Kain nk.
Näimme Lloydin yhdellä kerrostalon katolla ja Garmadonin apulaiset olivat painaneet hänet katonpintaa vasten, jolloin Lloyd ei päässyt liikkumaan. Lensimme sinne lohikäärmeillämme ja hyppäsimme pois niiden selästä. Taistelimme kätyrit pois Lloydin kimpusta ja minä autoin hänet ylös, katsoin nuoremman pojan naamaa, jolloin huomasin että hänellä oli silmä mustana, nenästä tuli verta, poskessa oli arpi, eikä poika melkeen pysynyt tajuissansa.
"Cole meiän pitää perääntyy. Lloyd on tosi heikos hapes täl hetkel. Ei pärjätä niille." Sanoin Colelle. "Ei me voida antaa niiden vallata ninjagoa!" Cole huusi. Yhtäkkiä valtava aalto pyyhkäisi Garmadonin ja hänen kätyrinsä katolta. Katsoin ylös ja huomasin siskoni ja muut ninjat. "Kiitti systeri." Sanoin Nyalle. "Mis kunnos Lloyd on?" Tyttö kysyi. Katsoin melkein tajutonta poikaa käsivarsillani. "Ei kauhee hyväs. Palataa äkkiä luostaril, ni voidaa hoitaa Lloydin vammat." Sanoin. Menin Colen lohikäärmeen selkään Lloyd sylissäni ja me lensimme takaisin luostarille.
Lloydin nk. Time skip
Heräsin aivan jäätävään kipuun kyljessäni, joten laitoin käteni sen päälle automaattisesti, jolloin tunsin sideharson siinä. Käänsin katseeni alas ja katsoin veristä sideharsoa kyljelläni. Nousin istumaan, jonka takia huusin kivusta, sillä kylkeni sattui. "Et sais nousta viel." Kuulin Kain sanovan. Punastuin hiukan ja vedin nopeasti peiton suojakseni. "Mitä sä teet täällä?" Kysyin ehkä hiukan tylysti. "Katon et sul on kaikki hyvin." Hän vastasi. Pyöräytin vain silmiäni. Nousin pois sängystä ja aloin etsimään paitaa itselleni. "Kaikki on hyvin, kiitos kysymästä." Tiuskaisin.
"Mikä helvetti sua risoo? Häh? Mitä oon tehny sul, et oot koko ajan tollanen?" Kai kysyi hiukan ärtyneenä. En vastannut. "Johtuuko toi siitä et tiiän et tykkäät pojista?" Hän kysyi. "Voitko pitää pääs kiinni!?" Kysyin. "Fine, miten vaan. Mut jos haluut puhuu, ni muista et mä aina kuuntelen sua." Hän sanoi ja käveli huoneen oviaukolle. Ennenkuin hän lähti, tunsin kun hän heitti päälleni jotain. Otin sen pois päästäni ja huomasin sen olevan Kain huppari. Käänsin pääni ovensuulle, mutta Kai oli jo häipynyt. Puin hupparin päälleni.
"Onko kaikki hyvin täällä?" Kuulin Wun kysyvän. Huokaisin ja hymyilin sitten tuttuun tapaan teko hymyäni, ja käännyin Wuta päin. "On. Kai vaa käy hermoille." Sanoin. Hän nyökkäsi ja lähti sitten. Huokaisin.
Kain nk.
Kävelin olohuoneeseen, missä näin Colen pelaamassa prime empairia. Istuin hänen viereensä ja huokaisin turhautuneena. "Mitä nyt?" Cole kysyi. "En tiiä mikä Lloydii vaivaa ja se alkaa pikkuhiljaa vituttaa." Sanoin. "Ooks kysyny silt et mikä sil o?" "Oon, mut ei se haluu puhuu mul." "Mä voin kysyy, jos se suostuis puhuu mul." "No toivottavasti suostuu." Sanoin.
__________________________
Sanoja: 396
ESTÁS LEYENDO
I didn't choose to be like this || KaixLloyd || TAUOLLA
Fanfic"Ooks varma et sä oot aina tääl, etkä jätä mua ikinä yksi?" Blondi poika kysyi jotenkin vaimealla äänellä. Katsoin poikaa ihmeissään. Luuliko hän että aion jättää hänet yksin, en todellakaan jättäisi. Rakastan häntä. Ajattelin. "Lloyd, en todellakaa...