"""

85 0 0
                                    

Herzaman ki yanlız takıldığım yere gidiyordum. Sigaramdan bitane yakıp yürümeye devam ettim.
Üzerimde siyah sporcu atleti altimda da siyah taytla siyah spor ayakkabısı vardı. 3 yıldan beri sürekli olarak gittiğim bokstan dolayı fiziğim kaslı bir yapıya sahipti ve acayip güçlüydüm. Saçlarımın kumrallığı sarıya kaçık ve onu tamamlayan büyük mavi gözlerim vardı.
Mekanıma gelmistim. Burası insanı kendine çeken bir yerdi tabi bana göre. Ailem öldükten sonra kalan mirasın yarısını buraya yatırmıştım ama buna deymişti.
Annem işini çok iyi yapan bir kalp dokturu babam ise çok iyi bir matematik doktoruydu yani öğretmeni diyelim. Bi gün annem bi hastasını görmek üzere babamla gittigi Erzurum dan birdaha geri donemediler. Herzaman ki gibi gene arabayı babam kullanıyormuş,aslında babam çok iyi araba kullanır,çift geçişli yoldan karşıdan gelen hızlı arabayı göremeyip burun buruna çarpışmışlar. Babam orada hayata gözlerini yummuş ve beni babasız burakmış,annem ise bir hafta komada kaldı sonra oda hayata gözlerinin yumarak beni birde annesiz buraktı.
Mekana girer girmez gòze çarpan tavana asılı boks yastığına bi yumruk geçiriyordum buraya her girdiğimde. Gene bi yumruk salladım bu beni rahatlatıyordu. Hemen ilerisinde orta boyutlarda bi havuz vardı ve kendimi ona buraktım. Mekan baya büyüktü ve bildiğin otopark gibi biyerdi. Kapalı, siyah ve kırmızı olan boyalarla adeta beni kendine bağlıyordu. Banyo,tuvalet,soyunma odası ek olarak bu mekana puan sağlıyordu. Heryer boks aletleri ve spor aletleriyle doluyu tabi havuzu unutmayalım.
Havuzdayken çalan telefonumun sesini çıktıktan sonra ancak duydum. Erkan arıyordu. Bu gece,gece kulübüne çagrıyordu. Gidecektim isim yoktu. Olsa bile Erkan ı kıramazdım. O benim bu hayattaki tek dostumdu. Beni hayata bağlayan kişi. Sert yapılı gözüken iyi görünümlü biriydi. Bütün kızlar peşinden koşsada benim tipim deildi. Biraz daha yüzüp eve geçtim.

Duşumu alıp siyah dar olan mini askılı elbisemi giydim,altınada kırmızı topuklu ayakkabılarım. Arabama binip gece kulübüne gittim. Arabam audi a3 siyah modafiyeli bir araçtı. O benim göz bebeğimdi. Gece kulübüne girdiğimde Erkan ı bulmakta zorluk çekmedim. Herzaman olduğu gibi bizim masamıza oturmuştu. Yanına gittim ve oturup masada duran alkollerin birini alıp içmeye başladım. O bu gece bi farklılık yapıp rakı içiyordu. O rakıyı sevmezdi ki. Durmadan bira içerdi. Hiç sormadım. Bi sigara yaktım ve etrafı izlemeye başladım. Benim için ilginç olmayan fakat normal insanlar için oldukça ilginç olan bu mekanda iğne atsan yere düşmezdi. Herzamanki gibi etrafı izliyordum burada çok garip şeyler oluyordu bazen ışıklar kapatılıyordu herkes soyunup dolasıyodu ama kimse kimseyi goremiyordu. Isıklar açılana kadar bir elbise giyemessen neler oluyodu neler. Bildiğin seks partisi yapıyolardı. Bu günde olacakmış ben hiçbir zaman bu etkinliğe katılmadım. Herkes ortada dans ediyo, elleşiyo, öpüşüyo ama bi yakışıklılığıyla insanı büyüleyen biri oturuyordu. Benim gibi siyah renk hastasıydı heralde. Kıyafetleri falan herşeyi siyahtı. Bar yerinde sandalyelere oturmuş içkisini içiyordu. Bi ara yüzünü çevirdi ve beni gördüğünü zannederek ona öpücük attım. Bunu neden yaptıysam işte.

Siyahın TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin