/Seni asla bırakmam/

336 21 66
                                    

Bu bölümde fazlasıyla smut sahne bulunmaktadır. İlk yazdığım gibi olmayacak beni takip edenler bilir daha detaylı bir smut olacak yani rahatsız olacaklar okumasın!!!

°°°

Hürkan-

"Ne bırakması emre saçmalama seni asla bırakmam" "Söz mü?" "...Söz?"

Emre nerden bilebilirdiki,sözlere güvenmemesi gerektiğini böyle öğrenicegini

Biz sahilde yürürken yağmur başladı "Biraz daha duralım" dedi emre "Tabi" demekle yetindim çünkü emre'nin gülüşüne hayır demek mümkün değildi. Emre'yle beraber biraz daha sahil de yürüyüp eve geçtik "Hürkan video çekmek için bana fikir verebilir misin?" Dediğinde "Tabi, gel yanıma" dedim ve hızla yanıma çağırdım.

Emre-

Hürkan'ın dediğine küçük bir kıkırtı verip yanına oturdum. Biraz video hakkında konuştuktan sonra uykum geldiği için oturduğum yerden kalktım ama bileğime sarılan elle beraber tekrar yerime oturmak zorunda kaldım "Birlikte uyuyalım" dedi hürkan masumca "tabi" dedim bende hafifçe gülümseyerek ancak hürkan beni bi anda kucağına alınca küçük bi çığlık attım "Napıyorsun hürkan korktum" dediğimde şapşalca gülümsedi "Özür dilerim ama koltukta yatmana izin veremem" dediğinde başımı biraz ona bastırdım burnuma kendi kokusu geldi çok güzeldi.

Sabah yine hürkandan önce uyanıp lavabodaki işlerimi bitirdim hürkana süpriz yapmak için kahvaltı hazırlamaya başladım genelde hep hürkan hazırlardı, kahvaltılıkları masaya yerleştirip neyin eksik olduğuna baktım peynir, peynir yoktu hürkan peynir'i çok severdi buzdolabını açıp peynire bakarken belime sarılan kollarla küçük bir donma yaşadım. "Günaydın sevgilim" dedi hürkan yeni uyandığı çok belliydi sesi olduğundan daha kalın çıkmıştı."Günaydın" dedim bende hızla hürkan beni kendine çevirip konuşmaya başladı."Ne o yoksa trip mi yiyorum" dediğinde anlamsızca baktım ona.

"Hayır ne alakası var triple" dediğimde hızla "O zaman niye bana sevgilim demiyorsun" dedi "Hürkan abartma is-" bir anda Dudağıma yapışan hürkanla gözlerimi şaşkınca büyüttüm tam hürkan geri çekilicekken bu sefer ben öptüm onu
Elleri belimde küçük bir gezintideyken beni belimden tutup tezgahın üstüne otturttu. "Hürkan şuan olmaz" hürkan boynumu öperken kafasını kaldırıp bana baktı "Neden olmaz bebeğim" dedi sabırla "Yemek yemeliyiz ayrıca senin evine gideceğiz video var" dedim "Peki o zaman ama akşam bu işe devam edeceğiz" dediğinde utanarak "bakarız aşkım" dedim.

°°°

Yemekten sonra yanıma birkaç kıyafet alıp hürkanın evine gittik video için balkonu hazırladıktan sonra kaan'ın gelmesini bekledik kapı çalınca hemen gidip açtım "Hoşgeldin" dedim neşeli bir şekilde "hoşbuldum bu arada teşekkür ederim mert için yani" dediğinde hafifçe gülümsedim "Ne demek sizin mutluluğunuz benim mutluluğum" dedikten sonra kaan ile içeri geçtik. Video için biraz güneşin gitmesini bekledik. O sırada kaan vlog çekiyordu hürkan da vlog için çatıya çıktı "Bize bir özlü söz söylemen lazım"dedi kaan hürkan ise şişeyi alıp atmak için hareket yapınca ben durmayacağını düşündüğüm için "O düz dursun götümü açıcam" dedim tabikide durdu. Ali de gülerek bana baktı "Aç lan götünü" dediğinde hürkan sinirli bir şekilde "Sanane lan benim sevgilimin götünden" dedi hürkan böyle diyince ben biraz utanmış bulundum.

Hürkan-

Emre'nin videosu icin su hazırlama görevi bendeydi video bitince gözlerim sadece emre'nin üzerindeydi çünkü son raoundu kaybetmiş bütün suyun üstüne dökülmesine yol açmıştı ve böylece siyah giymiş olsa bile kasları beli olmuştu video bitince emre duşa girmiş bense kapısında öylece bekliyordum. Kendimi nedensizce sapık gibi hissediyordum ancak bunda bana kalırsa kötü birşey yoktu sadece sevgilim içerde duş alıyor ben ise kapıda öylece bekliyordum. Sonunda kapının açılma sesini duydum ve kapıdan biraz uzaklaştım emre beni görünce şaşırdı ve "Hürkan ne yapıyorsun burda?" Dedi şaşkınca. Hafifçe gülümsedim ve "Hani demiştin ya 'o şişe orda dursun götümü açıcam diye' o yüzden" dediğimde emre çoktan kızarmıştı.

Aşk Ne Demekti? | MengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin