?:Să faci tot ce vrei fără că cineva sa îți stea în drum sau sa te poată rani ,e atat de bine ,dar totuși fiecare lucru bun cere cate un sacrificiu .
?;Nu mi-a trebuit decât putina inteligenta că sa pot crea această viață dublă
?:Hah ,uneori oameni sunt așa de prosti , trebuie doar sa fi timid și
invizibil că nimeni sa nu bănuiască nimic .Jm:
Ah ce mă enervează când toată lumea are așteptări de la mine sa fac totul ,doar fiindcă tata e mafiot ,eu nu trebuie sa fac treburile de jos ,ce idioțenie ,pff .De ar ști tata că de fapt ei fac parte din cea mai mare mafie din Coreea ,Bts nu cred că ar mai avea tupeul ,el și oameni lui incompetenții să mă pună sa fac asemenea treburi ,dar ce sunt eu secretara lor sa le aduc cafeaua când vor ha .
Omul acela nici măcar nu e tatăl meu biologic ,e decât un profitor ,a luat mafia creata de mine cu multa muncă în adolescență doar pentru că sunt prea mic să știu cum merg lucrurile în lumea aia ,ce fraier................
Cine s-ar fi gândit că un simplu plan făcut aiurea poate să aducă atâtea probleme .
................?:tot ce trebuie sa fac e doar să mă las rapita de mafia aia
?:și după ce facem ,noi ,dacă pățești ceva?
?:nu va îngrijorați ,mă descurc , a și să nu uit (un nume) tu trebuie sa te duci la boșorogul ăla bogat ,nu uitat să iei trei perechi de mănuși ,da?
?:nici nu va ști ce la lovit ,spune în timp ce se uita la cuțitul pe care îl are pus în cizma . De data asta o sa folosesc trei cuțite diferite pe aceeași rana ,sa vad cum își mai dau seama fraieri aia ce arma am folosit ,m-am asigurat deja că toate să aibă aceeași dimensiune .
........................................................................Cred că până acum ,de ideea asta sunt foarte mandra
Sper că va place .
CITEȘTI
book idea
FanficIdeei de cărți, eu nu voi face cărți din aceste ideei deci cine le vrea și poate face o carte din ele le poate lua