Malikane'ye döner dönmez abim ile odama çıktık. Hızla aldıklarımızı giyinip takılarımı taktım.
Diana : Arkanı dönebilirsin.
Abin arkasına döndü. Beni görünce bir kaç saniye bekledi. Ardından yakınıma geldi. Yanağımı iki yandan avucunun içine aldı.
Barty : Evet... Hayatımda gördüğüm en güzel kadın sensin... Sana sahip olduğum için çok şanslıyım.
Abim alnımı öptü. Bende ona sarıldım.
Barty : Ne yapmak istersin.
Diana : Yeniden üstümü değiştireyim. Sonra beraber oturup sarılalım.
Üstümü değiştirdim. Abim yatağıma oturdu. Bende gidip dizine yattım. Saçımı okşadı.
Barty : Gerçekten eğer mümkün olsaydı seninle evlenirdim.
Diana : Kardeş yüzüğü takabiliriz. Nasıl istersen öyle düşünebilirsin.
Barty : En iyisinden bir tane bulacağım.
O sırada kapı açıldı. Andrew.
Andrew : Mutluluğunuzu bozmak istemem ama Barty gitme zamanı....Evin önüne çıktık. Bir araba ve babam bekliyordu. Ancak onun babam olmadığı kesindi. O Lucius'tu. Abime son kez sarıldım. Sıkıca. O da bana sarıldı. İki yanağını öptüm. O da iki yanağımı ve alnımı öptü.
Barty : Çok dikkatli ol. Abin gibi savaşmaya devam et.
Diana : Edeceğim.
Bir kez daha sarıldık. Abin arabaya bindi. Ardından Lucius arabaya geçti. Abim camdan el salladı. Araba gözden kaybolana kadar dışarıda kaldım.
Andrew : İçeri girelim ve seni antrenmana hazırlayalım. Bakıcın benim.
Yeniden kıyafet odasına geldik. Andrew hızla aralarda gezindi ve sonunda elinde bir kıyafet ile döndü. Doğrusu yarı elbise yarı zırh ile...Andrew : Bunu giyin. Ben o sırada bir kılıç, kalkan, ok ve yay bulacağım.
Gerçekten beni bir savaşa hazırlıyor gibilerdi. Baloda bir savaş mı olacaktı? Andrew döndüğü zaman soracaktım. Üstüme zırhımı giydim ve kendime baktım. O kadar kötü değildi.
Andrew : Güzel. Giyinmişsin.
Andrew elindeki kılıcı havaya kaldırdı.Andrew : Nasıl?
Diana : Güzel. Ancak beni neden böyle hazırlıyoruz? Yarınki baloda savaş çıkmayacak ya?
Andrew : Aslında çıkma ihtimali var. Büyü ile her an zırhının ve kılıcının ortaya çıkmasını ayarlayacağız. Yarın büyük bir savaş olabilir veya olmayabilir. Bizim amacımız seni hazırlamak. İyi savaşıyorsun ama yeterli değil ve önümüzdeki saatler bunun için.
Andrew kılıcı bana verip bu defa kalkan aramak için çıktı. Kısa bir süre sonra kılıçla uyumlu bir kalkan ile geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Snape'in Kızı
FantasiaSize baba diyebilir miyim? Profesör dondu. Bana döndü. Gözü yaşlı gülümsedi. Tabi ki öyle diyeceksin. Diana 11 yaşına geldiğinde Hogwarts'tan kabul mektubunu alır. Küçüklükten beri aradığı babasının Snape olduğunu düşünmektedir. Aynı zamanda bir k...