83. Střiženo na svatební šaty

17 4 0
                                    


Tak uběhl už týden od této radostné zprávy a na zámku se už všechno chystalo pomalu na svatbu která měla být už za několik dní.

Blanka byla ve své komnatě a švadlena jí zrovna upravovala její svatební šaty které si Blanka zkoušela, protože se ještě měli trochu víc upravit aby na svatbu vypadaly opravdu překrásně a aby v nich Blanka byla opravdu nádherná.

David seděl v její komnatě u stolu a přitom popíjel z poháru víno, a svojí nastávající manželku pořád s velkým zájmem a touhou v očích sledoval. A musel uznat že Blanka v těch šatech které měla na sobě vypadá opravdu nádherně a že jí to opravdu strašně slušelo, protože byla nesmírně okouzlující.

Najednou David od stolu vstal, odložil pohár s vínem a rovnou k Blance.

Jedním lusknutím prstu poslal švadlenu pryč a oni tak rázem v komnatě osaměli a to bylo přesně ono co chtěl, protože chtěl aby teď na chvíli zůstali v její komnatě jen oni dva. Protože chtěl být s Blankou chvíli o samotě.

,,Jsi nádherná a byla by jsi krásná i v obyčejných šatech nebo i v nějakých roztrhaných hadrech. A i kdyby jsi šla k oltáři nahá, tak budeš krásná protože i přesto jsi tě vezmu," řekne David a přitom jednou rukou přidrží její obličej aby se na něj podívala, protože Blanka před ním začíná sklápět zrak.  

,,Jsi dokonalá miláčku stejně jako tvoje dokonalé tělo," pošeptá ji David do ucha a přitom jí jednou svou rukou začne jezdit po jejím boku až se Blanka trochu zachvěje a při jeho slovech se potom i trochu na tváři začervená.

,,Pojď sem Blanko a posaď se," dodá David když jí chytne na ruku a odvede ke stolu ke kterému si sedne na židli a Blanka si pak sedne na jeho klín a David jí začíná se svými rty zabořovat do vlasu. 

,,Davide," řekne Blanka šeptem a při vyslovení jeho jména se jí ještě víc rozbuší srdce.

Pak si Blanka jednou rukou chytne na své ještě zatím ploché bříško a jemně ho svými prsty pohladí. Najednou má pocit že jí jako by její dítě které už v ní pomalu roste a síly rozumí.  

      

KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat