Jiran ku pernah pergi jogging hari Ahad,aku nampak die pakai baju inner putih lengan panjang dengan t-shirt,tudung bawal dan seluar ketat hitam..suaminya dan anaknya di kampung..so lepas die keluar rumah,aku aku plan nak masuk rumah die,dari celah pagar dekat toilet die..Aku perhati dulu jiran lain..bile clear Aku cepat masuk.
Mase dalam rumah die tu,depan tandas die Ade bakul baju,nampak ade baju kurung cotton,seluar dalam warna cream saiz dewasa,dan singlet hitam..ada jugak baju kanak dan seluar dalam anak nya mungkin..
Aku mula cari coli die tapi tak Ade,so relex dulu..tetek die kecik je,tapi bulat membentuk bila die pakai baju kurung..aku buka seluar aku dulu,masa tu aku tak pakai baju dah..so dengan bogel aku masuk rumah die,pelan aku pergi bilik depan..fuhhhhh coli warna hitam jenis yang span tu ada dekat katil...aku amik terus cium dari dalam cup coli die..uhhhh kote aku terus tegang...bau lebih nikmat dari sebelum ni...kuat bau peluh die dekat coli..Paling kuat bau dekat yg bahagian ketiak tu..
Lama aku hidu bau coli die..maklum lah die kerja di KDN mungkin banyak bergerak dan berpeluh..tapi bagi aku bau perempuan ni tak mandi lima enam hari pun sedap je..aku khayal dapat bau coli die, sambil cium aku pergi amik singlet, seluar dalam dan baju kurung nye..pergi bilik semula,,aku guna coli die gosok batang aku dari antara dua cup coli die..sambil aku hidu bau singlet die...fuhh siap lembab lagi ade peluh die..lepas tu aku hidu bahagian ketiak dekat baju kurung die....uishhhhhh sedap..batang aku rasa nak pancut je...tibe aku nampak gambar die dalam frame..fuhhhhh manis jiran aku ni..bentuk teteknye pun menghairahkan lelaki..badan kurus dan siket rendah..teringin aku nak main dengan die..aku pun mula hidu seluar dalam die..uhhh siket bau hancing tapi aku tak kisah aku jilat bahagian pepek die dekat seluar dalam die...air aku terpancut dekat cup coli die..basah dengan air mani aku..aku masih hidu seluar dalam die..tanpa aku sedar die dah muncul depan pintu bilik die..aku tak dengar die balik...die tergamam lihat keadaan aku..
Macam ni badan die..
Aku bangau terus pergi dekat die..die pusing dan terus cakap " abang buat ape ni,kenapa macam ni" dengan batang aku yang masih tegang aku rapat ke belakang badan die..pegang lengan die dua belah..die tarik tapi aku kuat kan lagi pegang "maaf Iqa,abang terlalu terangsang dengan Iqa,," lupa nak bagitahu namanya Iqa umur 22..batang aku kena dekat badan die sebab die rendah siket..dan dapat bau rambut die dari tudung die.."tapi Iqa ni isteri orang dan ada anak,abang tak boleh lah buat macam ni" Iqa masih tak menoleh,Aku makin rapat ke badan die dengan perlahan aku peluk Iqa..die meronta tapi tak serius.. "Iqa nampak semua tadi ke" "ye nampak semua,Iqa malu tengok"
"semua pakaian dalam Iqa abang cium buat ape" aku rapat ke leher dari belakang sebab aku masih peluk die dari belakang dan die pun dah rela aku peluk die..batang aku terasa macam Iqa gerak2 badan die biar gesel.." ok,abang suka bau Iqa,biar pun Iqa baru balik keje ke,belum mandi ke,bau ketiak Iqa,bau seluruh badan Iqa lah" sambil aku rapat hidung ku di tudung iqa dekat telinga Iqa..dari tepi nampak pipi Iqa yang licin dengan bibir yang kecil dan tipis.." abang tak dapat tahan bila dapat bau coli Iqa"
Iqa toleh pandang aku dan tangan die pegang dua tangan ku yg peluk badan die.." Iqa nampak konek abang tadi dengan pancut air banyak,tapi sekarang Iqa terasa nak di layan sebab dah nampak abang lancap tadi,suami Iqa tak ada macam mana Iqa nak puas"Iqa macam bagi signal untuk aku yang puaskan die.." abang tanggungjawab pada keinginan iqa,dan jadi rahsia kita je.. " Iqa dah sebulan tak dapat,nampak pulak konek abang tadi,ni rapat dekat badan Iqa pulak konek abang"
Ok nanti sambung
YOU ARE READING
nikmat bau coli jiran
Romancesedap baunya,jiran ibu muda anak 2..bertubuh kecil dan bertudung..selalu intai die pergi kerja ..satu haritu,pagi2 lagi die mandikan anak die,aku guna tandas aku dan nampak lah siket,sebab toilet kami bersebelahan..fuh die bertuala je..putih badan d...