine aplicânu-se ușor spre fața mea zâmbind cu colțul guri.
-Mă numesc Noa nu "Băiatul Nou". Spunând în șoaptă.
Îmi simțeam genunchi cum se înmoaie de parcă m-ar himnotiza de fiecare dată când mă uit în ochii lui.
Mă uit la el și încep să zâmbesc.
-Știu. Îi spun cu un glas ușor adormit
-Ce? De unde?
-Știu multe despre tine, vârsta, înălțime, unde stai, părinți tăi. zâmbesc eu suav
-Huh..Ia spune să vedem dacă e corect.
-Ai 18 ani, ai înălțimea de 1,92 stai în partea de vest a școli și părinți tăi sunt de origine romă. Spun ușor râzând
-Wow. Tu...
-Eu ce?..Ridic o sprânceană ca semn de întrebare.
-Mhm avem aici o micuță care e cam îndrăgostită de mine. Spune cu o voceor excitantă.
Îmi trece un fior prin stomac și pe șira spinării. Nu am simțit asta până acum, mi se pare chiar ciudat din partea mea să simt lucruri de genul.
-Ah ce nu! Nu sunt îndrăgostită.
-Mai vedem noi..
Mă încrunt și plec în clasă ne mai spunând nimic.