Yeni Okul

92 5 3
                                    

Babam iflas etmişti bu nedenle İzmir'e Taşındık. Hiç arkadaşım yok burada zaten Ankarada da 2 tane vardı Kağan ve Elçin çok iyiydim onlarla birbirimizden hiç gizlimiz olmaz off herşeylerim onlar benim arada sırada İzmir'e gelecekler beni görmek için . Ben Derin Güzel (soy adı güzel ) Ankara'da yaşıyordum babam iflas edince buraya geldik. Tek kardeşim fazla arkadaşım yok Ankara'da çok okul değiştirdim dövmediğim kişi kalmadı insanları sevmiyorum onlara güvenmiyorum bir elçin birde kağan başka kimse yok . En sevdiğim renk Siyah . Annem ve Babam zengin oldukları için her gece kokteyl yaparlar günde en fazla 2 saat görürüm onları da fazla sevmem varı yoğu para ikisininde .


******

Sabah uyandığımda saat daha 07:30 du okula gidecektim bu gün ilk okul günüm hadi inşallah kazasız belasız gün geçirmek umudumdu . Okul için hazırlanmıştım ve okulun yolunu tuttum . Okula gelmiştim bahçeden içeriye girdiğimde herkes bana bakıyordu ne var amk öyle bakıyorsunuz. Sanki ilk defa insan görmüşler gibi okulun içine girince nöbetçi öğrenciye müdürün odasını sorum ve gösterdi gittim kapıyı tıktıklama gereyi bile duymadan içeriye girdim .

''Kızım insan nezaketen bir kapıyı çalar dışarı çık kapıyı çal öyle gel içeriye ! ''

Sinir tepeme vurmuş cıkmıyom lan çıkmıyom

''Ben kapı çalma gereği duymuyorum sınıfımı söyle gidiyim . ! ''

Sinirden kudurmuştu müdürcük

'' 11-B '' dedi bıkmış bir sesle arkama bakmadan kapıyı çarparak odadan çıktım. Sınıfımı buldum ve en arkadaki boş sıraya oturdum . Sonra yanıma bir kız geldi '' Burası benim sıram kalk şuradan !

Ve klasik bir gün daha kesin azına sıçıcaktım kızın

'' Ama şuan ben varım ve artık benim sıram . '' dedim kız sinirden ellerini saçlarının arasından geçiriyordu.

'' Kalk kızım şu sıradan burası benim kalkmassan '' dedi ve lafını kestim

'' Ne olur eyer kalkmassam azıma mı sıçarsın hıı konuşsana sürtük . ''

'' Doğru konuş benimle evet azına şıçarım '' dedi ve aniden kalkıp kıza doğru yaklaştım ve konuşmaya başladım

'' Hadi sıç azıma nasıl sıçılıyormuş göster aaa bak açtım azımı hadi göster yada dur ben sana ağza nasıl sıçılır göstereyim . '' dedim ve kızın saçlarını elime dolayıp iyicene çektim öyle bir bağırmıştı ki sürtük herkes yanımıza toplanmaya başladı . Sonra onu yere yatırarak iyicene dövdüm kısacası ağzına sıçtım . Kızı bıraktığımda ağlamaktan gözleri şişmiş bana özür dilercesine gözlerime bakıyordu pis sürtük . Onu yerde öylece bırakıp okuldan çıktım .


******

Kusura bakmayın kısa oldu biraz :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Psikopat KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin