Bölüm 8: İlk Karşılaşma

392 33 0
                                    


Yine erkenden uyanmıştım. Kafamda hiçbir düşünce yokken bir anda dün gece olanlar canlandı. Yağız ve aras gerçekten uzman mıydı. Selinayla ben nasıl peri dövmelerine bakmanın bir yolunu bulacaktık.

Pek dövmeleri sol omzumun arka tarafında elementlerimize göre şekillenen dövmelerdi. Herkeste yani tüm periler ve uzmanlarda bulunurdu. Eğer onlar uzmansa onlardada elementlerine göre dövmeler olmalıydı. Doğum lekesi gibi. Gücümüz keşfedildiği anda ortaya çıkarlardı. Benim omuzumdaki alev deseniydi biraz kahve ve kızıl tonlarında bir dövmeydi. Selinanınki ise yeşil bir defne ağacı yaprağıydı.

Bunları düşüne düşüne selinayı uyandırdım ve okula gitmek için hazırlandık. İkimizde nasıl çocukların peri dövmelerini göreceğimizi bilmiyorduk. Omzunuzu açın bakıcaz diyemezdik sonuç olarak. Bir şey buluruz diye diye okula gelmiştik sonunda.

...

Tüm gün okulda yağız ve araslaydık ama omuzlarına bakmanın bir yolunu hala bulamamıştık. Daha sonra kılık değiştirerek okul çıkışı onlara saldırmaya karar verdik. Bunun işe yarayıp yaramayacağından emin değildim ama denemeye değerdi.

Okul çıkışa selinayla kılık değiştirerek yağız ve arası takip etmeye başladık. Simsiyah giyinmiş olmamız bizi daha dikkat çekici kılıyordu. Ayrıca etrafta kimsenin yüzünde maske yoktu. Bizi gören biri maskeli baloya gittiğimizi sanabilirdi. Yağızla aras eski bir deponun önünden geçerken selinayla deponun içine girdik ve taşlarımızı kendimizden uzaklaştırdık. Bu sayede peri enerjimizi hissedip buraya gelebileceklerdi. ama biz yine de omuzlarına bakacaktık çünkü başka bir şey için de tesadüfen buraya girmiş olabilirlerdi. bizi kesin kanıtlar gerekliydi. Yön bulabilmeleri için uzun bir süre taşsız kaldık. Ardından taşlarımızı taktık ve deponun tavanındaki demirlere zıplayıp üstlerinde beklemeye başladık.

yamaçtan:

Tam alazla eve gidiyorduk ki. Peri enerjisi hissetmeye başladık ama bu sefer çok yoğundu. Anladığım kadarıyla bizi kendilerine çekmek istiyorlardı. Bunun tuzak olduğu açıkça belliydi. Ama gidecektik. Büyük ihtimalle kim olduğumuzu anlamak istiyorlardı. Eğer periler Melina ve selinaysa bizde bunu anlayacaktık.

Depoya girdiğimizde kimse yok gibiydi. Aniden üstümüze birleri atladı. Bir anlık neye uğradığımızı şaşırdık. Ama yamaç da bende iyi dövüşçülerdik. Karşımızdakilerde iyiydi. Amaçlarını anlamamıştım. Bizi incitmek istemiyor gibilerdi sadece kendilerini savunuyorlardı. Aniden dövüştüğüm kız gömleğimi tuttuğu gibi yırttı. Dengemi kaybettiğim için yere düşmüştüm. Alaz diğer kız ile dövüştüğü için beni fark etmemiş olacak ki yardıma gelmemişti. Kız birden benden uzaklaşmaya başladığı diğerine de el işareti yaptığı anda taklalar atarak bizde uzaklaştılar. Onlara doğru koşmaya başladık ama çok geçti. Tavandaki demirlerden tutunarak camdan kendilerini dışarı atmışlardı. Bizde arkalarından bakakalmıştık.

Yamaç:

-o hareketleri nasıl yapıyorlar. Bir uzman gibi dövüşmeyi nereden öğrenmiş bunlar. Neredeyse bizim kadar iyiler. Hatta gerçekten de bizim kadar iyiler. Bir peri için fazla.

Alaz:

-bilmiyorum. Ama Nicolas hoca onları da eğitmiş olabilir. Melinalar mı öğrenemedik. Sence onlar mıydı?

Yamaç:

-bilmiyorum. Sanırım peri dövmemi görmek istediler. Gömleğimi yırttıktan sonra hızla kaçtılar. Gerçi peri enerjisinden buraya geldiğimizi anlamalılardı.

Alaz:

-ses duyup geçerken uğrama ihtimalimiz de vardı. Emin olmak istemiş olmalılar. Neyse hadi gidelim. Periler eğer Melina ve selinaysa zaten bizi yakalamaya ve götürme çalışacakalardır.

Yamaç:

-haklısın hadi gidelim şurdan. Bu akrobatik hareketleri aklımdan çıkarabileceğimi sanmıyorum.

Alaz:

-bende, gerçekten çok iyilerdi

Melinadan:

Gördüklerim beni üzdü mü kırdı mı emin değildim. Aradığımız kişiler arasla yağızdı. Bunu tahmin ediyordum ama gerçek olmaması için de içimden tanrıya yalvarıyordum. Sanırım onlara artık yamaçla alaz demeliyiz. Onlarla iyi arkadaşlar olmuştuk. Gayet yardım sever kişilerdi. Alayla ya kötülük yapmış olma ihtimalleri beni derinden sarstı doğrusu. Yapacak bir şey yoktu. Onları yakalamalı ve adalete teslim etmeliydik.

Melina:

-gördüklerimizi sindirmemiz uzun sürecek gibi.

Selina:

-yağızın pardon yamacın su uzmanı olduğuna inanamıyorum.

Melina:

-keşke bende alazın omzuna bakabilseydim. Ama yakalanabilirdik. Çok iyi dövüşüyorlar. Nicolas hocadan özel eğitim gören bir biz değiliz anlaşılan.

Selina:

-onlara ve bu dünyaya alıştım sanırım mel.

Melina:

-bende seli ama unutmaman gereken bir şey var biz buraya onları yakalamaya geldik ve bunu yapmamıza çok az kaldı şimdi pes edemeyiz.

Selina:

-haklısın bu akşam onları eve çağıralım ve bitirelim şu işi.

Melina:

-onları yakalamak kolay olmayacak biliyorsun değil mi? Dövüşerek yakalayamayız. Bende gücümü kullanamam ateş perisi olduğum anlaşılır. Önce bunu nasıl yapacağımızı mı tartışsak.

Selina:

-sen arkadaşını hiç tanımamışsın mel. Peri uyku tozu olmadan bahçeye bile çıkmam bilmiyor musun? İçeceklerine uyku tozu atarız. Uyuyunca da bağlarız daha sonra da alaylayı çağırırız kolay iş oldu bile.

Melina:

-mantıklı o zaman çağır arkadaşlarımızı gelsinler.

Selina:

-hemen arıyorum.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sizce kızlar, alaz ve yamacı yakalayabilecek mi?

oylamayı unutmayın<3

-melina..

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin