Cinsiyet Listesi

82 4 0
                                    

Güneş: Kız

Merkür: Kız

Venüs: Erkek

Dünya: Erkek

Mars: Kız

Jüpiter: Kız

Satürn: Erkek

Uranüs: Erkek

Neptün: Erkek

Theia: Kız

Plüton: Erkek

Ceres: Kız (Güneş sisteminin en büyük cüce gezegeni, Mars-Jüpiter kuşağı arasında bulunuyor)

Eris: Erkek (Güneş sisteminin en büyük ikinci cüce gezegeni, Neptün ötesi kuşakta bulunuyor)

Charon: Erkek (Plüton uydusu, muhtemel en büyük cüce gezegen uydusu)

Dysnomia: Kız (Eris uydusu, muhtemel en büyük ikinci cüce gezegen uydusu)

Ay: Erkek

Phobos-Demios: Kız (Mars uyduları)

Europa-Ganymede-İo-Callisto: Kız (Jüpiter'in Galilei uyduları, hikayede Jüpiter uydularını düzenli tutma görevini üstlenirler)

Titan: Erkek (Satürn'ün en büyük uydusu ve hikayede gözdesi konumunda)

Titania: Kız (Uranüs'ün en büyük uydusu)

Triton: Erkek (Neptün'ün en büyük uydusu)

Nebulalar: Hepsi kız (Hikayede anneler)

Nötron-Pulsar-Magnetarlar: Yıldızdan yıldıza değişebilir

Stephenson 2-18: Erkek (Bilinen en büyük yıldız, Kalkan takımyıldızında bulunuyor)

UY Scuti: Erkek (İkinci bilinen en büyük yıldız, Kalkan takımyıldızında bulunuyor)

NML Cygni: Kız (En büyük yıldızlardan, Kuğu takım yıldızında bulunuyor)

MY Cephei: Erkek (En büyük yıldızlardan biri)

Alfa Centauri A ve B: Kız (En yakın yıldız sistemi)

Proxima Centauri: Erkek (O sistemde gibi bir şeydi galiba AC-C de diyebiliriz)

Sirius: Kız (Bilinen en parlak yıldız, Büyük Köpek Takımyıldızında -Canis Major takıntı)

VY Canis Majoris: Erkek (BKT'de bulunuyor aynı şekilde ve en büyük yıldızlardan ayrıca)

Betelgeuse: Erkek (En büyük yıldızlardan sayılır gibi bir şey boş ver ölecek- Orion takımyıldızında)

Rigel: Kız (En parlaklardan ve o da Orion'da)

Canopus: Kız (Karina takım yıldızında, Sirius'tan sonraki en parlak bilinen)

Samanyolu: Erkek

Andromeda: Kız

Karadelikler: Kız

Evren: Bilinmiyor

Hepsini kullanacağımın garantisini veremem isimleri alın kullanırsınız falan bir yerlerde.

Core FatherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin