Hurkan: Gencler saat 19:50 yayin saatine 10 dakika var. Hazirlanmaya baslasak iyi olur.
Berna: Hepimize birer kahve yapsam icer misiniz?
Y/n: Berna zahmet olmazsa bana cay yapar misin?
Hurkan: Rica etsem cay yapar misin?
Emre: Guzelim sen ikimize kahve yap, hurkanla y/n'yede cay yap. Hatta bende gelim yardim edeyim sana.
Berna: Olurr.
Berna'dan:
Emreyle mutfaga gectigimizde hemen arkamizdan kapiyi kapattim.
Emre: Valla ne yalan soyleyeyim sevgilim benimle yalniz kalmak icin bu kadar sabirsiz oldugunu bilmiyordum. Deyip siritmaya basladi.
Berna: O yuzden kapatmadim kapiyi emre seninle bir sey konusmak istiyorum.
Emre: Soyle guzelim.
Berna: Ben diyorum ki seninle birlikte y/n ve hurkani sevgili yapalim. Birbirlerinden hoslandiklari apacik ortada ama soylemiyorlar
Emre: Kabul sevgilim ama nasil olacak o is?
Berna: Orasinida bulucaz bir sekilde. Simdi cayla kahveleri yapalimda suphelenmesinler.
Emre: Tamam o zaman.
Hurkan'dan: Suan y/n ile odada tek basimizaydik. Firsattan istifade cikma teklifi etsem, acaba kabul edermiydi? En iyisi bunu sonraya birakmaliydim. Ben bunlari dusunurken bir yandan da yayin icin bilgisayari ayarliyordum. Ben bilgisayari ayarlarken y/n'de koltukta telefonuyla ugrasiyor arada beni izliyordu.
Y/n'den: Bernayla emre bi gitti dahada gelemediler. Hurkanla basbasa kalmak aslinda cok guzel. O bilgisayari ayarlarken arada onu izliyordum. Caktirmamak icin telefona bakiyormus gibi yapiyordum. Hurkani izlemeye devam ederken nihayet berna ve emre ikilisi geldiler.
Y/n: Gozumuz yollarda kaldi sonunda geldiniz sukurler olsun.
Hurkan: Harbi ya alt tarafi bi kahveyle bi cay yapacaktiniz.
Emre: Ne var olm sevgilimle basbasa kalmak istemis olamazmiyim Allah Allah.
Y/n: Canim cicim aylarini gecin artik lutfen
Berna: Kiskanmayin canim cok calisin sizinde olsun.
Emre: -bernanin kulagina egilip sessizce- Cok calismalarina gerek yok ki guzelim ikisinden birinin seni seviyorum demesi yeter.
Hurkan: Ne konusuyorsunuz siz fisir fisir.
Berna: Hiiiccc oyle havadan sudan.
Y/n: Tamam bos yapmayinda acalim su yayini saat geldi.
Hurkan: Kiz hakli aciyorum yayini 3-2-1 actim.
Yayinin ilk 10 dakikasi oylesine muhabbet ettik. Daha sonra chatten cevaplamak icin soru sormalarini istedik.
Om3rinebabilininfani: Hurkanla emrenin yanındakiler kim??
Emre: Arkadaslar tanistirayim benim yanimda ki berna kendisi guzeller guzeli sevgilim olur. Hurkanin yanindakide arkadasimiz y/n kendisi hurkanin hosl-
Hurkan: OHM OHM yeterli bu kadar emrecigim. Tanistilar zaten.
Hurkaninekilensaclari31: Hurkanla y/n'yi shipleyen bir tek benmiyimmm???
Hurkan ve y/n bu yaziyi okuyunca ikiside hafifce gulumsedi ve birbirlerinin suratina bakamayacak kadar utandilar.
Emre: Hayir bizde shipliyoruz ama neeeysseee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hamile misin?
FanfictionYeni evlenen Hurkan ve Y/N ciftinin hikayesidir. - eglence amacli yazilmistir -