21-Kusmuk

3.4K 97 2
                                    

Canımın yani bebeğimle benim canımın karpuz çektiğini Alex'e söylediğimden tam iki saat geçti.Gecenin bir vakti ve ben yorgunluktan ölüyorum.Bir şey değil karpuz aş erdim şimdi canım karpuzda aş ermiyor.Yani Alex elinde karpuzla dönerse ve ben yemezsem beni o karpuzun derinliklerine gömer.

Elimi karnıma götürdüm neredeyse bebeğim üç aylık olacaktı.Zamanla büyüyordu.Acaba kız mı olurdu yoksa erkek mi?

Erkek olursa gözlerinin aynı Alex gibi koyu mavi olmasını isterdim.Sonra benim gibi sarı saçlı olmasını.Ama en önemlisi babasının yakışıklılığını,kararlılığını almasını isterim.Benim gibi merhametli olmasını ve Deniz gibi korumacı olmasını isterdim.Ve Alex gibi zorla bir kıza sahip olmamasını isterdim.Allah'ım korusun bir de başımıza Tecavüzcü Coşkun mu kesilecekti? Kafasını kırardım valla.Kızım olursa da aynı bana benzesin isterdim.Bir kopyam gibi.Onu gördüklerinde Küçük Alina desinler.Ayyy ne güzel olurdu.Küçük Alina.

Bu arada Deniz demişken bugün bütün cesaretliliğimi toplayıp gidip Alex'e ailemin nerede olduğunu soracaktım.Meraktan öleceğim.Ailem nerede? Benim gözümün meleği küçük kardeşim Damla,canımın içi birtanecik abim Deniz neredeler acaba? bu arada üvey annemi merak etmiyorum.Beni tanımadığım bir adama satan kadını neden merak edeyim.

Odanın kapısı çalınca ayağa kalkıp kapıyı açtım.Karşımda elinde kocaman karpuzla duran bir adet Alex vardı.Oy kıyamam.Bana gidip karpuz bulmuştu. İçeriye girdi ve ardından ayağı ile kapıyı kapadı.Mutfağa girdi ve bir bıçak alıp karpuzu kesmeye başladı.Onu izliyordum dikkatle.Özenle karpuzu kesmiş,dilimlemiş ve tabağa koymuştu.Şimdi ben gidip ona nasıl derdim artık canım karpuz istemiyor.Bunun için canımın sağlığı için susacaktım.Eline karpuz tabağını aldı ve koltuğa oturdu.

''Hadi gel,ben sana yedireceğim karpuzu'' dedi.Yutkunarak yanına gidip oturdum. ''Kocaman aç ağzını''.Ağzımı açtım,ağzıma kocaman dilimlenmiş karpuz girince çiğnedim.Tadı midemi bulandırmıştı.Kahretsin Alex beni öldürecekti.Ona mutlu gözlerle bakmamı bekliyordu ama midem bulanıyordu yüzümü ekşitmekten kendimi alıkoyamıyordum. ''Teşekkür ederim'' dedim.

Gülümsedi.İlk defa onu böyle gözleri parlarken görüyordum ve mutluydu. Sonra tek yanağında oluşan gamzeyi fark ettim.Midemi umursamadan tam gamzenin belirdiği yere öpücük kondurdum.Dudağımı yanağından çekerken Alex bir anda ensemden tutup dudaklarını benimkilerle buluşturdu.O kadar narin ve yavaş öpüyordu ki sanki kırılacak bir nesne gibiymişim sanki.Dudaklarımız ayrılınca dudaklarını yaladı.

''Asıl ben teşekkür ederim.Beni sevdiğin ve benden bir çocuk taşımak istediğin için'' dedi ''Seni seviyorum''

O bana demin seni seviyorum mu dedi ben mi yanlış duydum?

Aman Allah'ım! Alex Anderson bana seni seviyorum dedi.Hem de bana.

Şok olmuş gözlerle ona bakarken aklıma dank etti.Kendine gel salak.Bön bön bakma ona.Sende desene seni seviyorum diye.Tam ağzımı açmış ona seni seviyorum diyecektim ki ne oldu tahmin edin.Ben o güzel sihirli lafın üstüne bünyem kaldıramadığından Alex'in üstüne kustum.Hemde dizine.Allah sonunda belamı vermişti.Adamın tam üstüne kusmuştum ama yemin ederim rahatlamıştım.Asıl şimdi karpuz yiyebilirdim.Demek ki kusmam lazımmış.

Alex'in yüzüne utanarak baktım.O da şaşkındı. ''Alex ben-'' derken sözümü kesti. ''Sus'' dedi ve ayağa kalktı.O ayağa kalkınca bütün kusmuklar bir bir yere düştü.Ay gene kusacağım galiba.Odanın ağzına sıçmıştım.Alex pantolonunu çıkarıp cebinden telefonunu ve cüzdanını alıp pantolonu çöp kovasına attı.Ben de olsam bende atardım.Baksırını çıkarınca gözlerimi kaçırdım.Hala ondan utanıyordum.Çantasından bir baksır ve eşofman çıkarıp giydi.

HARAM SEVDA (Düzenleniyor.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin