82. Máme dobrou zprávu

18 4 0
                                    


,,Matko," řekne David když spolu s Blankou vejdou do její komnaty a když za sebou zavřou dveře. Jeho matka která je zaslechne se hned na ně podívá a jde jim potom trochu blíž naproti.

,,Musím ti matko něco říct, no teda spíš musíme ti něco říct," řekne po chvíli David a přitom se podívá na Blanku kterou nepřestává držet za ruku.

,,No tak povídej můj synu co máš na srdci, nebo spíš co oba ty i Blanka mate na srdci. Protože vidím že jsi nepřišel sám," řekne jeho matka a přitom se svému synovy a Blance podívá do očí a cítí že se v nich zračí dobrá zpráva.

,,Víš matko musíme ti něco říct a je to velmi důležité, Blanka čeká dítě," dodá David a pohlédne na svou matku a přitom chytne Blanku jednou svou rukou kolem pasu. Vidí jak oči jeho matky se ihned rozzáří štěstím a v její tváří vidí nekonečnou radost a dojetí.

,,Blanko opravdu je to pravda?," zeptá se královna Radana Blanky na kterou pohlédne a pak zase pohlédne do očí svého syna.

Blanka jen radostně přikývne a pak dodá ,, Ano je to pravda čekám Davidovo dítě," řekne ještě Blanka po chvíli a na její tváři se objeví úsměv.

,,Holčičko ty jsi mi udělala takovou radost a vůbec jsem nečekala že to přijde takhle brzy a že už teď budeš čekat mého vnuka, ale lásce se poručit nedá a když se milujete tak jde všechno snadno," dodá královna Radana a vřele se na Blanku usměje.

,,Mám z tebe radost můj synu," řekne ještě po chvíli Davidova matka a radostně se na svého syna podívá.

,,Udělaly jste mi oba radost a teď už se muže pomalu připravovat svatba. Jsi tak požehnaná Blanko a jsi tak nesmírně plodná, že určitě ještě i hodně brzy dáš mému synovy i další děti," dodá ještě královna Radana a pak Blanku obejme.

,,Ano dám a rada, protože to bude z lásky," odpoví Blanka a potom když jí jeho matka pustí tak Davida dlouze políbí.


KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat