Ro: Yapma baba, buradan ayrılmak istemiyorum.
R.b: Adamlar yolda, sen valizlerini topla halana da dedim haberi var buraya geleceğinden. Öpüyorum seni güzel kızım bye bye.
Ro: Of baba off.
Telefonu kapatıp yatağın üzerine fırlattım. Bir kere beni dinlese ölecekti sanki. Dolabın başında ki valizi alıp içini doldurmaya başladım.
4 Gün Sonra
Okul kayıt işlemleri bitmişti. Okul formam şu anlık yoktu. Bende siyah askılı, altıma şort üstüne de ceket giydim. Sırt çantamı alıp odadan çıktım.
Babamın yanağından öpüp
Ro: Gidiyorum okula.
R.b: Bak dediğim gibi seçkin ailelerin çocukları orada okuyor. O yüzden o okulda daha dikkatli ve çalışkan oluyorsun. Anladın mı?
Ağzımın içinden hıhı dedim.
R.b: Duyamadım?
Ro: Tamam baba tamam. Anladım. Hadi geç kalıyorum çıktım ben bye.
Hızlıca evden çıkıp arabaya bindim. Yolu izlemeye başladım.
Jimin
M: Bay Park'ın kızı bugün okulumuza gelecek. Kızla aranızı iyi tutun. Okulumuz hakkında kötü bir şey derse sonu size dokunur. Anladınız mı?
Adam sadece milyoner, bu kadar abartmaya ne gerek vardı aq.
Jen: Kesin kızı şımarık sürtüğün tekidir. Ama ben onu düzeltirim.
Ji: Jennie fazla ön yargılısın. Belki iyi birisi.
Tae: Jisoo'ya katılıyorum sevgilim. Belki arkadaş olursunuz. Şimdilik sakin ol.
Li: Off bu müdürden paranın kaynağını buldu tabii şimdi kıza toz bile kondurmaz.
Jk: Kıza bulaşırsak biz yanarız. Bence uzak kalmak en iyisi.
Jm: Ne korkak çıktın olum. Tamam kızın babası milyoner olabilir. Ama ondan önce biz vardık. Müdür birkaç 100 binini kaybetmeyi göze alır mı?
Düşünmeye başladılar Joon hariç.
Nj: Lan beyinsiz sence babası kızının okuldan atılmasını ister mi? Üstüne birkaç para verir susturur bunu. Olan bize olur. Kıza buluşanı görürsem kız erkek demem sikerim.
Joon dediklerinde haklıydı. Her türlü bize dokunacaktı.
Rosé
Araba durduğunda camdan okula baktım. Büyük ve güzeldi. Bir anda kapımın açılması ile irkildim. Şoför değildi. Kim lan bu?
?: Hoş geldiniz bayan Park. Ben müdür Kim. Buyurun.
Göz devirip arabadan indim. Yuh bu ne kalabalık? Öğrencilerin hepsi bana bakıyordu.
M: En iyi öğrencilerin bulunduğu sınıftasınız. 11/A
Kafamla onaylayıp teşekkür ettim. Okulun bahçesine girdim. Müdür arkadan bağırdı.
M: Kim Jisoo ve Kim Namjoon buraya gelin.
Birkaç dakika sonra yanımıza güzel bir tane kız ve yakışıklı erkek geldi.
M: Tanıtın kendinizi.
Ji: Ben Kim Jisoo. 11/A sınıfının başkan yardımcısıyım.
Nj: Ben Kim Namjoon. 11/A sınıfının başkanıyım.
Ro: Ben Park Chae-young. Kısaca Rosé diyebilirsiniz.
M: Arkadaşınızı okulu gezdireceğim. Herkesi sınıflarına gönderin.
Onaylayıp gittiler.
M: Okulun 1. Ve 2.leri neyse burası bahçe alt kısmında spor salonu onun yanında kapalı yüzme havuzu var. 'Okulun içine girip' bu koridorda etkinliklerin yapıldığı sınıflar var. Her Sınıfın kendine ait bölümü var. 'Merdivenlerden aşağı inip' burası kafeterya 1. Kattan sonrası ise sınıfların olduğu bölüm. 11/A 2. Katta bir şey olursa yanıma gelebilirsin. İyi dersler Bayan Park.
Sınıfa girdiğim anda tüm dikkat üstümde oldu. Jisoo yanıma gelip
Ji: Öğretmen geldiğinde kendini tanıtırsın. Şimdilik şu boş sıraya geç.
Jisoo'nun dediği yere baktım. İyiydi. Arkalardaydı. Derslerde uyuyabilecektim.
Yerime geçip oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unexpected Love
Romance"Üzgünüm prenses ama buradan gidecek biz değiliz sensin." "Göreceğiz yerden bitme" ♡$Park Chae-young×Park Jimin$♡