18.Au venit

64 5 0
                                    

Dimineața în living:
Alona: În 3 ore decolează, deci peste 6 ore sunt acasă.
Marius: Alona, trebuie sa fii calma.
Alona:Am și afaceri, de făcut și bani,iar acum un copil de 12 ani,care se crede de 20 și face ce o taie capul.
Franco:Ne descuram.
Kensi:Peste 4 zile vine și Teona.
Marko: 2 fete care ne pun capac. Cum naiba s-a întâmplat asta?
Sam: Sunt ale noastre,nu vrem sa le creștem cum am crezut noi,cu bătaie.
Alona: Adevărat. Ma suna Aliss.
   C.T
Alona: Da.
Aliss: Ești supărata pe mine ?
Alona: Sunt dezamăgită. De ce ti-ai băgat piercing ? De ce te-ai tatuat ?
Aliss: De ce te-ai luat de Damian?
Alona:Am crezut ca el te-a dus.
Aliss:Nu mama,ma descurc singura.
Alona: Avem de discutat când ajungi acasă.
Aliss: Nu avem nimic.
Marko:Știi ca îți scoți piercing urile nu?
Aliss: Nu.
Marko: Ba da.
Aliss:Ba nu.
Alona:Le scoti(am urlat)
Aliss:Nu e corect. Teaona sa aibe și eu sa nu.(mi-am pus mana la gura când mi-am dat seama ce am zis)
Kensi: Ce? Are Teona asa ceva ?
Aliss: Nu mătușa.
Sam:Minți.
Aliss:Pa
   C.T Î
Kensi: Sa vezi ce ii fac Teonei.
Alona: Nu mai zic nimic.
Marius: Merg eu după ei la aeroport, Alona, tu te calmezi pana ajung acasă cu ei da?
Alona:Încerc.
Marko: Trebuie sa o aducem pe drumul cel bun.
Marius: Mult succes cu asta. Este ca Alona,nu ai cum sa faci asta.
Alona: Ba da. Nu are voie sa iasă din casa, la școală o sa meargă cu omenii noștri, o sa fie păzită cât este la școală și după o aduc direct acasă. Dacă asa vrea sa jucam, asa jucam.
Franco: Sa vezi ce război iese. Între mama și fiica.
5 ore mai târziu:
Marius:Ma duc la aeroport.
Alona:Bine.
Marius povestește:
Am plecat la aeroport, iar după jumătate de ora, au apărut. I-am luat  în  brate pe Aliss și pe Diaz, iar după am făcut cunoștință cu Mira.
Marius: Hai sa mergem acasă.
Alona povestește:
Au venit,iar când au întrat în casa Aliss, ia luat în brate pe toți și Diaz,la fel. Mira a făcut cunoștință cu ei și pe mine m-a luat în brate.
Alona:Aliss, avem de vorbit.
Aliss:Nu avem. Nu-mi scot nimic si pe lângă asta nu o sa te iert ca m-ai luat de lângă Damian.
Marko:Aliss,ai 12 ani.
Aliss: Și ce? Mama, la 12 ani făcea afaceri. Eu de ce nu pot?
Alona:(am început sa urlu) asta nu înseamnă că trebuie să faci ce am făcut eu. Nu trebuie sa repeți greșelile mele. Ce am făcut eu, a fost pentru tine, ca să nu trebuiască sa te zbați în noroi ca mine și sa ai bani și tu și copiii tai și încă 10 generați de la tine. Nu încerca să ma copiezi, ca nu o sa-ti iasă. Nu știi tot ce am făcut. Nu știi cât m-am chinuit eu și ce am fost pusa sa fac, ca să te lăfăi tu în puf și în bani.
Aliss: Și ce ? Nu vreau sa stau degeaba, nu vreau să fac facultate, vreau sa-ti calc pe urme(am țipat și eu)
Alona: Gata. De azi înainte o sa ai 4 oameni după tine mereu, o sa stea cu tine și la școală. Nu o sa ieși din casa.(am tipat)
Aliss: Perfect. Asa sa fie. Dacă tu vrei sa rămâi fără copil, asa sa faci.
Alona: La tine în camera în momentul ăsta (am urlat)
Aliss: Nici nu mai voiam sa stau aici.
Alona: Poftim. Marko, hai Ia-ți rolul de tată, fa ceva.
Marko: Este mai rău decât ma așteptam.
Alona: Ti-am zis.
Diaz: Stai sa vezi. S-a pupat cu Damian.
Marko:Ce?
Diaz: Când si-au luat rămas bun, Damian, a luat-o în brațe și a pupat-o pe cap. A zis ca o să se revadă curând și sa nu fie trista și sa te asculte. După ce a ieșit pe ușa, Aliss, a fugit după el și l-a pupat pe buze,după a fugit înapoi in casă,iar Damian,a rămas nemișcat 5 minute în același loc. După ce si-a revenit,s-a urcat în mașină și a plecat.
Alona: Nu știu ce sa mai fac.
Marius: Ma uit la ea și te vad pe tine. Iar Damian, este Endre, ca se iubesc,dar la comportament este ca mine.
Mira: Cred ca trebuie sa ne așteptăm ca Damian, sa se mute aici.
Marko:Cu noi în casa ?niciodată.
Mira: Nu cu noi. Stai liniștit, azi când a venit la noi era cu niște oameni care îl păzeau. Cred ca este ca voi.
Alona:Ca noi. Ti-am zis sa nu te mai dai la o parte. Esti de a noastră.
Mira: Bine.
Alona: Marko, du-te te rog și zi lu Aliss, sa vină jos
Marko: Acum.
Marius:Ce vrei sa o întrebi?
Alona: De băiatul asta.
Aliss: Am venit,dar dacă tipi la mine, plec înapoi.
Alona: Cu ce se ocupa Damian?
Aliss: De ce ?
Alona: Răspunde la întrebare.
Aliss: Nu știu. Este în ultimul an la liceu. Nu face altceva.
Alona:De unde are atâția bani?
Aliss: De la mama lui.
Alona: De ce are oameni care îl păzesc?
Aliss: Nu are. Sunt prietenii lui.
Marko: Aliss,de ce ne minți?
Aliss:Nu mint.
Alona:Aliss. Peste o luna faci 13 ani,dacă vrei sa primești ce îți dorești ne spui. Dacă nu, îți iau banii și cardul. Sau cardurile ca știu ca mai ai unul, de la Damian.
Aliss: Mama,nu mă intimidezi.
Alona:Știi ca nu o sa mai vorbești cu el nu?
Aliss: Ce vrei sa zici?
Alona:Da-mi telefonul.
Aliss: Nu.
Alona:Ba da. Și banii și tot. Gata.
Aliss: Bine,va spun.
Alona:Ascult.
Aliss:Știi ce mi-ai zis ca ai făcut tu de la 12 ani?
Alona: Da.
Aliss:Asa a făcut și el. A crescut prin anturaje, a vândut droguri, a furat, s-a bătut. A fost săgeată și cărăuș de cadavre,iar acum s-a ridicat singur. Conduce o banda. Este șef. Exact ce faci și tu.
Alona:Incredibil.
Marko: Și asa vrei sa-ti petreci viata ?
Aliss:Da. Pentru ca vreau sa preiau și comanda mamei peste ani de zile.
Marius: Ti-am zis Alona, ma uit la ea și te vad pe tine.
Alona:Marius.
Aliss: Mamă, nu poți sa-mi interzici sa nu ma vad cu el sau sa vorbesc. Relația mea cu el este ca a ta cu unchiul Marius. Acum ma duc în camera,sa vorbesc cu Damina.
Sam:Avem mult de lucru cu ea.
Franco: Mult rău.

Diavolul sub chip de femeie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum