Zorlu Yollar Kapısı

8 4 0
                                    

Herkes  ana odada toplanmıştı  Tsubasa ne yapmamız gerektiğini anlattı sonrasında tanışma faslına gelmiştik.
Connel akıllı bir kızdı
Maya  zekiydi ama Connel kadar değildi
Andrew
Cristin
Tsubasa
Nikola.

Genele bakarsak zeki ve güçlü insanlardan oluşmuş güçlü bir takımdık ,ancak kara delikler bir milyonu geçmişti hepsini nasıl yok edeceğimizi bilmiyordum.

Ben kaptanınız Tsubasa gelecek 6 ay boyunca eğitiminizi ben devraldım ,yemekhane sağ alt katta yatakhane sol alt katta güç eğitim sol üst katta rahatlama,eğlence,meditasyon,lavobo,banyo orta kat
sistem odası,kontrol odası ,teknoloji odası ana kat.
dinlenme günlerinizde bolca gezersiniz. haftada 85 saat dinlenme molanız var 42 saat uyumak için yani günde 6 saat. haftada 14 kere molanız olacak 3"er saatlik eğitiminizde 4 aşama olacak ruhsal fiziksel zihinsel ve güçlerinize dayalı molayla ilgili biraz daha detay vereyim. Altı gün mola 1 gün yok sadece uyuma saatiniz olacak 1 saat'de yemek içmek gibi ihtiyaçlara verilecek bu şanslı günü cumartesi ilan ediyorum pazara enerjinizi toplarsınız. Şimdilik serbestsiniz 3 gün dinlenin .

Eğlence odasına gitmiştik gelişmiş kareoke makinesi fotoğraf çekme alanı ve kamera her birimiz için telefonlar, 2 adet kedi bitkiler,televizyona benzeyen bir makine ,kostümler konfeti gibi süslemeler ,koltuklar ,hamak top gibi ıvır zıvırlar vardı.

Hamağa uzanıp birkaç dakika uyumaya çalıştım ,Maya isimli kız yanıma gelip bir puf'a oturdu.
1030 yıldır uyumak nasıl bir his?
500 yıldır uyumak nasıl bir hisse onun iki katı.

Hep böylemisin?
nasıl.
Sert,
1030 yıldır insanlarla konuşmuyorum konuşabilmek bile mucize.
Benim içinde ama hafıza kaybın olmadı, yani geçmişinde insanlara nasılsan şimdide öyle olmalısın bence.
Geçmişim hakkında bir fikrin yok.
Sadece dost bulmaya çalışıyorum ,ömrümün sonuna kadar konuşmamak korkunç geliyor.
Haklısın aslında.
Geçmişini bilmediğimi söyledin. Geçmişinden biraz bahsedermisin?

teknik olarak hafıza kaybı yaşadım bende pek birşey bilmiyorum sayılır.
Bir bilim iinsanıymışım yarattığımız bir canlı yüzündeı bir sürü delik oluşmuş ve şimdide geliştirdiğimiz insanlarla delikleri yok etmeye çalışıyoruz.
İlilginçmiş,
Senin hayatın?

Bende aslında Tsubasa gibi tasarımatmışlar yani yarı robot düşman şirketler tasarlamış fakat düzgün çalışmadığım için atmışlar.
Ölmeden beni bu laboratuvar kurtarmış tekrar tasarlamışlar. ve uyutulmuşum sonrasında sistemim yeniden etkinleştirilmiş.

Tsubasada'mı robotmuş?
Evet vebadan ölmek üzereyken bulunmuş veba yok edilmiş sonradan ölen hücreleri nano hücrelerle değiştirip kısmen yarı robot yapmışlar.

Sanırım herkesin kötü bir hikayesi var .
(Biz konuşurken Derek te yanımıza geldi.)
Yeni telefonlarımızı gördünüzmü çok güzel ışın saçıyo.
İnceleme fırsatım olmadı Derek
ben sizinkini getirdim bir bakın derim
Derek, öğrencimle kanka olmam çok garip ve komik biliyormusun.
"Farkındayım öğretmenim "dedi ve mayayla kıkırdadık.
Maya "sizce eğitim sonrasında ne olacak?" diye bir soru yoneltti.
Heralde bi kaç delik yok ederken öleceğiz.
O kadar gaddarlarmıdır?
bence sağlam bir planları var ,olmasaydı burda olmazdık.
Nerden biliyorsun belki sadece test amaçlı burdayız.
Evet ölme riskimiz çok fazla.
Zaten birkaç yıldır ölü sayılırız ne kaybederizki.
Derek dogru söylüyor ,iyi eğitim alalım yok edelim şunları.

Maya bana bakarak konuştu"eğer ölürsem ve sen sağ kalırsan cocuklarına beni anlat Mira beni örnek alsınlar"
sağ kalırsam yaparım.
Tsubasa içeri girdi"gençler biraz dinlenin sonra tekrar konuşuruz yatakhanelerde isimleriniz yazıyor yürüyün.
Ayaklanıp uyumaya gittik.

Bu bölüm pek te önemli değildi ama yeni yeni asıl maceralara geliyoruz idare edin.
bölüm bitti nasıl buldunuz?

okuyan arkadaşlar yorum yapıp oy verirseniz sevinirim

kitapta olmasını istediğiniz şeyleri yazabilirsiniz.

Kara İhanet KahiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin