1 M (Röpörtaj)

2.6K 41 4
                                    








Hall of me ❤️










Vay canına 1 Milyon!!

Sanırım bu kitabı ilk yazmaya başladığım zaman 1 M okunma alacağını söyleselerdi güler geçerdim. Aynı şekilde bu gülüşe İrem de eşlik ederdi. Hatta çoğu insana eğreti gelen bir kahkaha patlatırdı.

Büyük ihtimalle sevgili iç sesimiz de kitabın bir milyon olmasını ben ve karizmatik kişiliğim sağladı derdi ve ardından da İrem ile karşılıklı göz devirme seansına girerlerdi. Ben de kafamın içinde dönen bu karmaşadan ötürü ikisinin de kafasını tavalardım :))

Okuyan herkese teşekkür ederim, bana vakit ayırdığınız için. Yazdıklarımı paylaşınca satırlarda dolanan her bir gözle karşı karşıya gelmişim gibi hissediyorum. Yalnızlığım ağır darbeler alıyor sayenizde. Özellikle yorum olduğu zaman. İyi veya köyü fark etmiyor. Gerçekten yorumlar sayesinde binlerce göze bürünüp farklı farklı açılardan okuyorum yazdıklarımı. Bazen yorumlarla birlikte karaktere, kitaba hatta yazara sinirleniyorum. Terapi gibi oluyor.

Yorum yapan herkese teşekkürüm daha da farklı, beni ben olmaktan kurtarıp hapsolduğum her yerden çekip alabiliyor onlar. Ve bunu benden kilometrelerce uzakta olmalarına rağmen yapabiliyorlar. Büyü gibi değil mi? (Hâlâ Hogwarst mektubum gelmedi)

Tabi uzun zaman geçti belki çoğu kişi ne bu kitabı ne de beni hatırlıyordur. Hatta çoğunluk benimle hiç tanışmamıştır. Bildirimi görünce sendelemiştir. Ama ben hatırlıyorum, her gelen yorumda, oyda, okumada... Nasıl hissettiğini biliyorum.

Bu yüzden kitabı kütüphanesine ekleyen herkese çok teşekkür ederim. Var olduğunuz için, değerli olduğunuz için... Umarım değerinizin farkındasınızdır. Yaşadığınız ve yaşamakta olduğunuz hiç bir kötülük hiç bir özellik sizi değersiz kılmaz. Hatırlatmak istedim sadece değerinizi. Umarım bu satırlarda gezen veya gezemeyen her göz unutmadığı için hatırlama gereksinimi duymamıştır.





Sevgilerle...








R

öpörtaj








+Öncelikle röportajımız katıldığınız için teşekkürler İrem Hanım.

-Rica ederim lütfen İrem diyin.

+Peki, İrem hazırsan ilk ve merak edilen sorumuza geçelim.
Kitapta 'İşte bu, bu başrol erkek!" diyebileceğimiz bir karakter oldu diyemeyiz. Bunun nedeni hakkında açıklama yapabilir misin?

-Ah sanırım beni fazla tanımıyorsunuz. Aksi taktirde benim gibi bir ikonun olduğu yerde başka bir başrolün öne çıkamayacağını bilirdiniz. Buna istesem dahi izin veremem şayet saçımın bir teli bile geri kalan tüm insanları bastırmaya yetecek parlaklıkta.

Demi, bir güneş bir İrem zaten

Shat up bitch

O-key bitch

+Ah ne güzel iç sesin de burada olmasına çok sevindik kendisine de ileteceğim bazı sorular bulunuyor. Yeni soruya geçmeden de şunu belirtmeliyim ki İrem formundan hiç bir şey kaybetmemişsin.

-Kaybetmeyi sevmem tatlım, yapıma ters

İrem Müfredattan kaldırılsın diyenler +1

-Sevgili iç ses, göz devirmememin tek nedeni toplum içinde oluşumuz aksi taktirde gözümle bile senin ağzını si* öhömm Evet, yeni soruyu alabilir miyim?

+Ah, tabii. Bizim bilmediğimiz bir özelliğin ya da yeteneğin var mı?

-Hmm, kendimi övmeyi hiç sevemem ama bu soruya vereceğim cevap 'kesinlikle' olacak. Sizin gördüğünüz buz dağının üst kısmından başka bir şey değil.

Aynen knk o övönmöyö höç sövmöz

-Neyse, devam ediyorum. Üniversitedeyken çizim yapıyordum. Hatta odamdaki tablolar benim çizimlerimdendi. Onun dışında liseye kadar jimnastik ile uğraştım. Atıcılık da zaruri kazandığım özelliklerden birisidir. Daha sayabileceğim bir sürü şey var ancak yeni soruyu merakla bekliyorum.

+O zaman sıradaki soruya geçelim. Çok değişken bir yapıya sahipsin. Bu çoğu zaman dışardan ürkütücü görünüyor. İnsanların senin hakkında böyle düşünmesine ne diyorsun.

-İnsanlar beni, ben nasıl görmelerini istiyorsam öyle görürler tatlım. Anlatabildim mi?

+Vay canına fazlasıyla açıklayıcı oldu. Bizzat deneyimlemiş oldum. Sıradaki sorum ise iç sese geliyor.

Harika! Sonunda birisi varlığımı fark etti

-Farkedilmeyecek gibi değilsin iç ses. Sana sorumuz şu: Cinsiyet ne?

Vay canına çalışmadığım yerden çıktı sanırım pantolonumu indirip bakmalıyım







Bitti

Sizce iç sesin cinsiyeti ne?









Eğer hala burada olanlar varsa yorum yapmaktan çekinmesin lütfen ;)))


SEKRETER +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin