4

2.5K 108 38
                                    

Draco'nun ağzından:

İçmiş mi bu? Ağzı leş gibi içki kokuyordu. Dudaklarından ayrıldım ve üzerimi çıkarmaya çalışan ellerini yakaladım.

"Madison hey bana bak!"

Lanet olsun yerinde duramıyor ki. Niye yaptın bunu bana. Şimdi de sarhoşken birini öpen sapık bir Malfoy olacağım öyle mi? Pekala revire gitmeliyiz.

"Maddie hadi tutun bana."

"Hadi ama o kadar da içmedim ne yaptığımı biliyorum ben!"

Elini omzuma attım ve revire doğru ilerlemeye başladık. Arada soru soruyor ve dengesini kaybediyordu.

"Tanrı aşkına ne oluyor burada?" Diye bağırdı Madam Pomfrey ışıkları açarken.

"Biraz içmiş , bir ilaç veya bitki , çay var mı?" Diye sordum en yakınımdaki yatağa otuttururken.

"Sen yatır. Ben hallederim git yat."

Üzerindeki ceketi çıkardım ve yanındaki sandalyeye bıraktım. Üzerini örttüm ve çıktım. Kızgındım. Duygularımla oynamıştı. Adil değil hemde hiç.

Madison'un ağzından:

"Madam Pomfrey?" Dedim.

Revirde miyim? Tanrım dün gece hayatımda ilk defa sarhoş oldum. Neler oluyor?

"Uyandın mı tatlım? Nasıl hissediyorsun?" Dedi yanıma gelerek.

"İyiyim biraz başım ağrıyor sadece." Başım fena ağrıyordu ama buradan çıkmak istiyordum bugün İksir dersi ödevinin son teslim tarihiydi.

"Bir ağrı kesici ayarlayalım öyle çıkmana izin vereceğim tamam mı?"

"Ne kadar sürer?"

"En fazla bir saat." Tamam fena değil bekleyebilirim.

Başımı kaldırdım. Biri daha vardı çaprazımdaki yatakta. Harry?

"Onun nesi var?" Dedim ilaç hazırlayan kadına.

"Yara izi. Yine acımaya başlamıştı o da sabaha doğru uğradı. Senden biraz sonra."

Bildiğim kadarıyla yara izinin acıması Karanlık Lord'un harekete geçtiğini ifade ediyordu. Ve bu kesinlikle iyi bir şey değildi. Yani , Draco haklıydı. O geri dönmüştü.

"Madam Pomfrey?" Dedim hala ilaç hazırlayan kadına.

"Efendim bayan Caroline." Dedi bana bakmayarak.

"Beni buraya kim getirdi?" Dedim korkarak.

"Bay Malfoy getirdi. Çok üzgün ve kırgın görünüyordu belki de seni böyle gördüğü içindir bilemiyorum ama onunla konuşmalısın."

Kesinlikle aramızda bir şeyler olmuş. Kesinlikle.

Derslere girmiştim ama Malfoy ortalarda yoktu. Bugün hiç görmedim onu. Ne olmuştu birden? Koridorda ilerleyen Pansy'yi görünce hemen yanına gittim.

"Hey Parkinson!"

"Ne istiyorsun Madison?"

"Draco neden bugün yok?" Dedim üzgün olduğumu belli edercesine.

"Seni ne kadar ilgilendirir?" Tam bir salak. O da bilmiyor ki.

"Pardon biliyorsun sanıyordum." Dedim  ve arkamdan nefret dolu bakışlarını aldırmadan Slytherin ortak salonuna ilerledim.

İçeri giremiyordum bende bu yüzden birinin çıkmasını bekledim. Ne tesadüf ki içeriden ilk önce Malfoy çıktı.

"Bakmayacak mısın?" Dedim. Buz gibi bir bakış attı.

SILENCE / DRACO MALFOY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin