YUSUF'UN AĞZINDAN
İpek ile evlenmeyi hiç bir zaman aklımdan geçirmemiştim şuana kadar tabi babamın bana 'O kızla evleneceksin ' lafını duyana kadar ona olan tüm bakış açım değişti ona yabancıymışım gibi değilde sanki yıllardır birlikte yaşıyormuşcasına bir algı oluştu bende aslında İpek çok iyi biridir. Nereden mi biliyorum çünkü İpek bizim yani babamın yakın arkadaşının kızı pek samimiyetimiz yok aslında ama kız çok hamarat ve iyi bunlarıda yıllardır babamdan duyarım babam İpek'i çok severde sürekli över ve hep 'sen o kızla evleneceksin' der ama ben ona hiç kulak vermezdim çünkü o zamanlar henüz küçük denecek yaştaydık şimdi ise İpek lisse son ben ise üniversite mezunuyum. baba mesleğini çalışıyorum yani holdingleri ve fabrikaları yönettiyorum aslında doktorum.ipek istiyordu bu evliliği ama ben istemiyorum havası yaratıyordum herkesse çünkü hep biz ipekle kardeşiz derdim halada öyle ama ben o kızı asla kıramam abi olmaz yani neyse ben bunları düşünürken aklıma bir şey geldi madem üzmek istemiyorum bu kızı madem o istiyor bu evliliği o zaman olacak ne kadar olmaz desede istiyor aslında bir deli cesaretti geldi aldım elime telefonu mesaj atayım dedim. Hasiktirrr numarası yok ki bende ama babamda var ama adam uyuyor telefonu alsam demez mi napacan diye?
odamdan çıktım babamların odası alt katta oraya inmem gerekiyordu indim daha sonra kapıyı yavaşca açtım bu hiç benim tarzım değil ah İpek ah elime geçicen sen,sesiz sesiz telefonu aldım rehperde İpek'in numarasını aradım hayda şaka mı bu kızı İpek diye kaydetmemiş var olduğuna eminim ama ismi ipek diye kayıtlı değil.ne diye kayıtlı ki bu adam rehpere nasıl yazmış olabilir? Uyandırsam olmaz kızar niye napacan bu saatte diye sabah der geçer ama bana şimdi lazım bu numara napacam şimdi ben?
Durr Dur!! babam İpek'e hep 'İpo' diye seslenir kesin öyle kaydetmiştir.
Rehpere ipo yazmamla numaranın çıkması bir oldu aldım numarayı çıktım odadan geldiğim gibi sesiz sesiz :)
********
Odama gelir gelmez telefonu elime aldım,numarayı almıştım ama kaydetmemiştim hemen İpek'i 'AŞKIM' Diye kaydetim malum o artık benim karım olacak ona
'Seni özledim müstakbel karıcığım'
diye mesaj attım daha sonra kendimi yatağa attım.
Ahhh ahh bu yatağa İpek ile birlikte gireceğimiz günlerde gelecek ya birgün, burada tek başıma olmak yerine ona sarılarak uyumak daha eğlenceli olur.
Ne diyorum lan ben daha evleneceğimizi öğreneli kaç saat oldu ki belki evlenmeyiz malum İpek istemem havasındaydı.Ahh birde bu günki güzelliği vardı değil mi? o ne biçim bir güzelliktir üzerine atlamak için kendimi zor tutum; o mahsum bakışları,açık havalı saçları,o baştan çıkarıcı kıyafeti tabi evlenmediğimiz için boyuna karışmadım ama evlendikten sonra asla giyinemeyecek ama yinede mükemmel bu kız.
*************
Multi medya Yusuf ve İpek :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETTEN DOĞAN AŞK
Romanzi rosa / ChickLitHikayeyi kendi hayatımdan edinlenerek yaptım inşallah beğenirsiniz. Babasının verdiği kararla evlenmek zorunda kalsada önceden sevdiği çocukla evlenmesi hayattını daha çok alt üst etmeye yetecek ama bu hayattan oldukça memnun olması onu hayatta bağl...