Bölüm-3

3.6K 166 12
                                    

Medyada Mert var :)

Arabaya bindiğim gibi hemen gaza bastı. Çok hızlı gittik. Toplam 5 kişi vardı. Benimle birlikte 3 kız 2 erkek. Ilk önce lunaparka gittik. Gondol, Ranger, Discovery gibi birçok şeye bindik ve baya eğlendik. Lunaparkta yaklaşık 2 saat zaman geçirmiştik. Lunaparktan çıkıp hep birlikte sinemaya gittik.

Sinemada korku filmi vardı.(+18) Cinlerle ilgili bi filmdi baya korktum doğruyu söylemek gerekirse. Filmde yaklaşık 2 saat sürdü. Hava kararmıştı artık. Arkadaşlarım beni eve bıraktılar. Sokağın başında simsiyah görünümlü bir adam beni izliyordu. Ona baktığımı görünce kafasını başka yöne çevirdi ve bana doğru yürümeye başladı. Bende korkuyla eve doğru koşarak gittim.

Eve girdiğimde bir oh çektim. Çok korkmuştum. Kimdi bu ve benden ne istiyordu anlayamıyordum. Acaba özel numarayla bi ilişkisi olabilir miydi? Kafam çok karışmıştı. Artık bunların bir an önce sona ermesini istiyordum. Kafam iyice karışmıştı. Bu düşüncelerden sıyrılıp yemeğimi yemek üzere mutfağa gittim. Annem yemeği hazırlamamıştı beraber hazırladık. Daha sonra babamı da çağırarak yemek yedik.

Babam " Voleybol antrenmanları nasıl gidiyor" diye sordu. Bende "Gayet iyi, biliyorsun voleybolu çok seviyorum" dedim. Voleybolu gerçekten de çok seviyordum. Üniversite bittikten sonra kendimi voleybola vermiştim. Bana iyi geliyordu voleybol oynamak ve ailem de buna karşı çıkmıyordu.

Odama geldiğimde laptopu açıp facebook instagram falan derken baya zaman geçirmiştim. Ama saat daha erkendi. Ne yapabilirim diye düşünürken müzik dinlemeye karar verdim. Müzik dinlerken dans etmeye başladım. Kendimi müziğe bıraktım ve çılgınca dans etmeye başladım.

Çok yorulduğumu farkedince durdum. Baya terlemiştim. Duş aldım üstümü giyinip Oscar'a yemeğini verdim. Biraz oynadıktan sonra odama çıkıp kitap okudum. Kitap okuyunca uykum geldi ve uyudum.

Sabah kalktığımda bişey farkettim. Özel numara beni dün aramamıştı. Yoksa peşimi bırakmaya mı karar vermişti? Umarım öyledir diyerek kahvaltı için mutfağa yöneldim. Kendi başıma kahvaltı yaptıktan sonra Oscar'a mamasını verdim. Sonra Oscarla gezmeye çıktık. Sahilde çok güzel bir hava vardı. Bankalardan birine oturdum. Oscar da arkamdaki parkta geziniyordu. Denizin kokusunu içime çektim. Sonra Oscar'ın yanına giderek "Artık gitme vakti" dedim. Tasmayı taktım ve eve doğru yürümeye başladık.

Eve geldik. Sonra üstümü değiştirdim ve voleybol maçı için şort almaya gittim. Koyu renklerde bişey istiyordum. Mağazaya girdim ve direk ortaya bakmaya başladım. Kafama göre bir iki tane buldum. Kabine girip denedim. Bi tanesi çok hoşuma gitmişti. Onu almaya karar verdim. Kasaya doğru gittim ve ücreti ödeyip mağazadan çıktım.

Ertesi gün beni özel numara uyandırdı. Yine açtım telefonu. Bu sefer direk "Beni nerden tanıyorsunuz?" diye sordum. "Yakında öğreneceksin." dedi ve kapattı. Yakında öğreneceksin lafını duyduğumda heyecanlanmıştım. Telaşlanmıştım da. Zihnimde o söz dolanıyordu. Yakında öğreneceksin.. Yakında öğreneceksin..

Uyuyakalmışım o sözü düşünürken. Artık neyse öğreniyim dedim içimden. Merakım her geçen gün daha da artıyordu çünkü. Bi yandan da sıkılmaya başlamıştım bu durumdan. Ama ilgimi de çekmiyor değildi. Neyse her şey olacağına varır diye düşünerek bu konuyu düşünmeyi bıraktım.

Yatağımın üstünde bacaklarımı uzatıp duvara dayanıp laptobu dizlerime aldım ve eski anılarıma baktım. Eskiden Melih diye bi çocukla çıkmıştım. Yedinci sınıftan lise ikiye kadar beraberdik. Keşke ayrılamasaydık diyebileceklerimdendi. Hatta tek o var diyebilirim. Uzun zamandır da aşk işleriyle pek aram olmamıştı. Özlemişim de aslında düşününce o duyguları yaşamayı.

Bu zamana kadar kimsenin duygularıyla oynamadım. Yani aşık olmadan kimseyle çıkmadım. Beraberliklerimi gerçekten severek yaptım.

Evet.. Bu duyguyu yeniden tatmak istiyordu kalbim. Yeniden sevmek, sevilmek.. Bu sırada aklıma Yalın'ın Yeniden şarkısı geldi ve laptoptan açtım.

Yeniden.. Yandı tüm ışıklar yeniden..
Nasıl parlıyor aşk gözlerinden..
İçimi eritiyor şimdiden
Sana saklamışım her şeyi güzelinden..
Sevmeler, sarılmalar, şarkılar, öpücükler..
Yıllardır bekliyor kalbine deymeyi bu cümleler..

Bu müziği dinledikten sonra şu düşünce geçti aklımdan:
Bu özel numara olayı başladı başlayalı böyle konulardan uzak kalmıştım doğrusu.

Voleybol antrenmanları için spor salonuna gittiğimde tüm arkadaşlarım gelmiş başlamışlardı bile. Ama yeni başlayan bir çocuk dikkatimi çekmişti. Şöyle kız gözüyle bi baktığımda da fena değildi. Simsiyah gözleriyle sarışın oluşuyla beni etkilemişti açıkçası. Kasları da gözümden kaçmış değil.

Bunları düşünürken çocuk yanıma doğru gelmeye başladı ve bende aklım sıra ona bakmıyormuş gibi yapmaya çalıştım. O bana yaklaştıkça telaşlandım. Elim ayağım birbirine dolandı. Ama artık yanıma gelip durmuştu bile.

" Buralarda yeniyim de bana buraları tanıtır mısın biraz?" dedi gülümseyerek. Bende "Tabii." dedim heyecanla. Ses tanıdık gelmişti. Yürürken adımı sordu bende sordum tanışmış olduk. Adı Mertmiş.

Bi ara yine antrenmanlardan tanıdığım arkadaşım olan Şevval yanıma geldiğinde sadece benim duyabiliceğim bi sesle " Bu yakışıklı da nerden çıktı?" dedi imalı imalı bakarak. Bende "Daha yeni gelmiş buraları tanıtmamı istedi bende kabul ettim bunda bişey yok." diyerek güldüm.

GİZLİ NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin