Olit odottanut jo kauan, että Bc julkaisisi keikkaliput uuteen keikkaansa ja pääsisit ostamaan luppujasi.😍
Oli lauantai aamu-yö ja odotit lippujen tulevan myyntiin.
Sillä niiden pitäisi tulla näillä minuuteilla.
Et kuitenkaan ollut nukkunut silmän räpäystäkään yöllä 😴, joten silmäluomesi alkoivat valua alas hiljalleen. Ja juuri silloin puhelimellasi välähti valo. Avasit nopeasti silmäsi lukeaksesi tekstin nättöllä.
:Lippuja on tulossa myyntiin Vain 1500 kappaletta!
Ja tajusit kuinka paljon muut odottivat niitä.
Et voinut tehdä mitään sillä olit nukahtanut juuri silloin, kun sinun olisi pitänyt ostaa lippusi keikalle.
Heräsit aamulla kello 11 kauhuissasi siihen, että oliko liput myyty jo loppuun asti ai oliko niitä vielä onnekkaille jäljellä.
Menit jännityksissäsi katsomaan tilanteen ja huomasit vain sanat LOPPUUN Myyty!"Ei voi olla totta! Miten ne voi yössä myydä loppuun??!" 😭🙄🤯
Mietit raivoissasi.
Olit niin vihainen, että oäätit mennä ostamaan
kaupasta tummasuklaa patukan, koska se oli sinun lempi suklaatasi.
Kun kävelit Oulussa kohti s markettia huomasit kaksi jätkää kävelevän ohitsesi. Et kuitenkaan tajunnut kyynelin vieriessä poskiltasi ketä noi oli joten loit heihin ihmettelevän katseesi ja kävelit kauppaan ostamaan patukan.
Kun kävelit kaupasta, alot kävelemään takaisin samaa reittiä kotiin omaan huoneeseesi suremaan omaa tyhmää mokaasi.
Matkalla katsoit Bc:n stoorin jossa mainittiin, että Niko ja Joonas oli kävellyt läheisen S-Marketin ohi noinc15 minuuttia sitten.
Ja tajusit, että ketä ne kaks jätkää olivat siinä ketkä kävelivät hänen ohitse. Ihme, kun olit tunnistanut ne jostakin, mutta nyt et saanut päähäsi mistä he olivat.
Ja mietit, että miksi juuri sinulle käy aina näin.
Kun pääsit kotiisi suljit luurisi ja aloit syödä patukkaasi, kun pääsit omaan huoneesi sängylle.
Ja huudat mielessäsi "I hate my life and the fact that I always get all the shit done!🤯😠😡😤 "Yhtäkkiä puhelimeesi tulee You-tubesta ilmoitus, että Bcn keikka alkaa juuri nyt.
Hämmästyt mutta menet mahdollisimman nopeasti katsomaan ettet tällä kertaa jättäisi
mitään näkemättä. Huomaat olevasi ensimmäinen katsoja!
...Katsoit esityksen loppuun ja aloit uudestaan itkemään.
Mutta tällä kertaa ilman syytä.
Ja päätit, että menet ulos kävelemään kuulokkeet korvillasi.
...
Kun olit ulkona ja laitoit omasta soittolistastasi satunnaista toiston ja sieltä soi Dark side ja annoit ihmisten ajatella mitä ajattelivat kun laitoit musiikin niin kovalle kun sai.---------------------------------------------------------
Ja aloit kävelemään ensin kaupan ohi sitten meikki/kosmetiikka kaupan ohi kohti Kallioita.
Et kuitenkaan taaskaan huomannut, että viimenisestä kaupasta tuli samaiset Jätkät kuin eilen.
NM:"Hei! Eikö toi oo se sama tyttö minkä me eilen nähtiin?"
JP:"Öö. Kyl kai?"
Joonas sanoi nopeasti vaikka ei tiennyt mistä he edes puhuivat.NM:"Seurataan sitä ja katotaan mihin se menee."
JP:"Onks se ees laillista seurata toisia mihin ne menee. Toivottavasti ihmiset ei luule, että me yritetään murhata se tai jotain."
...
Kun pääsit kalliolle aloit kavuta kalliota pitkin alas askelmia pitkin.
Huomasit kuitenkin, että toinen askelma on pienen hypyn päässä joten Katsoit mihin hyppäisit ja ponkaisit vauhtia ja hyppäsit.
Kuitenkin huomasit, että olet pudonnut jo enemmän kuin piti ja hetken päästä löit pääsi kallion reunaan ja huomasit silmiesi sumenevan.Onneksi Niko ja Joonas näkivät mitä oli tapahtunut ja soittivat nopeasti ambulanssin.
...Kun näitte ambulanssin vievän tyttöä ja se on äitte suusta pulppuava verta kysyitte heiltä.
NM:"Hey, can we come along and watch him wake up? "
Joku tyyppi ambulanssista:"Tottakai."
Sairaalassa.......
Sinulle oli laitettu neljät tikit otsaasi, kun aloit jo heräilemään sairaalalta.
Katsoit ympärillesi ja huomasit heidät.
Ja järkytyit.You:"Mitä TE täällä teette?! 🤯❓"
NM:"Me seurasimme sinua kallioille ja kun saavuimme näimme sinut makaavan maassa ja soitimme ambulanssin."
You:"Mitä mulle tapahtui?"
Kysyit ihmeissäsi.NM:"Tipuit kalliolta."
You:"Voi helvetti! En oo kertonut äitille et oon sairaalassa!" 🤯😭😢...
...
__________________--------_________
JP:"En haluaisi udella, mutta kun näimme sut ensi mäistä kertaa kaupalla me nähtiin, kun sä itkit."You:"voi ei näytin ihan kauhealta!! Itkin kun keikka liput myytiin loppuun."
NM:"Ei huonompi itkun aihe. Otettiin pari lippua pois et voidaan antaa onnekkaille niitä joten voitais antaa sulle pari."
You:"Ette oo tosissanne!? 🤯😢😏😅😍"
...
Sait kaksi lippua ja pääsit kotiin iloisena.
Menit suoraan omaan huoneeseesi ja katsoit kädessä olevia lippujasi.
Keikka oli huomenna ja aijoit ottaa mukaan parhaan ystäväsi Aadan.Good reading times.
Joo en tiiä miks tein tälläitteen kirjan mut hyvii lukuhetkiä.
Jos tästä pidetään ja on hyvä niin voin harkita alkaa tekee tänne sitä mun kirjaa jonka nimi on tällä hetkellä Fanit ei nää koko totuutta...
Hyviä luku hetkiä.❤️❤️❤️😏👍🏻🤗🤗🤗😂😂😂😂😂😂😂😴🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😎😎😎😎📱📖📕📚
Keikka oli ikimuistoinen ja et ollut sen jälkeen enää sinä. Muutit tyystin hullummaksi ja rajummaksi Bc faniksi.