Başlangıç Yolculuğu

6 3 0
                                    

(günlük gibi yazım tarzını beğendiğim için devam edeceğim)

Gün2
Sıradandı tanışmak eğlenmrk yemek içmek haricinde başka bir şey olmamıştı takıldığım tek nokta connel 'in şüphrli davranışları oldu,kenarlarda bir yerlere saklanıp vücuduna iğnenin içindeki sıvıyı uygulayıp uyumaya gidiyor kapıyı kapatıp 3 saat açmıyordu. İlginç ama sırrını bulacağım.

Gün3
Sanırım bu son dinlenme günümüz aslında pek üzgün değilim çok yoğun değil eğitim, en azından eğlenceli bir şeyler yapabiliyoruz.

Gün4:
İlk olarak bedenimizi güçlendirme eğitimi verilecekmiş.yarım saat sonra eğitime başlanacak yemekten sonra.

(eğitime girmiştik bildiğimiz üst seviye kum torbaları kılıç benzeri çelik aletler kalkanımsı zırhlar vardı ek olarak ultra güç üreten kasklar vardı,taktığın anda savunma/saldırı detayları veriyor hatta seni saldırı ve savunmada yönlendiriyordu.Buraları inceliyordum'ki kaptan Tsubasa konuşmaya başladı.)
-şunu söylemek isterimki herbirinizin kaderi çoktan belirlendi,fakat hiçbirimiz ne yazdığını bilmiyoruz ama kaderi baştan yazmayı biliyoruz demek istediğim şu pes etmeyin ,pes etmek kabullenmektir ancak inkarda bir yerde işe yarar.Yani eğer bir gün umutsuzluğa kapılırsanız ve herşeyin bittiğini anlarsanız koyvermeyin elinizden gelen ne varsa yapın direnin.
+Bunları neden anlatıyorsun?
- ilk olarak ben senin eğitim süresi dışında arkadaşın içinde eğitmeninim yerini bilmen gerek.Soru sormayı gerekli zamanlar haricinde yasaklıyorum işimiz soru sormak değil cevap aramak.
-ilk ders,fiziksel eğitimde tek bir kural vardır ki bunu hepiniz biliyor olmalısınız"gardını asla düşürme" ancak bu kural çok basit ben yeni kural eklemek istiyorum zihninizden asla ölme ve öldürülme ihtimalini çıkarmayın.Savaşın bittiğini düşünseniz bile,Bitmeyen bir kin ve öfke vardır yani bir canavar kalsa bile öldürün çünki ancak o zaman savaş tamamen bitecektir.

+kaptan,tam olarak anlayamıyoruz. Fiziksel eğitim almamız gerekiyordu sanırım metotlarınızı dinlemek değil.

-Bir kaptan nasıl kaptan olur biliyormusun asker.
+Nasıl?
-acıma duygusunu gerektiği zaman yok edebildiğinde.
+Nasıl yani?
-benimle ddövüşeceksin,pes etmek yok biri bilincini kaybettiğinde oyun biter.
+Siz robotsunuz sizinle nasıl dövüşeceğim haksızlık.
-Bir savaşta savaşçılar her zaman eşit olmayabilir biliyorsun değilmi.Siz savaşırkende canavarla eşit durumda olmayacaksınız.
+Ama
-yeter bu kadar!dövüşe başla.Hemen!
(altı kişi kenardaki puflara oturmuş Derek, Tsubasa kavgasını izliyorduk.Fakat her ne kadar Derek Tsubasanın yumruğundan kaçmayı başarsada tekmelerinden kaçamıyordu üstelik Derekin yumrukları Tsubasanın çelik kaplı vücuduna işlemiyordu.Aralıksız güzel bir dövüşün sonu Derek'in hastanelik vücuduyla son bulmuştu sanırım bir daha ağzını açmayacaktı.)
-Bu işlerin temelinde karşıya merhamet etmemek vardır bir dövüşün altın kuralı bu diyebiliriz.Eğer merhamet ederseniz karşıdaki kişi tıpkı Dereke olanlar gibi haşatınızı çıkartabilir,arkadaşınız bacak kol kafa gibi uzuvlarıma vurabilirdi fakat merhamet duygusu yüzünden sadece gövdeme vurmayı tercih etti.Sizden istediğim dövüşürken merhameti uzak tutun.

-Başlıyoruz ilk olarak ısının sonra saldırı/hücum-savunma metotlarını öğrenip örnek olarak göreceksiniz sonrasında yavaştan uygulamaya başlayıp ilk dersi sonlandıracağız.

..............
İki saatin ardından çok yorucu bir antrenman yapmıştık,hiç kadım yoktu bedenim çok enerji sarfettiğinden oldukça fazla enerji sarf etmişti bu yüzden molama erken başlamak zorunda kaldım Kaptanın söylediğine göre ek ders gibi bir şey olacakmış "rakibini tanıma ve hamlelerini tahmin etme" gibi bir dersti sanırım ,doğru söylemek gerekirse önümüzde bir savaş olduğu için korkuyordum ancak korkum ölmek değildi. Başaramamaktı kaybetmekten çok korkuyordum.Başaramazsak dünyamız yok olabilirdi bir tarihin daha bitişi çok kötü olurdu.

Bölüm bitti nasıl buldunuz?

Kitaba eklememi istediklerinizi yazabilirsiniz.
okuyan arkadaşlar oy verip yorum yaparsanız sevinirim

Kara İhanet KahiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin