Hannah
Am emoții . Umblu de colo, colo în prosop căutând o afurisită pereche de lenjerie intimă . După ce Jayden a luat punctaj maxim la concurs iar Craig se uita cu mânie la el , Jayden mi-a dat mesaj întrebând dacă la șapte e bine . Am răspuns cu,, da " . Și de atunci nu am mai vorbit cu el , am petrecut o oră în baie aranjandu-ma , dar nu prea . Cum ar trebui să arăți înainte de sex ? . Excluzând faptul că am îndepărtat orice fir de păr de pe corpul meu și m-am julit la picior când am alunecat pe spumă . Eram grăbită și n-am observat . Acum problema e că nu-mi găsesc lenjeria neagră de dantelă ..S-o fi uitat acasă ? . Gem lung și închid ochii . Frate ..ce aiurea . Răscolesc și o găsesc pe cea roșie , fie ce o fi .. doamne nu mă judeca . Îmbrac repede lenjeria apoi trag hanoracul peste ea și .. aștept . Mă uit la oră e aproape șapte , frate par disperată ? Inima îmi bubuie mai tare de cât când trebuia să țin discursului despre meseria de vis în clasa opta . Aud o bătaie ușoară în ușă . În regulă ..o facem .
- Bună ...
Zice el când deschid ușa și intră înautru . Se vede că s-a aranjat și el e proaspăt ras și miroase foarte plăcut , un parfum bărbătesc care te face să vrei să-l miroși ore în șir .
- Salut..
Zic eu înghițind în sec . Deși e doar sex.. mă simt încordată . Închid ușa spunând
- Deci..cum o facem ? Îmi scot hainele ? Sau ...așa ?
- Calmează-te
Îmi zice el blând și se îndreaptă spre dormitor . Răsuflu adânc și îl urmez spunând
- Scuze . Am câteva emoții.. dacă nu merge ceva bine ? Putem începe , nu-mi place că tragem de timp
Jayden se apropie de mine și îmi ia bărbia în palme spunând
- Mai în tăi relaxeaza-te.. ești prea încordată . Și nu începem nimic
Dezamăgirea mă cuprinde . Știam eu că nu-i o idee bună ,pe bune a fost prostesc să accept asta .
- Nu ? Păi și de ce ?
- Han-Han .. așează-te pe pat și dă-mi telecomanda
Zice el și întinde mâna . Fac după cum îmi spune , mă așez și îi dau telecomada . Jayden scoate din buzunar ceva ca o casetă mică și se îndreaptă spre televizor .
- Vrei să privim televizorul ?
- Da . Ne uităm la That '70s Show
Clipesc. Jayden dă start episodului și se trântește lângă mine zâmbind . Las lucrurile să meargă de la sine așa că îmi pun capul pe umărul lui în timp ce serialul umple ecranul . Nici unul din noi nu prea vorbește , Jayden îmi cuprinde talia iar atingerea lui ușoară face ca trupul meu să se încălzească ușor .
~~~
Pe la sfârșitul episodului , Jayden se apleacă puțin și îmi dă un sărut pe gât , sunt încordată..sau cel puțin așa vrea trupul meu să fie atunci când palma lui mare cade pe șoldul meu .
- Um..ce faci ?
Zic eu amețită pentru că e tare greu să mă gândesc la cuvinte când buzele lui lasă o ușoară senzație de piele de găină pe gâtul meu .
- Te duc unde trebuie ..spre deosebire de ceilalți eu știu ce trebuie să fac
Îmi mușcă ușor lobul urechii iar eu mă cutremur. În adâncul meu excitația crește cu fiecare secundă atunci când gura lui lacomă îmi lasă săruturi umede pe gât . Când îi simt limba și buzele peste maxilarul meu întorc capul puțin iar gurile noastre se întâlnesc într-un sărut ușor și delicat . Mă împinge ușor pe pat punându-se peste mine prinzându-mi talia între brațele lui sprijinite de saltea . Gurile noastre se mișca una peste cealaltă în în timp ce limbile noastre se împleticesc . Îmi place cum sărută Jayden , nu se grăbește e grijuliu și atent . Înclin puțin capul și fac sărutul și mai profund , gustul său dulce de lamaie mă face să vreau să-l sug până scap de el . Cu o mână îmi cuprinde ușor sânul și îl strânge puțin , iar asta îmi dă mii de senzații placute scap un geamăt de extaz .
CITEȘTI
The beach
RomansaNimic nu e mai frumos de cât să îți începi vara pe o plajă . Hannah Stewart se hotărăște ca de data asta să-și petreacă vacanța pe plaja din Texas . Vrea să se simtă în largul ei fără prea multă companie , Hannah este sigură că după această relaxant...