/Zaman sizden bir şey almaz siz ona verisiniz/
2020 hayatımı değiştirecek bir yıl.Ailemden altı ay uzakta kalacağım bir yarışmaya gidiyorum. Bu yarışmaya katılmak için bir çok şeyi gözden çıkarmak gerekiyor mesela aile.
Survivora gidiyorum herkesin o merakla izlediği yarışmaya gidiyorum. İlk kabul edildiğimi öğrendiğim an ögle uykusuyla meşğuldum ve o uyku sersemliğiyle pek anlamamıştım neyse.
Koşu bandını durdurup kenardaki suya ilerdim.
Ben gönüllülerde olucaktım. Mavi takımda. Ordaki bir kaç insanı tanıyordum ama pek konuşma fırsatımız olmamıştı ama nasıl hazırlandıklarını spor hocamdan duymuştum.
Onun dediğine göre aralarında dünya şampiyonu olan bir kürekçi varmış bu adam adeta bir disiplinlik abidesi ayrıca bir spor bağımlısıymış.
Hocamın dediğine göre adam on dakika boyunca plankta durmuş ben olsam asla duramam ki hiç de duramadım.
Galiba yarışma boyunca beni zorlayacak rakip o'ydu.
'Yatakta zorlanmayı tercih ederim tatlım' sesini kesmelisin hem tipim bile değil adam.
"Nisa" diyen spor hocama döndüm elimdeki suyu tekrar yere koydum.
"Hocam bitti"
"Tebrikler. Son antremanı bittirdin nisa " dedi.
Mahçupça güldüm emre hocam eğer olmasaydı bu süreci atlatamayacaktım.
"Sayenizde" dedim.
"İyi bakalım git dinlen " deyip eliyle omuzumu patpatladı.
"Harikalar yarat orda" dedi. Elini çekti.
"İfaden olmasın" dedim. Demer demez emre hoca küçük bir kahka attı.
"İlahi nisa ifade değil şüphe" bende en gülümsedim
"Neyse ben gidiyorum" deyip yere koyduğum suyu ve havlumu alıp emre hocayı arkamda bırakıp üstümü değiştirmek için soyunma odasına ilerdim.
Soyunma odasında ki dolabı açıp telefonumu aldım. Iki bildirim gelmişti bir babamdan biri acun medyada.
Babamın mesajını es geçip acun medyanın bana gönderdiği mesaja baktım.
Mesajta yarın bir akşam yemeği düzenleyeceklerini ve son hazırlıkları konuşulucakmış. Telefonu kapatıb yerine koydum.
Son akşam yemeğine hazırlan nisa." Artık soyunurmusun kendime azmak istiyorum" çenenin ayarı yok senin neyse.
😊😊😊😊
Hellooo...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bul Beni
FanfictionZaman insanı getiri bir araya İrade tutar insanı bir arada Eğer bulamıyorsan beni Sor kalbine sor onlara